2021-12-12, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
E hade hon nyss träffat så var stämmer han in?
Så vitt jag vet så hade dom en rrelation. Och jag har svårt att tänka mig att hon brytit sin vana med andra män.
2021-12-12, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Återigen, Emil var arg och kontrollerande?Lida hade all rätt att kasta en brandsläckare på sin make? Och vad hon säger i mordfilmen, har hon olika anledningar till? Hon är förbannad. Emil vägrade lyda.
Vad är anledningen till att du skriver i tråden?
Vad har du för syfte?
Söker du empati?
Nya brevvänner?
Du kan inte ta in fakta, behåll dina teorier hos dig själv eller använd dig av pm.

Min anledning att jag skriver i tråden? För att jag vill berätta det jag varit med om, det jag vet om Emil framförallt, men även lite,lite om Lydia.
Vad har du för anledning?
2021-12-12, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Så vitt jag vet så hade dom en rrelation. Och jag har svårt att tänka mig att hon brytit sin vana med andra män.

Blir bara mer och mer säker på att du inte känner någon av dom, och att du bara sprider skitsnack!
2021-12-12, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Blir bara mer och mer säker på att du inte känner någon av dom, och att du bara sprider skitsnack!
Om inte du vet om detta med alla hennes män så kan du verkligen inte känna Lydia...
Eller så har hon lurat skiten ur dig.
Och det verkar ju inte så svårt.😀
Du verkar ju tro på orgier.. Maffiametoder inom grusbranschen.skottaäkra västar och pistoler.och massor med annat trams som du påstår.
2021-12-12, 22:44
Medlem
Citat:
Om inte du vet om detta med alla hennes män så kan du verkligen inte känna Lydia...
Du verkar ju tro på orgier.. Maffiametoder inom grusbranschen.skottaäkra västar och pistoler.och massor med annat trams som du påstår.

Ja och du fortsätter att trolla som vanligt.
Jag tror inte, jag vet att han hade pistoler och skottsäker skyddsväst.
Maffiametoder i grusbranschen är något som du säger, jag har aldrig sagt det. Orgie, ja jag har varit där ju, inte du!
2021-12-12, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Ja och du fortsätter att trolla som vanligt.
Jag tror inte, jag vet att han hade pistoler och skottsäker skyddsväst.
Maffiametoder i grusbranschen är något som du säger, jag har aldrig sagt det. Orgie, ja jag har varit där ju, inte du!

Men du känner inte Lydia om du inte vet om alla historier med alla hennes män.

Du tror alltså inte att hennes psykiska diagnoser och för mycket alkohol var anledningen till att hon sköt Emil?
Utan hans påstådda maffialiknande Al caponleverne?
2021-12-12, 23:13
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Fast nu kände du ju inte heller Lydia, du kände till henne bara eller ...?
2021-12-12, 23:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Berätta om Lydia, jag vill veta vad som gjort att hon dömts för mord.
2021-12-13, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Jo jag vet en hel del om hennes leverne.
Skulle aldrig skriva så annars
2021-12-13, 00:39
Medlem
Citat:
Men du känner inte Lydia om du inte vet om alla historier med alla hennes män.

Du tror alltså inte att hennes psykiska diagnoser och för mycket alkohol var anledningen till att hon sköt Emil?
Utan hans påstådda maffialiknande Al caponleverne?

