2021-12-14, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Vet du hur många ggr män slagit henne? Berätta dom det för dig?
Du menar väl ändå inte att de var såna fjollor att de satte på sig offerkoftan utan att berätta vad de själv gjorde? Berätta nån för dig om psykisk misshandel?

Det där har du fått helt om bakfoten. Den som sysslat med psykiskmisshandel är L.
Jag har aldrig sett henne blåslagen, men däremot har hon själv berättat den gången hon åkte till Norge med sina två äldsta och om du känner henne, så vet du precis vad jag menar.
2021-12-14, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Vem sa att hon har en killkompis? Den som sa det ljuger och känner henne inte! Bara ett troll som du inte behöver bry dig om!

Hon hade en killkompis som var hennes BÄSTA kompis.
Om du känner henne, så vet du vem det är.
2021-12-14, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Alla som levt nära henne VET. Det behövs inga bevis här. Den som vet, den vet.

som emme vet menar du????? jag har postat flera inlägg där hon vetat... sen visar det sig att hon inte visste. utan bara gjorde antaganden. men ändå rättfärdigar du hennes beteende? hon är ju för fan patetisk....

så när du försvarar henne så betyder det ju att man inte kan ta dig seriöst heller om ni lever efter samma sanningar.
2021-12-14, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Ursäkta.
Men vart är bevisen på att hon skulle ha sålt sex, knarkat m.m och allt annat som EmmeLee snackar om?
Så fort jag säger och berättar om något, så krävs det bevis, men sen går det bra för er att komma med vad som, utan några bevis alls.
Som jag sagt innan rätt skall vara rätt.

Lida har själv i förhör : på psyk bekräftat detta

Läs FUP så slipper vi tjata
2021-12-15, 00:34
Medlem
Sesambiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Försök lyssna på inspelningen från rättegången

Nu har jag missat några veckor av läsning här i tråden och skulle bara vilja veta var jag kan lyssna på inspelningen från rättegången om någon vänlig själ kunde upplysa mig!
2021-12-15, 03:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sesambiff
Nu har jag missat några veckor av läsning här i tråden och skulle bara vilja veta var jag kan lyssna på inspelningen från rättegången om någon vänlig själ kunde upplysa mig!
Finns på appen primecrime, det går att teckna ett prova på erbjudande, många luftslott som raderades av Lida Barth, alldeles själv, på endast 48+34 minuter, inte dåligt..sen är det 5 vittnesförhör till
2021-12-15, 03:45
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:

Om du ens förstår ordet och betydelsen av KÄLLKRITIK så bör du fatta att psykjournaler INTE är en förstahandskälla!

En psykjournal är nedskriven av en annan person (än L), och det finns en del stora skillnader/motsatser i Ls psykjournaler i fuppen pga den personens (som skrivit dem) ordval och egna personliga godtycke.

Men det har väl inte du lagt märke till.

Popcornen har blivit ovanligt goda på sistone i alla fall.
Senast redigerad av Marie-Antoinette 2021-12-15 kl. 03:47.
2021-12-15, 09:20
Medlem
Citat:
Jag känner henne allt för väl.

Tror inte det nä.
Om man tror att någon bara har en killkompis, även om man är en tjej, ja då kan man inte känna personen.
2021-12-15, 09:21
Medlem
Citat:
Alla som levt nära henne VET. Det behövs inga bevis här. Den som vet, den vet.

Klart som tusan det behövs bevis när man anklagar någon för sånt. Det förstår ju vem som helst.
Annars är det bara rent skitsnack
2021-12-15, 09:23
Medlem
Citat:

Jag har inte läst FUP, men det är flera här inne som läst den och sagt samma sak, att det inte finns bevis för dina tokiga anklagelser. Så du trollar ju bara.
2021-12-15, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Klart som tusan det behövs bevis när man anklagar någon för sånt. Det förstår ju vem som helst.
Annars är det bara rent skitsnack
Är du dum på riktigt? Då tycker jag att det är dags för dig och plocka fram bevis för dina fruktansvärda anklagelser mot Emil som du kommit med
2021-12-15, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Är du dum på riktigt? Då tycker jag att det är dags för dig och plocka fram bevis för dina fruktansvärda anklagelser mot Emil som du kommit med

Inga sjuka anklagelser jag har kommit med.
Jag har dessutom redan svarat på frågor som rörde bevis på att jag kände Emil och sett honom naken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in