Citat:
Ursprungligen postat av
Saekerhetspolisen
Det räcker med att läsa hur du bemöter skriftlig kritik och presenterar din egen uppfattning av sakförhållanden för att få en uppfattning av att du är grandios och narcissistiskt lagd.
Och du har inte fått den, men jag är tametusan nästan 100% säker på att du har nog I dig för att få den diagnosen. Om du skulle genomgå en riktig utredning för personlighetsstörningar och inte få väldigt mycket score åt det narcissistiska hållet är jag den första som ber om ursäkt. Så övertygad är jag.
Det handlar inte om att vara "grandios och narcissistiskt lagt", det handlar om att jag inte bemöter
skriftlig kritik över huvud taget, jag avfärdar den, och jag gör det gång på gång.
Jag är inte alls öppen för att ta emot kritik ifrån folk jag varken känner, kan namn eller ansikte på på ett anonymt internetforum, ganska logiskt faktiskt.
Så övertygad är du ja, men att du är övertygad betyder inte ett skit i sammanhanget för någon annan än dig själv, man kan inte vara övertygad om något ang någon man inte känner vad fan.