2021-12-18, 04:24
Medlem
Tropexs avatar
Det kan givetvis ses som att han är döende när man är illa influensasjuk, men hoppas han överlever. Jag tror han klarar sig dock, han borde ha okej pengar för att bo i Nairobi, sen är han väl lätt överviktig också men inget som bör vara hälsovådligt. Aja det märks.
Senast redigerad av Tropex 2021-12-18 kl. 04:29.
Citera
2021-12-18, 04:36
Medlem
stjaertselleris avatar
Ah, det klassiska: "vaccin haha nej tack, covid är inte så farligt " > "omg jag dör i covid snälla skicka böner"
Citera
2021-12-18, 05:02
Medlem
Ollonbos avatar
Hoppas han klarar sig,
Hoppas också han slutar med musiken.
Citera
2021-12-18, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Det kan givetvis ses som att han är döende när man är illa influensasjuk, men hoppas han överlever. Jag tror han klarar sig dock, han borde ha okej pengar för att bo i Nairobi, sen är han väl lätt överviktig också men inget som bör vara hälsovådligt. Aja det märks.
Folk tror ibland felaktigt att det bara är övervikt som spelar roll när man blir drabbad av influensa.
Både kärl och lungor spelar också en stor roll.
Dåligt immunförsvar. D-vitaminbrist osv.
Hur förstörda är inte denne missbrukares/fd missbrukares lungor och kärl?
Började antagligen tidigt med rökning , cannabisrökning, dragit i sig rökheroin, sniffat bensin, tändargas osv. osv.
Rökning försämrar immunförsvaret
Rökning förstör blodkärlen.
Rökning förstör lungorna.
Klart som sjutton att han blir svårt sjuk.
Senast redigerad av karanan 2021-12-18 kl. 05:09.
Citera
2021-12-18, 05:09
Medlem
vinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rawjudge
Lol de var mig en jävla stor ordination - lottar man om vilken medicin man ska ta eller är din idé att man ska käka allt på en gång så att man lär dö?

Den här sidan är en bluff då det är "någon" som registrerat in hans namn, lagt ut delar av hans protokoll, mixat med andra protokoll från andra läkare som också finns på nätet och sen säljer produkter och annonserar i hans namn, den riktige Vladimir Zelenko själv har stängt ner sin Facebook sida helt nu.

Att svenskar går på denna bluff är förvånande när man ser till reklamen för hans chanser till nobelpriset:
Citat:
Utvecklad av Dr Zelenko
nominerad till Nobels fredspris och styrelsecertifierad läkare i USA

https://www.similarweb.com/website/vladimirzelenkomd.com/

Förutom bedragarsiten verkar även Ken Ring köra samma stuk, stor chans att han åkt på något annat och passar på att köra med coronan för att få press och reklam, han är ju dels vaxxad och haft Hiv tidigare så han var "fulltankad". Däremot finns det en jävla massa annat skit i Kenya som smittar, bara att läsa vilka vaccinationer som rekommenderas för en resa dit ner.
Senast redigerad av vinland 2021-12-18 kl. 05:55.
Citera
2021-12-18, 05:26
Medlem
”Enligt familjemedlemmar i Kenya som Aftonbladet pratat med ska Ken Ring ha blivit svårt sjuk av coronaviruset, så sjuk att de inte trodde att han skulle klara sig.” Tyder på att han har blivit bättre
Citera
2021-12-18, 05:37
Medlem
Krya på dig Ken ring men ärligt skevt så vet jag inte mycketom denne person!
Citera
2021-12-18, 05:39
Medlem
Hoppas han lider ordentligt, det kräket har förstört mer än gjort nytta här i landet, fattar inte folk som gillar honom.
Citera
2021-12-18, 06:17
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svullenbuk
Hoppas han lider ordentligt, det kräket har förstört mer än gjort nytta här i landet, fattar inte folk som gillar honom.
Jag gillar egentligen inte tanken, men tror mest att han bara spelar. Han kommer att komma tillbaka till Sveriges Radios politiskt obundna kanaler.
Citera
2021-12-18, 06:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stjaertselleri
Ah, det klassiska: "vaccin haha nej tack, covid är inte så farligt " > "omg jag dör i covid snälla skicka böner"

Ja jo. Fyller mallen. Inte minst många i USA har dött just efter vägrat vaccin, sedan sista bild/video när de ligger i sjuksängen och säger jag var dum! Med vaccin hade jag nog överlevt.

Ken verkar ju dock inte nu vara så att han ligger ordagrant inför döden. Utan ser ut att ha grejat det. Men om så blir det kanske inte så mycket anti-vaccin från hans del.
Citera
2021-12-18, 06:25
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Negerrapparen vårdas på sjukhus i Kenya och verkar vara jävligt illa sjuk.

Kommer han att överleva?

Hoppas verkligen han kryar på sig för tro det eller ej han är en av få bra rappare i Sverige, han satte verkligen ribban högt under sin tid.

Jämför man honom med dagens rappare är han en legend faktiskt. Riktiga texter, riktig rap och inlevelse.
Citera
2021-12-18, 06:38
Medlem
johnthedickholmess avatar
Var han antivaxare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in