2021-12-03, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zinovjev
Fast gäller inte det typ 90% av deltagarna?

Kan du ge några fler exempel? Känns inte som att någon tar det lika seriöst som Olof Lundh. Bjuder inte på något.
Citera
2021-12-03, 15:39
Medlem
Olof är betydligt trevligare denna säsong, tycker jag iallafall. Däremot har Ebba sjunkit på min trevlighets lista.
Citera
2021-12-03, 19:19
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Har inte följt denna säsong så noga så har missat en del med min favorit Snygg-Annie. Har vi sett henne stående utanför buren i några avsnitt, eller kanske sittande i stolen? Lite nyfiken på om hon har ben som matchar ansiktet.
Jodå. Dom hade burtömning igår och då fick hon och Gry stå framför och svara på frågorna.
Citera
2021-12-03, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Jodå. Dom hade burtömning igår och då fick hon och Gry stå framför och svara på frågorna.

Hade Annie strumpbyxor? Kollar inte reprisen för ett par tråkiga byxor.
Citera
2021-12-04, 14:33
Medlem
Svårt att inte bli imponerad av Tornvings historiekunskaper. Riktigt kul att han och Gry går vidare. De kompletterar varandra otroligt bra.
Citera
2021-12-04, 18:24
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Svårt att inte bli imponerad av Tornvings historiekunskaper. Riktigt kul att han och Gry går vidare. De kompletterar varandra otroligt bra.
Ja. Johar och Alexandra är nog inte helt nöjda med att möta dom redan i kvarten.

Nu var Grupp2 iofs mycket tuffare med många bra lag men Micke/Gry är ju så rutinerade som man vet vad dom går för.
Citera
2021-12-05, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djurgardstomten
Olof Lundh verkar så himla osympatisk att det bara känns jobbigt att kolla på.
Det är så män tävlar. Vad fan ska man ha sympati för, alla är lika mycket värda även om man är osympatisk. Sittkissare. Kollar du på damhockey istället för herrarna för att det inte tacklas? Tycker du det är otäckt med sport? Fimpa cigaretten nu och ta hand om personerna på vårdcentralen, rasten tog slut för 20 min sen!!
Citera
2021-12-05, 17:03
Medlem
Citera
2021-12-05, 22:18
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bright1995
Stämmer. Så jävla dåligt. Om det inte är slamkrypare så är det att de ger rätt för fel och tvärtom.

Älskar frågesport och är ju kul då med det här programmet men det är så mycket skit att man mest sitter och är irriterad.
Senast redigerad av Gavins-Friend 2021-12-05 kl. 22:25.
Citera
2021-12-06, 00:42
Medlem
Zinovjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Stämmer. Så jävla dåligt. Om det inte är slamkrypare så är det att de ger rätt för fel och tvärtom.

Älskar frågesport och är ju kul då med det här programmet men det är så mycket skit att man mest sitter och är irriterad.
Jag älskar också frågesport. 'Vem vet mest' var kanon. Dock så klarade jag inte av mer än ett avsnitt av detta... 2019, kanske det var? "Kändisar svarar på kändisfrågor om kända kändisar!"

Fuck you Jerkoff Johansson alla andra.
Citera
2021-12-06, 22:01
Medlem
XtraXs avatar
Eftersom texten saknades på måndagens avsnitt hos discovery+ tänke jag se det på vanlig tv. Klockan är 22 och det är nån annan skit som sänds.
Citera
2021-12-06, 23:14
Moderator
Dr Kings avatar
Johar och Alexandra var lite ringrostiga idag. När de dessutom hade med järnridån och det inte räckte att bara Johar kunde svaret blev uppförsbacken för stor för dem trots att det låste sig totalt för Micke i Under Pressure.

Jag hoppas Johar kommer tillbaka igen nästa säsong men då med en annan partner än Alexandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in