2021-12-17, 16:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Nej. Han är vettig. Hem ska dom.

Här ställer dom bara till det för alla.

Roligt att se svennar gråta över flashback men ni är helt chanslösa att göra något åt massinvandringen
Citera
2021-12-17, 16:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Alla icke-vita.

Sverige är svenskarnas land. Svenskar är vita. Det finns ingen anledningen till att det ska bo massa afrikaner och araber här. Det är en helt sinnessjuk idé.

Orolig på Flashback kan man ju säga. En annan sak man kan säga är att det är en rätt spridd uppfattningen. Exempelvis uttalade ju Dalai lama att "Europa till européerna och Mellanöstern till folk från Mellanöstern", att Europa tagit emot för många flyktingar, samt att flyktingarna skulle återvända till sina hemländer så fort det inte innebar livsfara för dem att göra så. Det är ju en rimlig inställning som skulle kunna garantera mängder av människor skydd under den akut farliga tiden (ex krig).

haha roligaste jag har läst
Citera
2021-12-17, 16:31
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Roligt att se svennar gråta över flashback men ni är helt chanslösa att göra något åt massinvandringen
Okej? Visar ju bara vad du är för sorts person som glädjer dig åt andras olycka.

Vilket fattigt liv. Men men, det är du som måste leva det inte jag..
Citera
2021-12-17, 16:36
Avslutad
Citat:
Okej? Visar ju bara vad du är för sorts person som glädjer dig åt andras olycka.

Vilket fattigt liv. Men men, det är du som måste leva det inte jag..

Jag oroar mig inte om Sverige faller eller inte men skönt att se hur svenskar lyckas dra alla över samma kam när ni skriver att alla ska sickas hem även flitiga invandrare som jobbar.
Citera
2021-12-17, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Utan invandrare stannar Sverige. Flera sektorer hade haft problem med att rekrytera folk och ni hade sakteligen dött ut som folk pga lågt barnafödande eller blivit övertagna av t.ex. Ryssland.

Mm vi behöver 700k invandrare på bidrag.

Ta livet av dig tack
Citera
2021-12-17, 16:37
Medlem
Citat:
Jag oroar mig inte om Sverige faller eller inte men skönt att se hur svenskar lyckas dra alla över samma kam när ni skriver att alla ska sickas hem även flitiga invandrare som jobbar.

Alla invandrare som jobbar och integrerat sig går stanna, resten kan dra!
Citera
2021-12-17, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Utan invandrare stannar Sverige. Flera sektorer hade haft problem med att rekrytera folk och ni hade sakteligen dött ut som folk pga lågt barnafödande eller blivit övertagna av t.ex. Ryssland.
Hahaha. Ja. Det hade varit räddningen vid det här laget.
Citera
2021-12-17, 16:40
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Aa får några enstaka flitiga invandrare gör det värt att förstöra framtiden. Visst. Smart tänkt där.

Några få personers ökade lycka är mer värt än ett fungerande samhälle som nämnda personer inte kan få ut något värde av ÄNDÅ.

Vänsterhjon slutar aldrig förvåna med sin "argumentation" iaf.
Citera
2021-12-17, 16:40
Medlem
Citat:
Vad heter dessa 4 stycken?
Citera
2021-12-17, 16:41
Avslutad
Sverige är på väg till och bli ett kalifat. Nu tuppar 40 talisterna, eller 'köttberget' av i Corona, då är generation X och millenium generationen kvar. De lär ju vara mindre till antal. Flera jobbs idag har arabiska som språkkrav. Sverige är kört.

På sätt och vis är man som dansk imponerad, att vad åretal krigande med svensken, inte har kunnat åstadkomma, det har klanfolket klarat av på ett par generationer. Utan våld, men med knullande.
Senast redigerad av TantRossin 2021-12-17 kl. 16:49.
Citera
2021-12-17, 16:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Hahaha. Ja. Det hade varit räddningen vid det här laget.

?
Citera
2021-12-17, 16:43
Avslutad
Citat:
Aa får några enstaka flitiga invandrare gör det värt att förstöra framtiden. Visst. Smart tänkt där.

Några få personers ökade lycka är mer värt än ett fungerande samhälle som nämnda personer inte kan få ut något värde av ÄNDÅ.

Vänsterhjon slutar aldrig förvåna med sin "argumentation" iaf.

Några?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in