Citat:
Ursprungligen postat av
LH07
måtte vel det siden th har forklart de kanskje måtte kjøre hver for seg til kvitfjell. Sønnen bader og snakker med moren om lønn, kvitfjell og maskeradeball. Tror du samtalen i realiteten hadde blankoinnhold for senere utfyllelse så den passet med mb. 92 innholdsrike sekunder med stikkord fra samtalen med mb. Presten fikk dog info om kona og teateret. Sønnen som har spilt inn film var vel mest interessert i lønn og godteri.
Når TH føler behov for å fylle inn det jeg vil kalle unødig informasjon, tenker jeg alltid mitt. Nesten så jeg konkluderer med at hun ikke hadde bil tilgjengelig, så takk for info.
Jeg tror ikke den var blanko, men han var i følge seg selv trøtt og med det sikkert ikke helt hjemme. Kanskje irritert over å bli vekket og kanskje ikke hyggelig mot mammaen sin. Mulig det han husker best fra samtalen og derfor ringer han tilbake. Den dårlige samvittigheten gnagde kanskje og gjorde at det ble vanskelig å sove. Som kjent, besvarte aldri hans mor den oppringningen. Sikkert ugreit å leve med om det var slik.