2021-11-27, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
Svär varför visar dem att de Abz på musikvideon o ja alltid hört de Abz de va hans första mord men om du har 100% info vilket de låter som så får jag tro på dig

Du har helt rätt, det var Abz och ingen annan. Flush är ingen som kör för den delen.
Citera
2021-11-27, 15:58
Medlem
Du är inte den första som skriver det. Är han förståndshandikappad sen födseln eller är det knarket som gjort det?

Citat:
Ursprungligen postat av zzebra
O’Neill är en kille som är rätt så vrickad. Kan tyvärr inte säga mer en så. Har upplevt honom irl, därför vet jag att han är en stackare.
Citera
2021-11-28, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Du är inte den första som skriver det. Är han förståndshandikappad sen födseln eller är det knarket som gjort det?
Han har haft en knepig uppväxt, med en knepig familj. Såklart att det sätter sina spår. Sorgligt på så många sätt! 😕
Citera
2021-11-28, 01:35
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzebra
Han har haft en knepig uppväxt, med en knepig familj. Såklart att det sätter sina spår. Sorgligt på så många sätt! 😕
Detta gäng är bland de tyngsta i Stockholm och Sverige, finns det någon som har en chans här? Är HH med i Vårdbynätverket eller kan de ta sig an?

Polisen kan bli en övermäktig motståndare för HH.
Citera
2021-11-28, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Detta gäng är bland de tyngsta i Stockholm och Sverige, finns det någon som har en chans här? Är HH med i Vårdbynätverket eller kan de ta sig an?

Polisen kan bli en övermäktig motståndare för HH.
Har svårt att se att polisen inte kan bryta ner HH. Det är ett geggig och oorganiserat ”gäng”, om man nu kan kalla det för en gäng. Ett gäng idioter, med noll koll skulle jag beteckna de som. 🥴
Citera
2021-11-28, 02:53
Medlem
[quote=Stefan S|78050623]Senast dömdes han den 3 mars 2016 för grov våldtäkt och vapenbrott till fängelse två år sex månader. Han blev villkorligt fri den 5 maj 2016 med en återstående strafftid om 10 månader. [/indent]/QUOTE]

Men va?
Citera
2021-11-28, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Du har helt rätt, det var Abz och ingen annan. Flush är ingen som kör för den delen.
Detta inlägg bevisar att du är en skitsnackare o har ingen insyn
Hela järva vet att flush klippte kapten
Vem som helst som har hängt runt järva kan bekräfta att flush sköt
Senast redigerad av Infofinnslen 2021-11-28 kl. 10:41.
Citera
2021-11-28, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
Detta inlägg bevisar att du är en skitsnackare o har ingen insyn
Hela järva vet att flush klippte kapten

Det är du som sover. Hela Järva vet att det var Abz. Förstår inte hur du kan ge så fel info med sån säkerhet.
Citera
2021-11-28, 10:57
Medlem
Citat:
Det är du som sover. Hela Järva vet att det var Abz. Förstår inte hur du kan ge så fel info med sån säkerhet.
Det fanns 30 vittnen som såg spinkiga flush skjuta
Citera
2021-11-28, 11:04
Medlem
Citat:
Det fanns 30 vittnen som såg spinkiga flush skjuta

Helt ärligt jag tänker inte göra en utdragen diskussion av det här. Det var två pers på scootern, alla vet vilka två som var på den. Abz var en av dom och den som tryckte.
Citera
2021-11-28, 11:08
Medlem
Citat:
Helt ärligt jag tänker inte göra en utdragen diskussion av det här. Det var två pers på scootern, alla vet vilka två som var på den. Abz var en av dom och den som tryckte.
Det var en motorcykel, inte en scooter, du sover.
Citera
2021-11-28, 12:39
Medlem
Citat:
Det var en motorcykel, inte en scooter, du sover.

vill inte vara den som är den... men det finns scootrar som är motorcykel klassade.

för övrigt vet jag inget om några husby hyenor. är det inte väldigt dåligt namn att välja? hyenor är väl djur som står ganska lågt i rang och får äta resterna av vad dom stora djuren dödar? är det sånna djur dessa peroner vill bli förknippade med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in