2021-12-13, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du verkar inte skita i det, vad ska man kalla det då? Varför försköna sanningen?
Hon har legat med män i utbyte mot vad hon önskar för stunden.
Hon har levt gränslöst och utom kontroll.
Hon har utnyttjat sjukvården
Hon har svikit sina barn
Hon har dödat
Hon har inte varit trogen
Hon ljuger per automatik
Hon knaprar piller och dricker, utan en tanke på vad det kan leda till
Vad ska man kalla någon som uppenbart skiter i andra, tom sin familj
Hon litar på att andra ska fixa lägenheter, pengar, operationer, bilar, vapen mm
Vad hon har att komma med? Klamydia?

och det betyder hon knullat med alla i sitt umgänge då so försöker framhävas... visst.
är med på den inställningen då och konstaterar då att även ni är horor som nullar allt och alla i er närhet....

simple as that
2021-12-13, 12:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
och det betyder hon knullat med alla i sitt umgänge då so försöker framhävas... visst.
är med på den inställningen då och konstaterar då att även ni är horor som nullar allt och alla i er närhet....

simple as that
Ängeln verkar inte hållit ihop benen, efter vad hon framfört. Vad gäller övriga i tråden tror jag nog inte att det är så många som lever så promiskuöst, förresten, kalla nu inte E för sexköpare, det tror jag inte alls på, det är nog lika troligt som att han var Bålstas Scarface...
2021-12-13, 12:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Nu är du där igen med dina maffia anklagelser. Vart får du dom ifrån?
Nä jag känner inte Lydia. Men vad att hon har haft många killar. Är det nu inte tillåtet att ha det helt plötsligt? Emil hade många tjejer ju, och jag vet inte hur många det var innan jag kom in i hans liv. Men är helt säker på att han haft fler än just de ex han har barn med.
Jag vet inte vad som har gjort att hon tog Emils liv, men jag hatar henne för att hon gjort det.
Det är summan av vad du spridit i tråden, läser du inte igenom dina historier? knepigt att komma ihåg alla lögner?
2021-12-13, 12:52
Medlem
Citat:
Ängeln verkar inte hållit ihop benen, efter vad hon framfört. Vad gäller övriga i tråden tror jag nog inte att det är så många som lever så promiskuöst, förresten, kalla nu inte E för sexköpare, det tror jag inte alls på, det är nog lika troligt som att han var Bålstas Scarface...

det är mkt möjligt. men att ändå gå ut med och påstå att hon nullar alla hon kommer över är förtal.. och med den inställningen så är även de som tycker det är ok att påstå det lika mkt billiga horor som nullar allt de kommer över bara det rör sig. kke även sånt som inte rör sig med tanke på skev inställning..

jag har inte kallat E ett dugg. känner inte människan. känner ej heller L. lägger inte mig i deras. men att hela tiden påstå man är hora och nullar alla i umgänge är fel. lr så gör man det själv oxå. och ska inte bli förbannad om man blir kallad hora för man har manliga vänner då det är uppenbart att man måste nulla alla umgänge enligt vissa. så de som försvarar skiten är ju bevisligen då bara simpla sprutluder.

simple as that
2021-12-13, 14:10
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
har inte sagt ett skit om det din jävla idiot.

jag har påpekat emmes jävla påståenden om att så fort nån skrivit nåt positivt om L så måste de givetvis ha knullat. det är hennes inställning. så alltså har ju alla knullat med alla om man har nåt positivt att säga om nån lr om man råkar ha brett umgänge..

Det fanns ett inlägg mycket tidigt i tråden som menade att det går till så i Bålsta, typ "hämdsex". Byhålans innevånare hämnas på varandra med sex och otrohet.

Så du är nog kanske inte så far off.
2021-12-13, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Det fanns ett inlägg mycket tidigt i tråden som menade att det går till så i Bålsta, typ "hämdsex". Byhålans innevånare hämnas på varandra med sex och otrohet.

Så du är nog kanske inte så far off.

jag har läst från början. men inte sagt nåt. och det har varit upprepat detta jävla horeri och att hon (L) knullar alla.

men detta sätt emme pysslar med är ju ren idioti. hon fattar ju inte själv att hon får ju mer att kvinnor att framstå som horor och som knullar alla bara för de umgås med andra.

jag känner ingen av dem. ställer mig inte på nåns sida. L har gjort fel och ska straffas, thats it.

men att som emme upprepat ta upp att hon måste haft sex med alla är ju för fan pinsamt..

NEJ EMME, jag har INTE knullat L. och jag försvarar INTE henne. är bara emot dina jävla påståenden att man måste knulla för att umgås...
2021-12-13, 14:54
Medlem
Citat:
Det är summan av vad du spridit i tråden, läser du inte igenom dina historier? knepigt att komma ihåg alla lögner?

