Citat:
Ursprungligen postat av
cactaceae
Verkligen sorgligt - hoppas de kan hitta glädjen i sina andra levande barnen och eventuella barnbarn! Med tiden, säkert.
Men med tanke på om man misstänker att någon mördat D så måste det finnas MOTIV, eller hur? Hade han mördats mitt på gatan hade man kunnat förklara det som att en psykotisk sjuk person "råkat" hoppa på en främmande närmaste människa eller mördaren misstagit person mm. Men i svår tärreng långt in i ett naturreservat, nä..j? Inte har man iallafall först dödat han och sedan släpat kroppen dit, då måste han blivit lockad dit levande av person /-er han litade på, var kumpan -er/kompis -ar med.
Eller självmord?
Ja det är sorgligt
Jag hoppas som du att föräldrarna /familjen ki framtid kan helas så mycket det går.
Fler barn finns i familjen och även barnbarn
Det enklaste är att se det som självmord
Tror man att brott begåtts så. Behövs lite tankesmedja
Jag lutar åt samma håll som dig att om det var ett brott så blev DA lockad /llurad till platsen
Kanske av någon han ev kände
Eller fraktades han till platsen och var då vid liv?
Allt blir bara rena spekulationer tyvärr
Vi har inga svar åt något håll