2021-12-15, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Lista över Encro-alias i FUP: (Rev 5)

Listan är avsedd att identifiera de olika individer vars alias nämns i denna FUP. Tanken är att listan kan underlätta om någon vill göra relationsscheman för att identifiera de grupper (och viktigare medlemmar) som ingår i detta Joint Venture åtalen gäller.

För personer, vilkas identitet hittills inte gått att klarlägga, har jag lagt in en del av de kontakter jag kunnat hitta. Kan kanske ge en känsla för var i Sverige de hör hemma.

Nu har jag slut ved, så ångan tryter, och det här får nog bli sista revideringen.

Kan vi få en ny uppdatering på denna lista, den var gedigen gjord!
Citera
2021-12-16, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heltrtt1234
Kan vi få en ny uppdatering på denna lista, den var gedigen gjord!

Vassego! Senaste version.

Citera
2021-12-16, 00:47
Medlem
HomelessGs avatar
Canadaairways är ju nik.
För mig det stod i hans senaste fup.
Plus rolexmannen och haraketamal skriker nik.
Citera
2021-12-16, 11:32
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomelessG
Canadaairways är ju nik.
För mig det stod i hans senaste fup.
Plus rolexmannen och haraketamal skriker nik.

Rolexmannen är absolut Nik, men Haraketamal var väl hårt knuten till Hassan K*nsouh i stora FUPen med Dani Juden osv.? Hassan hävdar i förhören att Haraketamal inte är hans utan tillhör en nära släkting till honom, men som jag minns FUPen var det rätt tydligt att det egentligen var han som var brukaren.
Citera
2021-12-16, 11:36
Medlem
HomelessGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Rolexmannen är absolut Nik, men Haraketamal var väl hårt knuten till Hassan K*nsouh i stora FUPen med Dani Juden osv.? Hassan hävdar i förhören att Haraketamal inte är hans utan tillhör en nära släkting till honom, men som jag minns FUPen var det rätt tydligt att det egentligen var han som var brukaren.

Nej mapping nu sover du. Du är rektorn här inne, men nu blev det fel.
Canadaairways ÄR Nik.
Rolexmannen ÄR Bond
Och hassan ÄR Haraketemql. Han kan neka hur mycket han vill på youtube men han ska dömas lika säkert som att han ber fem gånger om dagen i häktescellen.
Citera
2021-12-16, 11:43
Avslutad
Citat:
Canadaairways ÄR Nik.
Rolexmannen ÄR Bond
Och hassan ÄR Haraketemql. Han kan neka hur mycket han vill på youtube men han ska dömas lika säkert som att han ber fem gånger om dagen i häktescellen.

Stämmer
Citera
2021-12-16, 11:51
Medlem
Från en FUP, finns lite Encro, bland annat Nik

https://ibb.co/LP7SfFK
https://ibb.co/rxVCkNL
Citera
2021-12-16, 11:53
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Canadaairways ÄR Nik.
Rolexmannen ÄR Bond

Sorry, jag misstolkade det du skrev först. Du har helt rätt i det du skrev nu 👍
Citera
2021-12-16, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MN89
Från en FUP, finns lite Encro, bland annat Nik

https://ibb.co/LP7SfFK
https://ibb.co/rxVCkNL

Antar Canadaairways enbart dykt upp infolks encroflöde och inte har med denna konflikten att göra?
Senast redigerad av Rytve 2021-12-16 kl. 15:38.
Citera
2021-12-16, 15:51
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Antar Canadaairways enbart dykt upp infolks encroflöde och inte har med denna konflikten att göra?

Ja, i detta mål har den bara förekommit bland materialet där man försöker knytta andra Encro-alias till en viss person, d.v.s. man har kartlagt vad t.ex. Canadaairways har döpt Encro-kontakten Haraketamal till osv. för att se om man kan koppla det till en privatperson.
Citera
2021-12-16, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Ja, i detta mål har den bara förekommit bland materialet där man försöker knytta andra Encro-alias till en viss person, d.v.s. man har kartlagt vad t.ex. Canadaairways har döpt Encro-kontakten Haraketamal till osv. för att se om man kan koppla det till en privatperson.

Intressant FUP om Nikolas äventyr i Helsingborg.
Han kan bygga bomber iallafall och verkar mer än gärna skjuta folk. Men det visst vi. Men det är ju off topic för denna tråden.
Citera
2021-12-16, 19:37
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Intressant FUP om Nikolas äventyr i Helsingborg.
Han kan bygga bomber iallafall och verkar mer än gärna skjuta folk. Men det visst vi. Men det är ju off topic för denna tråden.

Om du har den FUP får du gärna dra ett PM!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in