2021-12-03, 13:45
Medlem
killerboots avatar
Varför ens prata om vad det har kostat, kan ju även vara så att den som gjorde det betalade av en skuld eller gjorde det för att bevisa att man platsar i ett Visst gäng
Citera
2021-12-03, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Här kan Fricky & Co för en gångs skull göra något nytta annat än hänga på ortenkidsens insta 24/7 genom att publicera Dumles handel och vandel i Kvv men väljer helt oblygt att låta bli?!

Vem vet, det kanske ryms en hel del matnyttig info i dessa papper. Papper som om det kommer till allmän kännedom kanske kan utgöra en liten grund i något grundsten någonstans i eliminering av våldtäktsmannen från jordens yta.

Förbryllande och frapperande efter alla krokodiltårar tidigare i tråden att struntar i detta.

Pengar var ju tydligen inga problem enligt Frickys egna utsago. Så vad är problemet här? Vad hindrar Herr Fricky ifrån att publicera våldtäksmannens förehavanden?

Det går ju precis inte att ta miste om Herr Frickys antipatier mot denna våldtäksman.

Så varför drogs nödbromsen?

Kan det vara så enkelt att hen är uber-snål och inte ens vill lägga 2-3 hundra kronor på detta som slukat så mycket tid och kraft för denne?

Otroligt egendomligt hur som. Kanske är sanningen så pass enkel att Herr Fricky skiter ner sig om tanken om att bara utmana en parasit som dumle, om än helt skyddad av nätets anonymitet. Eller att han snålare än von anka.

Jävligt egendomligt då att kräva att andra ska gå i krig med dessa typer i offentligheten och på gatan. Men det säger samtidigt väldigt mycket om en del av nötterna som hänger här dagarna i leda.

Fricky, om du vill ha någon som helst anständighet i denna tråden så postar du vad du lovade... Alla Dumles förehavanden under dennes sista internering på kV.

Varför gör du det inte själv istället för att gnälla?
Citera
2021-12-03, 14:33
Medlem
beckos avatar
Citat:
Här kan Fricky & Co för en gångs skull göra något nytta annat än hänga på ortenkidsens insta 24/7 genom att publicera Dumles handel och vandel i Kvv men väljer helt oblygt att låta bli?!
Vem vet, det kanske ryms en hel del matnyttig info i dessa papper. Papper som om det kommer till allmän kännedom kanske kan utgöra en liten grund i något grundsten någonstans i eliminering av våldtäktsmannen från jordens yta.
Förbryllande och frapperande efter alla krokodiltårar tidigare i tråden att struntar i detta.
Pengar var ju tydligen inga problem enligt Frickys egna utsago. Så vad är problemet här? Vad hindrar Herr Fricky ifrån att publicera våldtäksmannens förehavanden?
Det går ju precis inte att ta miste om Herr Frickys antipatier mot denna våldtäksman.
Så varför drogs nödbromsen?
Kan det vara så enkelt att hen är uber-snål och inte ens vill lägga 2-3 hundra kronor på detta som slukat så mycket tid och kraft för denne?
Otroligt egendomligt hur som. Kanske är sanningen så pass enkel att Herr Fricky skiter ner sig om tanken om att bara utmana en parasit som dumle, om än helt skyddad av nätets anonymitet. Eller att han snålare än von anka.
Jävligt egendomligt då att kräva att andra ska gå i krig med dessa typer i offentligheten och på gatan. Men det säger samtidigt väldigt mycket om en del av nötterna som hänger här dagarna i leda.
Fricky, om du vill ha någon som helst anständighet i denna tråden så postar du vad du lovade... Alla Dumles förehavanden under dennes sista internering på kV.
Både Fricky och PapasKebab kanske har en väldigt dold agenda. Om man tänker tanken att alla teorier i tråden är fel så vinner någon på att spamma på så mycket som möjligt om alla möjliga olika teorier, blanda ihop namn och bilder, och medvetet habb-spamma osammanhängande helt utan information, insikt och självkritik.
Tror inte det, men dom är extremt intresserade och har väl postat cirka 1000 habb-meddelanden vardera, ungefär lika många varje dag. Konstigt men det kanske finns ett syfte ändå.
Senast redigerad av becko 2021-12-03 kl. 14:39.
Citera
2021-12-03, 14:52
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle.Balle
Varför gör du det inte själv istället för att gnälla?

Du driver nu hoppas jag?

Eller har du legat och zoombiesovit genom hela tråden?!

Väldigt, väldigt besynnerligt agerat minst sagt av Fricky.

Och vidrigt falskt dessutom.

Fricky:

Torka av de falska krokodiltårarna och fram med papprena nu grabben. Det är väl ändå det MINSTA du kan göra efter att du försöker göra trubbel & problem åt andra som visserligen sagt åt dig i privata sammanhang va dom tycker om saken men som du fann otillräckligt...

Någon droppe anständighet har du väl i kroppen?
Du har dessutom lovat att pynta några hundralappar så vad är problemet här nu då?

