Har inte följt denna säsong så noga så har missat en del med min favorit Snygg-Annie. Har vi sett henne stående utanför buren i några avsnitt, eller kanske sittande i stolen? Lite nyfiken på om hon har ben som matchar ansiktet.
Jodå. Dom hade burtömning igår och då fick hon och Gry stå framför och svara på frågorna.
Olof Lundh verkar så himla osympatisk att det bara känns jobbigt att kolla på.
Det är så män tävlar. Vad fan ska man ha sympati för, alla är lika mycket värda även om man är osympatisk. Sittkissare. Kollar du på damhockey istället för herrarna för att det inte tacklas? Tycker du det är otäckt med sport? Fimpa cigaretten nu och ta hand om personerna på vårdcentralen, rasten tog slut för 20 min sen!!
Orkade inte spola tillbaka. Men i Spotify-frågan mellan Jerka och Hanna. Svarade inte Hanna att det var ikonen för att "LÄGGA TILL" i kön? Det är ju fel isåfall?
Orkade inte spola tillbaka. Men i Spotify-frågan mellan Jerka och Hanna. Svarade inte Hanna att det var ikonen för att "LÄGGA TILL" i kön? Det är ju fel isåfall?
Stämmer. Så jävla dåligt. Om det inte är slamkrypare så är det att de ger rätt för fel och tvärtom.
Hon sa att man lägger till i kön, att man "quear" Den symbolen man lägger till i kön har ett +. Den med triangeln som var frågan är det som Jerka svarade. Så solklart fel svar från Hanna.
Det skulle alltså ha blivit utslagsfråga. Nära en tredje skräll där alltså.
Älskar frågesport och är ju kul då med det här programmet men det är så mycket skit att man mest sitter och är irriterad.
Senast redigerad av Gavins-Friend 2021-12-05 kl. 22:25.
Stämmer. Så jävla dåligt. Om det inte är slamkrypare så är det att de ger rätt för fel och tvärtom.
Hon sa att man lägger till i kön, att man "quear" Den symbolen man lägger till i kön har ett +. Den med triangeln som var frågan är det som Jerka svarade. Så solklart fel svar från Hanna.
Det skulle alltså ha blivit utslagsfråga. Nära en tredje skräll där alltså.
Älskar frågesport och är ju kul då med det här programmet men det är så mycket skit att man mest sitter och är irriterad.
Jag älskar också frågesport. 'Vem vet mest' var kanon. Dock så klarade jag inte av mer än ett avsnitt av detta... 2019, kanske det var? "Kändisar svarar på kändisfrågor om kända kändisar!"
Johar och Alexandra var lite ringrostiga idag. När de dessutom hade med järnridån och det inte räckte att bara Johar kunde svaret blev uppförsbacken för stor för dem trots att det låste sig totalt för Micke i Under Pressure.
Jag hoppas Johar kommer tillbaka igen nästa säsong men då med en annan partner än Alexandra.