2021-12-15, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Bolony fikk i alle fall alle løse tråder til å gå opp for min del, når det gjelder hendelsesforløpet og hvem som stod bak. Men så vidt jeg husker mente han det kun var en ulykke, og ikke en planlagt kidnapping.
Riktig. Bolony var nesten besatt av å male en affekthendelse på veggen...
Noe som er lite diskutert her inne...tråden vokser med mange innlegg pr dag, men det går litt på repeat; derfor: Det ble mer enn antydet av noen aviser at flere pågripelser var på vei den dagen TH ble løslatt og RU hentet inn. 8.05.2020. Hva skjedde den dagen, og hvem var det politiet etterlyste på Twitter samme dag? En som ønsket å gjemme seg for politiet, som visste at kameraten ble arrestert, mens TH kom tilbake som fri fugl.
Måtte være en surrealistisk opplevelse...
Det var nok opptil flere som skalv i buksene den dagen.
Citera
2021-12-15, 23:54
Medlem
Pasted dokumentet skal være her https://controlc.com/
Og passordet skal være anne, om det ikke er slettet automatisk da.
Citera
2021-12-16, 00:07
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Høres mest ut som om det har vært kamp på badet i 2. etasje.
Vi vet at politiet har funnet indikasjoner på at angrepet mot AE startet der.

Det ble tidligere mer enn antydet av brukeren Bolony at TEH drepte sin mor pga.
at han skal ha skyldt henne penger, og at hun hadde gått til innkreving av pengene
gjennom å ordne trekk i lønnen hans, jfr. samtalen med MB den morgenen, og at
han etter 09:!14-samtalen i sinne hadde kjørt til S4. Påstått affektdrap som følge
av plutselig raseriutbrudd.

Ifølge Bolony var dette informasjon som "halve Lørenskog visste" på bakgrunn av
rykter som hadde gått i nærmiljøet helt siden forsvinningen. Pussig nok nådde de
ikke denne tråden før godt over et år etter, og altså over et halvt år etter hovedhypotesen
var endret fra kidnapping til drap.
Bolony rakket konsekvent ned på brukere som antydet et planlagt konedrap, og
brukte fellesbetegnelsen "borrelåsligaen" om disse brukerne.

Så med ett offentliggjorde politiet spor etter planlegging og opprettelsen av Pasted-dokumentet
med kryptoadresser og passordet "ANNE", og Bolony sluttet med ett å poste i tråden.
"Ryktet" om affektdrap var med andre ord rent sludder.

Hvem var kilden til disse ryktene? Sannsynligvis en som ville ha fokus vekk fra seg selv.
En som visste at TEH hadde vært i huset rett før og rett etter drapet.
Det er ikke så veldig mange kandidater å velge mellom.

Det er også en tanke jeg har hatt. At det har vært en slosskamp der.
Jeg tenkte at kanskje TH og TEH kan ha sloss.
Men hvis det kan være slik at blodet tilhører TH, så forandrer jo bildet seg litt. Da er det jo mest sannsynlig AE han har sloss med.
Kanskje han prøvde å drukne henne. Kanskje var hun forgiftet/neddopet, kanskje ikke, hvem vet.
Så har hun ramlet ned trappa, og så har hun enten tatt seg til badet selv, eller blitt båret dit.
Resten av opplegget kan være slik som LH07 snakket om i dag.
At TH dro på jobb, hilste på folk, snek seg gjennom skogen og hjem, og har fått hjelp fra VE.
Har en sterk følelse av at han er innblandet på et eller annet vis.

