2021-12-14, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Slutar nog endast med att han blir avstängd från Youtube inget annat.
Alla inblandade har spytt exakt lika mycket galla över varandra och andra,även oraklet himself.
Kallat folk för allt från pedofil till gud vet vad.
Så vi kan nog vänta oss en nedstängning av hans kanal inom en snar framtid.
JA. Det lutar nog åt det hållet!!
Citera
2021-12-14, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Jag skiter högaktningsfullt i hur gubben ser ut annat än att hans utseende tyder på osunt leverne och missbruk, vilket i sin tur spiller över på hans beteende med lögn och bedrägeri. Kan hålla med dig om att somliga kommentarer övergår i personangrepp men du verkar dra alla kritiker över en kam, precis som din förebild. Kan ha viss förståelse för att de som försökt ifrågasätta honom direkt men blivit bemött med mobbarfasoner av honom tar till samma här, men two wrongs doesn't make a right som man säger.

"Verkar" och "tror" och "förebild" du är fyllt av förutfattade meningar själv tycker jag. Du vet ingenting om vad jag tycker. Man kan ha kritik mot individer som vill vara offentliga. Även kritik som kanske är byggd på åsikter. Ännu mer så om de är offentliga med makt och har betalt av samhället. Med att trakassera är lågt. Och slå undan knäna på folk som uppenbart inte mår bra är ännu värre. Mycket lågt.
Citera
2021-12-14, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Så du anser att det är samhällets fel att Håkan bor som han gör? Har han ingen skuld i sin egen bostads och skuldsituation?

Har inte varenda blading det? Eller varenda ensamstående fetmorsa , som din mamma? Du menar att man aldrig ska få hjälp av samhället om man glidit snett? Kan du då exakt förklara varför man betalar skatt i detta land? I enorma nivåer. Jag kan lova dig att de miljoner jag betalade då jag bodde i Sverige permanent förslösades och brann upp i en massa skit i stället för att hjälpa folk. Oavsett anledning och orsak till behovet. Att komma med egen skuld är bara dumt och omoget. Du har ingen som helst aning om din egen framtid.
Citera
2021-12-14, 15:28
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Har inte varenda blading det? Eller varenda ensamstående fetmorsa , som din mamma? Du menar att man aldrig ska få hjälp av samhället om man glidit snett? Kan du då exakt förklara varför man betalar skatt i detta land? I enorma nivåer. Jag kan lova dig att de miljoner jag betalade då jag bodde i Sverige permanent förslösades och brann upp i en massa skit i stället för att hjälpa folk. Oavsett anledning och orsak till behovet. Att komma med egen skuld är bara dumt och omoget. Du har ingen som helst aning om din egen framtid.

Bra att du sett till att din framtid ser bra ut! Jag har gjort vad jag kan för att säkra min framtid, vilket är mitt ansvar. Håkan har tak över huvudet, pizza på tallriken och öl i bägaren. Han verkar nöjd med det livet och det får han vara nöjd med. Skatt betalar vi alla mer eller mindre.
I Håkans fall tydligen mindre eftersom han enligt skatteverket endast tjänade ca 60000kr under 2020 trots att han var iväg o jobbade varje dag…
Citera
2021-12-14, 15:54
Medlem
Citat:
Bra att du sett till att din framtid ser bra ut! Jag har gjort vad jag kan för att säkra min framtid, vilket är mitt ansvar. Håkan har tak över huvudet, pizza på tallriken och öl i bägaren. Han verkar nöjd med det livet och det får han vara nöjd med. Skatt betalar vi alla mer eller mindre.
I Håkans fall tydligen mindre eftersom han enligt skatteverket endast tjänade ca 60000kr under 2020 trots att han var iväg o jobbade varje dag…

Det vet du inget om. Och det är min poäng. Ni idioter ser något på YT och anser at det är er rätt att vräka ur er. Jag har min åsikt och ni har er. Jag vet iaf hur man bör bete sig.
Citera
2021-12-14, 16:05
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Det vet du inget om. Och det är min poäng. Ni idioter ser något på YT och anser at det är er rätt att vräka ur er. Jag har min åsikt och ni har er. Jag vet iaf hur man bör bete sig.

Det är offentliga uppgifter, eller kommer det som en bomb i din lilla okunniga bubbla du lever i?
Citera
2021-12-14, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han borde kolla upp ögonlocket, det inte bara hänger, det verkar växa uppåt också.

Det är mer som borde kollas...
Citera
2021-12-14, 16:39
Medlem
Citat:
"Verkar" och "tror" och "förebild" du är fyllt av förutfattade meningar själv tycker jag. Du vet ingenting om vad jag tycker. Man kan ha kritik mot individer som vill vara offentliga. Även kritik som kanske är byggd på åsikter. Ännu mer så om de är offentliga med makt och har betalt av samhället. Med att trakassera är lågt. Och slå undan knäna på folk som uppenbart inte mår bra är ännu värre. Mycket lågt.

Konstigt att det bara ska vara få förunnat att kasta skit runt sig om precis vem som helst.
Det är nämligen vad många av dessa yooyobers gör.
Dömmer ut folk och fä med avvikande uppfattningar än dom själva.
Sen så detta med rena lögner och detta jävla tiggeri,det blir bara för mycket.
En fars och inget annat.
Skit ska skit ha helt enkelt.
Sluta bli så förbannat sympatikränkt.
Ta av er damkoftorna tack👍🏼
Senast redigerad av Kho71 2021-12-14 kl. 16:43.
Citera
2021-12-14, 19:05
Medlem
Henriksss avatar
I senaste videon är blågula korset otroligt tacksamma och Håkan jättestolt.
Varför har dom inte tackat innan? Håkan har ju enligt egen utsago skickat en massa pengar till dom innan.
Var detta första swishen från Håkans kanal tro?
Citera
2021-12-14, 19:21
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Varför har dom inte tackat innan? Håkan har ju enligt egen utsago skickat en massa pengar till dom innan.

Ja om det inte bara var en skärmdump. Han har aldrig redovisat ett skit. Och bluffen BGK har väl som gett en tant en jävla filt (!). Parasiter är vad de där är!
Citera
2021-12-14, 19:33
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Ja om det inte bara var en skärmdump. Han har aldrig redovisat ett skit. Och bluffen BGK har väl som gett en tant en jävla filt (!). Parasiter är vad de där är!

Bgk är ingen organisation jag hade skänkt pengar till och jag struntar totalt i var han skänker pengarna eller tar dom själv och lever av dom, sålänge han är ÖPPEN OCH ÄRLIG med ändamålet.
Skriver han i kommentarerna att swishen går oavkortat till bgk så ska de dit, så enkelt är det.
Då kan man inte en video 30 minuter senare fortsätta skriva sin egen swish och be om stöd till kanalen, det är upplagt för missförstånd/gå bakom ryggen.
Och idag får swisharna så mycket (några hundra) så dom måste tacka Bergmark.
Det går ju inte ihop och kvalar antagligen in på bedrägeri. Hoppas han klarar av att låta bgk stå som swishmottagare, en liten cliffhanger inför kommande videokreationer.
Citera
2021-12-14, 19:34
Medlem
Citat:

En jävla soppa är var det är
Senast redigerad av Kho71 2021-12-14 kl. 19:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in