"Hundar har också händer" är inte är så lyckad, voice-overn försöker nog säga tänder men det hörs inte, hittar nu ingen länk (Förr hade de en som var lite kul, om "tuggas nom och nom igen", ungefär så här).
"Hundar har också händer" är inte är så lyckad, voice-overn försöker nog säga tänder men det hörs inte, hittar nu ingen länk (Förr hade de en som var lite kul, om "tuggas nom och nom igen", ungefär så här).
Okej - fett trött nu på Swedbank och deras reklam med ungen som målar staket och tvättar bil. Det är något präktigt som irriterar mig, liksom den där musiken. Sod off!
Färgfemman med kostymtönten som jag antar skrapar fram vinst förtjänar också en känga. Tönt. Tönt! Skulle aldrig få för mig att köpa den lotten.
Avslutningsvis - reklam för kommande tv-program kan vara nog så störigt och Grand Designs Sverige med sin töntiga musik förtjänar ett omnämnande, låt vara det kan vara fråga mer om min personliga smak. Diskutera i små grupper!
Senast redigerad av _Streber 2021-12-04 kl. 12:51.
Jag tror det är BMW som nu kör en påkostad reklam där det snackas om nån cirkel medan de zoomar in nån av bilmodellerna (hittar tyvärr inte så jag kan länka, nån kanske lyckas). Den är omedvetet fånig eftersom den påminner så om den här scenen ur komedin Chuck & Larry ("Yeah we heard about the circle, we are familiar with shapes").
Max med skåningen som ska måla hela världen mamma. Spyr när jag hör honom.
Sen såg jag en reklam som gjorde mig jävligt upprörd. Coca Cola lastbilen på en mack och tomten zoomas in och han dricker en Pepsi.
Det borde dom halshuggas för.
Jag stör mig mer och mer på Kappahls våldsamt politiskt korrekta julreklam där ett barn räknar upp vilka hon vill ge gåvor. To my best friend, to the young at hearts, to my daddies. Man har verkligen gett sig den på att bocka av allt i pk-manualen. Sliskigt och ostigt.