Jag har ALDRIG skrivit att varken Emil eller Lydia sysslade med maffiafasoner. Plocka fram det är du snäll. Att du antar en massa, är inte mitt problem.
2021-12-13, 15:07
Medlem
Citat:
Ja den personen EmmeLee har tydligen för vana att kasta ur sig saker som inte stämmer, som det inte finns bevis på.

ja jag är nu inte ute efter bevis lr inte för mkt framgår osv av fup och annat och det är vad jag kan bilda mig uppfattning om då jag inte känner nån av dom. men att L använde hagelbössa är ju givet och det ska hon ha sitt för. det motsäger jag mig inte...

men detta jävla horeri som emme tar upp från i stort sett början av tråd och åtterkommer till är pinsamt. hon tar upp att hon hade barn med flera olika..
MEN, som jag förstått det hade väl inte heller emil barn med enbart en kvinna. och då envisas ta upp att L nullar allt och alla bara för man har umgänge men E är det helt ok för. jag tål inte sånt bs.

och dessutom, så för det ju mer fram att det är ok att kalla kvinnor för horor för att de haft många partners medan det är ok och tufft för killar...

ger mig fan emme är mega mot sånt på nån annan sida och tycker det är för jävligt med såna åsikter när hon själv gapar om detsamma. idioti..
2021-12-13, 15:58
Medlem
Citat:
Precis, och då vill man väl veta fakta, och inte skitsnack.
Precis! Och din svartmålning av Emil har inte med mordet och göra!!! Det är bara förtal av en mördad man som aldrig kommer kunna försvara sig!!!
2021-12-13, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Precis! Och din svartmålning av Emil har inte med mordet och göra!!! Det är bara förtal av en mördad man som aldrig kommer kunna försvara sig!!!

Att du inte vill veta sanningen, utan bara är ute efter skitsnack vet vi alla i hela tråden.
Återigen, jag har berättat vad jag vet, och vad jag varit med om. Det kommer jag fortsätta göra, vare sig du vill eller inte!
2021-12-13, 16:28
Medlem
Citat:
Att du inte vill veta sanningen, utan bara är ute efter skitsnack vet vi alla i hela tråden.
Återigen, jag har berättat vad jag vet, och vad jag varit med om. Det kommer jag fortsätta göra, vare sig du vill eller inte!
Kom bara ihåg att du inte är med i nån Bondfilm.... Det är ett tragiskt mord i Bålsta detta handlar om. Lydia Barths fruktansvärda avrättning av sin man!
Vad är nästa negativa "bomb" om Emil du tänker släppa då?
2021-12-13, 16:53
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
ja jag är nu inte ute efter bevis lr inte för mkt framgår osv av fup och annat och det är vad jag kan bilda mig uppfattning om då jag inte känner nån av dom. men att L använde hagelbössa är ju givet och det ska hon ha sitt för. det motsäger jag mig inte...

men detta jävla horeri som emme tar upp från i stort sett början av tråd och åtterkommer till är pinsamt. hon tar upp att hon hade barn med flera olika..
MEN, som jag förstått det hade väl inte heller emil barn med enbart en kvinna. och då envisas ta upp att L nullar allt och alla bara för man har umgänge men E är det helt ok för. jag tål inte sånt bs.

och dessutom, så för det ju mer fram att det är ok att kalla kvinnor för horor för att de haft många partners medan det är ok och tufft för killar...

ger mig fan emme är mega mot sånt på nån annan sida och tycker det är för jävligt med såna åsikter när hon själv gapar om detsamma. idioti..

Nej E har ju barn med 2 olika kvinnor, och han verkar ju även ha haft några vid sidan av, då och då, i alla fall.

Men precis som du säger så är/blir tråden hela tiden infekterad av en massa trams!

Hursomhelst, jag tror på en straffsänkning i hovrätten, jag tycker att L gjorde nästan allt "rätt" precis efter det tragiska, möjligen fel att lägga på 112 efter larmet och ringa K, men jag tror hon gjorde det för sina barns skull, att be/berätta för K att hon kommer vara instängd ett tag och om han kan ta hand om alla barnen. Det kanske kostade några extra år, men det är sådant man tar som en "bra" mamma. Sedan ringde hon väl 112 igen om jag inte missminner mig. Jag förstår faktiskt inte hur tingsrätten kan komma fram till att L inte kände någon ånger för det tycker jag att hon gjorde.

Och så vill jag se ett ordentligt motiv, varför gick alla proppar på en gång där på kvällen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in