Citat:
Ursprungligen postat av
Mattefbk
ja jag är nu inte ute efter bevis lr inte för mkt framgår osv av fup och annat och det är vad jag kan bilda mig uppfattning om då jag inte känner nån av dom. men att L använde hagelbössa är ju givet och det ska hon ha sitt för. det motsäger jag mig inte...
men detta jävla horeri som emme tar upp från i stort sett början av tråd och åtterkommer till är pinsamt. hon tar upp att hon hade barn med flera olika..
MEN, som jag förstått det hade väl inte heller emil barn med enbart en kvinna. och då envisas ta upp att L nullar allt och alla bara för man har umgänge men E är det helt ok för. jag tål inte sånt bs.
och dessutom, så för det ju mer fram att det är ok att kalla kvinnor för horor för att de haft många partners medan det är ok och tufft för killar...
ger mig fan emme är mega mot sånt på nån annan sida och tycker det är för jävligt med såna åsikter när hon själv gapar om detsamma. idioti..
Nej E har ju barn med 2 olika kvinnor, och han verkar ju även ha haft några vid sidan av, då och då, i alla fall.
Men precis som du säger så är/blir tråden hela tiden infekterad av en massa trams!
Hursomhelst, jag tror på en straffsänkning i hovrätten, jag tycker att L gjorde nästan allt "rätt" precis efter det tragiska, möjligen fel att lägga på 112 efter larmet och ringa K, men jag tror hon gjorde det för sina barns skull, att be/berätta för K att hon kommer vara instängd ett tag och om han kan ta hand om alla barnen. Det kanske kostade några extra år, men det är sådant man tar som en "bra" mamma. Sedan ringde hon väl 112 igen om jag inte missminner mig. Jag förstår faktiskt inte hur tingsrätten kan komma fram till att L inte kände någon ånger för det tycker jag att hon gjorde.
Och så vill jag se ett ordentligt motiv, varför gick alla proppar på en gång där på kvällen?