Har du ont om deg så pma ett nr så swishar jag över vad det kostar. Annars kan du ju gott lägga ner verksamheten på samhalls mordrotel. Äntligen kunde du göra något konkret nytta och då väljer du att sticka iväg och gömma dig istället?

Hur vill du ha detta egentligen? Ska alla andra sköta ditt krig mot Dumle och det enda du ska göra är snurra runt på instagram och då & då läcka privata konversationer så fort du känner något händer som inte passar dig?

Fram med dom här p-18 papprena och allt annat av intresse. Det är det MINSTA du är skyldig oss i tråden efter allt snack om Dumle, din falska indignation över våldtäkten och dina läckta privata konversationer där du uppenbarligen inte är nöjd med utfallet.

becko, ja det må va konstigt men konstigare saker har onekligen hänt. Tycker bara det är riktigt mysko det här med Fricky och Dumle. Här ligger den en stinkande rutten vovve begraven någonstans i denna historien.
Citera
2021-12-03, 15:14
Medlem
Frågan är inte vem som gjorde det, utan varför. Vad skulle Einar göra som var så hemskt att det krävde hans bortgång?
Citera
2021-12-03, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Både Fricky och PapasKebab kanske har en väldigt dold agenda. Om man tänker tanken att alla teorier i tråden är fel så vinner någon på att spamma på så mycket som möjligt om alla möjliga olika teorier, blanda ihop namn och bilder, och medvetet habb-spamma osammanhängande helt utan information, insikt och självkritik.
Tror inte det, men dom är extremt intresserade och har väl postat cirka 1000 habb-meddelanden vardera, ungefär lika många varje dag. Konstigt men det kanske finns ett syfte ändå.

Tog det dig så här många inlägg att inse det?
Citera
2021-12-03, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zl3
Och med dina frågor, blir det ju solklart att E måste känt sig TRYGG med dom just där & då. Han litade ju på Adel? Många som sagt att han var som en storebror för Einar. Om då ”storebrorsan” tar med Dumle och säger ”han e schysst” osv litar ju Einar på Adel. Sen att Dumle är fkn smuts vet vi alla vid dehär laget. Förmodligen därför A inte vill vara med i D’s musik samt musikvideo längre, också vrf A skrev ”önskar vi kunde byta plats”. För delvis känner han skuld över E’s död, för hade inte A tagit in D i E’s liv hade det kanske inte hänt.

Återigen mina spekulationer.

Jo så måste det vara. Han ska ju ha känt A sen innan han slog igenom och D hade ju nyss kommit ut fängelset så ny bekant.
A och Ds relation efter händelsen talar ju sitt tydliga språk att någon om inte båda känner stor ”ilska” mot den andre.
Hoppas verkligen A var omedveten om vad som skulle hända.

Tror inte man ska underskatta Nisses ungdom i det hela som nyss fyllda 19 år så har man nog svårt att inte vara lika cynisk som man blir som äldre!
Citera
2021-12-03, 15:26
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banzic
Frågan är inte vem som gjorde det, utan varför. Vad skulle Einar göra som var så hemskt att det krävde hans bortgång?

Det behöver inte alls vara något "så hemskt"...

Nuförtiden dödas det för tämligen banala grejer.

T ex att man avsåg att Nisse var medregissör i Dara-mordet och ville ha pröjs därefter. Speciellt när Nisse var klantig nog att ha hintat om det i sina egna texter... Att de försökt med någon efterhandskonstruktion som uppenbarligen Nisse inte köpte.

Att man ville slå dom man forna vännerna som tog Nisse i beskydd och som i snabbt tempo förvandlades till nya nemesis- på fingrarna Och därmed ge långfingret till.

Själva motiven kanske tycks banal för vanlige, laglydige Svensson men utgör mordmotiv för de unga på gatan idag.
Citera
2021-12-03, 16:05
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Den här lilla fangirlluderet Fricky vill alltså inte betala typ 100-200 kr så att vi ska få Dumles p18-papper till samhall mordrotelns egna förundersökning?!

Har jag hajat saken rätt då?

Samtidigt vill denna h-rbarn att Leo Kinesen ska driva hans heliga krig publikt efter att denne redan sagt vad han tycker om våldtäktsmannen i förtroliga, privata samtal som horbarnet sedemera läcker utan skrupler.

Sådana är Einar-fansen, ett gäng muppar med för stor käft och för lite hjärna.

Vad är grejen här nu Fricky nu när du fått precis allt du behöver för att bajsa fram p-18 pappren?!

Varför vägrar du göra detta sista steget din råtta? Varför blev det tyst om detta? Du orkar inte göra denna minimala insats för samhalls mordrotel men menar på andra ska offentligt gå i klinch med dp & våldtäksmannen Dumle irl? Din lilla...

Är det pengarna som är problemet här? Kan swisha dig en hundring isf.
Jag har aldrig letat efter bevis på att Dumlee tagit en P18, det är underförstått.

Jag ville få tag i papper där man kan se alla gånger Dumlee blivit misshandlad inne på anstalten.

Det säger rätt mycket om dig när det ända du kan komma med är personangrepp. Det glädjer mig att jag lyckats få dig känna så mycket hat mot mig.