Ja, jeg husker denne Bolony, og at halve Lørenskog liksom visste at TEH hadde stor gjeld.
Jeg tror det ville kommet inn i denne gruppa på et eller annet vis, hvis halve Lørenskog visste.
Og hvorfor skulle AE ha lånt penger til sønnen? Hun hadde jo knapt fått uføretrygd. Og de skarve pengene er jo ikke nok til å dynge sønnen ned i gjeld. Nei, tull og tøys.
Kan hende at han har hatt gjeld, men tvilsomt at han skulle gjøre noe som skulle koste hans mor livet for å bli kvitt gjelden. De to skal ha hatt et nært og godt forhold.
Jeg har sett fra flere vinkler at noen prøver å rette søkelyset mot sønnen.
Kilden kan ikke være så mange. Men en som har et motiv.
Kanskje bærer han nag til sønnen for noe tidligere greier. Noe som er medvirkende årsak til skilsmissen.
F.eks. at TH har banket henne, og sønnen har gått imellom og banket TH. Og etterpå har sønnen sagt at hun burde reise fra han. Hvem vet. Men føler at TH har noe han er rasende på TEH for.
Kanskje han er sint for at hans eneste sønn, ikke ble som han. Ikke godt å si hva som rører seg i hodet til TH. Men at det er mye ondskap, det tror jeg.
Citera
2021-12-16, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Riktig. Bolony var nesten besatt av å male en affekthendelse på veggen...
Noe som er lite diskutert her inne...tråden vokser med mange innlegg pr dag, men det går litt på repeat; derfor: Det ble mer enn antydet av noen aviser at flere pågripelser var på vei den dagen TH ble løslatt og RU hentet inn. 8.05.2020. Hva skjedde den dagen, og hvem var det politiet etterlyste på Twitter samme dag? En som ønsket å gjemme seg for politiet, som visste at kameraten ble arrestert, mens TH kom tilbake som fri fugl. Måtte være en surrealistisk opplevelse...
Det var nok opptil flere som skalv i buksene den dagen.

Ja, hvem var denne mannen på rundt 35 år og barbert på hodet som politiet lette etter i Skårer/Rolvsrud samme dag og like etter at det ble kjent at RU var pågrepet. Bare en drøy time etter twittermeldingen fikk politiet kontroll på den etterlyste mannen.
Citera
2021-12-16, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
GM brukte epost-leverandøren https://www.mail.com/int/

For å lese av mailene må man logge inn.

Mailadressen var ohgolf@mail.com

Så klarer noen å gjette seg fram til passordet så kan man ta skjermdump og poste det opp på imgur

Har politiet knekt passordet tro? Hadde vært kult å prøve, men kanskje ikke så lurt?
Citera
2021-12-16, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Har politiet knekt passordet tro? Hadde vært kult å prøve, men kanskje ikke så lurt?

Politiet har ikke lov til det.
Citera
2021-12-16, 00:37
Medlem
Citat:
Politiet har ikke lov til det.

Da har vel ikke jeg lov heller?
Citera
2021-12-16, 00:37
Medlem
Citat:
Da har vel ikke jeg lov heller?

Nei det er vel opplagt det.
Men jeg tror ikke at eieren av dataene vil anmelde deg.
Citera
2021-12-16, 00:40
Medlem
Citat:
Nei det er vel opplagt det.
Men jeg tror ikke at eieren av dataene vil anmelde deg.

Ikke jeg heller. Men kanskje best å la være, neppe noe interessant å finne.
Senast redigerad av Kokadu 2021-12-16 kl. 00:42. Anledning: Tillegg
Citera
2021-12-16, 00:45
Medlem
Citat:
Ikke jeg heller. Men kanskje best å la være, neppe noe interessant å finne.

Kanskje velkommen til Flashback Balony, klikka på lenken for å bekrefte
Citera
2021-12-16, 00:48
Medlem
Citat:
Kanskje velkommen til Flashback Balony, klikka på lenken for å bekrefte

Kanskje det du, uten at jeg henger helt med.
Senast redigerad av Kokadu 2021-12-16 kl. 00:49. Anledning: Tillegg
Citera
2021-12-16, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Ja, hvem var denne mannen på rundt 35 år og barbert på hodet som politiet lette etter i Skårer/Rolvsrud samme dag og like etter at det ble kjent at RU var pågrepet. Bare en drøy time etter twittermeldingen fikk politiet kontroll på den etterlyste mannen.

Hvorfor ville de ha tak i denne mannen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in