2021-11-30, 21:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Hon har missat att betala 2055 kr. Har nog mer att göra med att hon missat och hållit på med annat. Är inte så att hon inte har pengarna direkt.

Kul att fogden ska göra hembesök i alla fall

Strandhäll i sig är dock en annan fråga. Sambon ville komma bort från fanskapet så mycket att det blev permanent. Det får tala för sig självt.

bor hon tillsammans med morgan?
tänker om justitieministern öppnar dörren när kronkalle kommer på besök?

kanske därför han var så rödbrusig idag på televisionen?
Citera
2021-11-30, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Är det en ny Mona Sahlin vi ser?
Absolut. Det har jag känt länge...
Citera
2021-11-30, 21:16
Medlem
Mullrets avatar
Nu på Aktuellt. KFM jagar kärringen. Visste inte hon hade räkningar....

Obehaglig typ.. Minst, sagt.
Citera
2021-11-30, 21:21
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Att en av våra ministrar inte ens har koll på sin egen privatekonomi, så långt att det går till kronofogden, talar väl för sig självt... hur fan kan man hamna på en ministerpost när man är så oduglig??

Lägg till att hon är en dokumenterad lögnare också. Var ju stor skandal när hon fick avgå förra gången.. att man efter upprepande påminnelser.. inkasso brev med också påminnelser sedan kronofogdebrev enbart försvarar sig att hon missat dessa är skandal. Hon är omdömeslös och skiter i allt för hon är ju politiker och en riktig sosse. Dvs en som bedrar och ljuger utan några skrupler.
Citera
2021-11-30, 21:22
Medlem
F.Hansens avatar
De skulle inte sagt något utan vänta tills hon blivit spikad.
Citera
2021-11-30, 21:25
Medlem
Nuvarande regering är verkligen sann lyteskomik,
Citera
2021-11-30, 21:30
Medlem
essob123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagooo
Det hamnar ju inte hos kronkalle direkt, om man säger så. Utan först efter långvarig misskötsel.

Annika Strandhäll klarar inte ens av att sköta sin privatekonomi. Det är djupt pinsamt och varenda vettig människor borde förstå att det diskvalificerar henne från någon högre politiskt post. Men sossarna är väl inte vettiga alls längre.

Driva sin make till självmord, och göra hennes barn faderslösa, det är hon däremot mycket duktig på.

Haha underbart. Tänkt och sagt exakt det samma till min sambo. Självmordsbenägen i hennes närvaro som hon dessutom drivit fram själv kan inte varit kul
Senast redigerad av essob123 2021-11-30 kl. 21:45.
Citera
2021-11-30, 21:34
Moderator
Meijis avatar
Politik: inrikes --> Politiker
/Moderator
Citera
2021-11-30, 21:38
Medlem
Africagonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Skulle det vara något att hetsa upp sig över? Visar väl snarare på att hon är mänsklig. Gör en undersökning här om hur många av medlemmarna som har skulder hos KF, det hade varit av större intresse. Fast jag kan redan gissa mig till svaret.

Nej, det visar att hon är slarvig alternativt skiter i andra människor.

Det krävs en del för att hamna hos kfm, inte så att man missar första fakturan som hamnade i skräpposten och sedan är man hos kfm.
Har man hennes lön och förtroendeuppdrag så ska man väl för fan klara av att betala en sketen faktura i tid.
Citera
2021-11-30, 21:41
Medlem
essob123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av essob123
Haha underbart. Tänkt och sagt exakt det samma till min sambo.
Kan faen svära på att jon bidrog till makens bortgång. Tänk att vara självmordsbenägen i hennes "närvaro"
Citera
2021-11-30, 21:43
Medlem
Zunars avatar
Mona fick löpa gatlopp för en köpt kexchocklad på statens bekostnad. Det var då det.
Citera
2021-11-30, 21:51
Medlem
Kan det vara så att hon är skriven på ett ställe men bott någon annan stans? Därav att hon missat betala fakturan?

Det känns rimligt enligt mig, vilket för övrigt är ett brott i sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in