Sötnos, nu ska jag leta pantburkar så jag kan betala för helgens middag. Hoppas du får runka av Leo "Kinesen" Carmona under helgen.
Citera
2021-12-03, 16:07
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Det behöver inte alls vara något "så hemskt"...

Nuförtiden dödas det för tämligen banala grejer.

T ex att man avsåg att Nisse var medregissör i Dara-mordet och ville ha pröjs därefter. Speciellt när Nisse var klantig nog att ha hintat om det i sina egna texter... Att de försökt med någon efterhandskonstruktion som uppenbarligen Nisse inte köpte.

Att man ville slå dom man forna vännerna som tog Nisse i beskydd och som i snabbt tempo förvandlades till nya nemesis- på fingrarna Och därmed ge långfingret till.

Själva motiven kanske tycks banal för vanlige, laglydige Svensson men utgör mordmotiv för de unga på gatan idag.

Så Nisse beställde inte ens mordet på Dara, men HH kände att han mjölkade streetcred på deras bekostnad och ville ha betalt för det?

Inte så konstigt egentligen. Jobbig situation för Einar dock. Om han börjar dega kanske de vill ha mer osv.

Jävligt korkat att spela mangaz i sina låtar dock. Dessutom utan backning som genuint bryr sig om honom, utöver västerås kanske, men de var ju också på payroll...
Citera
2021-12-03, 16:18
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Jag har aldrig letat efter bevis på att Dumlee tagit en P18, det är underförstått.

Jag ville få tag i papper där man kan se alla gånger Dumlee blivit misshandlad inne på anstalten.

Det säger rätt mycket om dig när det ända du kan komma med är personangrepp. Det glädjer mig att jag lyckats få dig känna så mycket hat mot mig.

Sötnos, nu ska jag leta pantburkar så jag kan betala för helgens middag. Hoppas du får runka av Leo "Kinesen" Carmona under helgen.

Personangrepp?!

Jag säger ju uttryckligen att det är ruttet agerat av dig att bete sig så där som en smutsig hora.

Nu har du ju chansen att sätta nåt skit på väggen som fastnar på Dumle.

Frågan är varför du avstår?

Det är väl bara att beställa alla dom dokumenten så kan vi andra gå igenom allt och kanske finna vad som eftersökes och mer därtill.

En feg och numera även bevisad sniken snåljåpp som du vill alltså att andra inte bara ska bedriva dina kampanjer men även bekosta den, hur lite det än må kosta nu...

Du har blivit synad lille pojken. Alla de stora orden, all falsk omsorg om Nisse, allt hat mot Dumle, inkl mot dom som inte tillstod offentligt att han var våldtäktsman vad var det värt? Ja inte mer än några hundralappar i alla fall.

Där sket du blod va?! Snåljåpp.

Enda sättet du kan fixa till allt detta är förutom att be Leo om ursäkt för ditt handlande är att ge oss det du lovade tidigare i tråden, dvs alla dumles förehavanden som registrerats hos kriminalvården.
Citera
2021-12-03, 16:30
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Personangrepp?!

Jag säger ju uttryckligen att det är ruttet agerat av dig att bete sig så där som en smutsig hora.

Nu har du ju chansen att sätta nåt skit på väggen som fastnar på Dumle.

Frågan är varför du avstår?

Det är väl bara att beställa alla dom dokumenten så kan vi andra gå igenom allt och kanske finna vad som eftersökes och mer därtill.

En feg och numera även bevisad sniken snåljåpp som du vill alltså att andra inte bara ska bedriva dina kampanjer men även bekosta den, hur lite det än må kosta nu...

Du har blivit synad lille pojken. Alla de stora orden, all falsk omsorg om Nisse, allt hat mot Dumle, inkl mot dom som inte tillstod offentligt att han var våldtäktsman vad var det värt? Ja inte mer än några hundralappar i alla fall.

Där sket du blod va?! Snåljåpp.

Enda sättet du kan fixa till allt detta är förutom att be Leo om ursäkt för ditt handlande är att ge oss det du lovade tidigare i tråden, dvs alla dumles förehavanden som registrerats hos kriminalvården.
Det går inte att få dokumenten skickade elektroniskt, så jag skulle behövt få det postat.

Jag tänkte göra det igår kväll, sen kommer du & Vaxed med en attityd och börjar genast attackera. Varför ska jag fixa något åt folk som har en attityd? Skiter i om det skulle kosta 1kr, mer principsak.

Sorry, tänker inte bidra med ett skit. Du får fortsätta gråta i tråden. Trevlig helg!

"Enda sättet du kan fixa till allt detta är förutom att be Leo om ursäkt för ditt handlande är att ge oss det du lovade tidigare i tråden, dvs alla dumles förehavanden som registrerats hos kriminalvården."

"Fixa allt det här?" Tror du jag bryr mig om dig?
Nej jag tänker inte be Leo om ursäkt, han kan suga din kuk
Senast redigerad av Fricky 2021-12-03 kl. 16:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in