Varför tror du att det inte var tillräckligt för rpu skulle säga att hon hade en allvarlig psykisk störning under skottillfället?
Med alla hennes diagnoser och psykiska ohälsa och självmedicinera med alkohol istället för den utskrivna medicinen hon har. Skulle inte det vara bättre att hon får vård istället då? I fängelset lär hon inte få någon större hjälp med det. Komma ut lika galen som nu och lika gränslös enligt er.
Det är nog det största som ligger bakom detta är hennes psykiska ohälsa och i kombination med hennes diagnoser och självmedicinera med alkohol. Men det har funnits redan innan. Och det är det som är märkligt att proppen går just nu. Om man nu ska lyssna på vad L säger I förhör. Där hon nämner att de pratar om E psykiska mående. Tar hon upp att han också kanske har en borderline personlighet som hon eller eips som det nu kallas för. Hur funkar det med 2 som har denna samma diagnos. Ni pratar om hur hon fungerar i ett förhållande. Om E fungerar liknande som henne. Är inte det mer eller mindre dömt till att sluta i katastrof för alla inblandade? Samtidigt så är det en jäkla press på att de inte ska vara tillsammans från runt alla omkring dom. E mående verkar ju vara värre än någon gång innan och samma för L. Det som åklagaren försöker få det till att anledningen till varför L har gjort detta går inte ihop. Ska en åklagare alltid gå för strängaste straff som möjligt? Eller ska den gå på vad som faktiskt finns bevisat. Absolut att hon blir dömd för mord. Men kanske strafflängden som den ser ut idag ska vara runt 12-14år i detta fall. Dock så är det en stor fråga om hon kommer att få en bra vård i fängelset och kan lära sig att leva med eips på ett bra sätt när hon väl kommer ut.
2021-12-13, 01:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TigerFlaggan
Varför tror du att det inte var tillräckligt för rpu skulle säga att hon hade en allvarlig psykisk störning under skottillfället?
Med alla hennes diagnoser och psykiska ohälsa och självmedicinera med alkohol istället för den utskrivna medicinen hon har. Skulle inte det vara bättre att hon får vård istället då? I fängelset lär hon inte få någon större hjälp med det. Komma ut lika galen som nu och lika gränslös enligt er.
Det är nog det största som ligger bakom detta är hennes psykiska ohälsa och i kombination med hennes diagnoser och självmedicinera med alkohol. Men det har funnits redan innan. Och det är det som är märkligt att proppen går just nu. Om man nu ska lyssna på vad L säger I förhör. Där hon nämner att de pratar om E psykiska mående. Tar hon upp att han också kanske har en borderline personlighet som hon eller eips som det nu kallas för. Hur funkar det med 2 som har denna samma diagnos. Ni pratar om hur hon fungerar i ett förhållande. Om E fungerar liknande som henne. Är inte det mer eller mindre dömt till att sluta i katastrof för alla inblandade? Samtidigt så är det en jäkla press på att de inte ska vara tillsammans från runt alla omkring dom. E mående verkar ju vara värre än någon gång innan och samma för L. Det som åklagaren försöker få det till att anledningen till varför L har gjort detta går inte ihop. Ska en åklagare alltid gå för strängaste straff som möjligt? Eller ska den gå på vad som faktiskt finns bevisat. Absolut att hon blir dömd för mord. Men kanske strafflängden som den ser ut idag ska vara runt 12-14år i detta fall. Dock så är det en stor fråga om hon kommer att få en bra vård i fängelset och kan lära sig att leva med eips på ett bra sätt när hon väl kommer ut.
Det är livstid hon ska ha, om man ska gå efter lagen idag.
Skulle hon hamna på rättspsyk, vilken hon inte kvalar in på, då dem sett igenom hennes manipulativa sett.. skulle hon komma in på vilohemmet rättspsyk, så är hon ute fortare än du hinner förstå. Gon har i hela sitt liv utvecklat sin förmåga att fåbmänniskor att göra allt för henne, hon bättrar på sitt utseende för att vara super, komplex mot syrran? Hur som lockar det männen som blir svaga i benen men kuken hårdnar.. hon skulle inte tveka att knulla sig ut, därför är fängelse hennes rätta plats.
2021-12-13, 01:05
Medlem
Citat:

du och emme verkar ha sjuk koll på alla hennes män. för ni tarr konstanr upp det. och får det att låta att hon knullar alla. man kan inte vara i närheten av nån utan att knulla...

återigen, jag skiter i L, men att försöka få nån att framstå so hora bara för nån har mkt umgänge säger ju mer om er- emme är en billig hora som knullar alla killar i sitt umgänge om man ska gå efter egna inställningen. även du är inne på samma. med såna som er är det inte konstigt kvinnor får dåligt rykte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in