Citat:
Ursprungligen postat av
movingmad
Förstår ungefär 3 ord av vad Dumlee säger i Burj Khalifa. Vad handlar den om? Det vanliga, vapen, droger, ghettoklychor? Eller finns det något av intresse bakom all autotune och mummel?
Låten handlar om torpeder, att han mer eller mindre skryter att han hänger med torpeder, samt låter som han själv är torped & i mitt perspektiv så tror jag dom hade gjort klart videon för längesen & redan då var mordet planerat, nu har han justerat lite i videon i efterhand, därav har vi fått vänta med hans musikvideo. Riktig skit låt med andra ord, jag ber er, alla klicka dislike, så att han får dålig youtube Algorithm.
Sen dom som vet allt som hänt mellan N*sse, vårbynätverket m.fl vet att dissarna folk gjort mot varandra är riktade mot varandra & att det har en verklighetsbild, därav finns det mycket bevis att ta från just deras musikvideos.. Dom som säger något andra är naiva & kommer aldrig komma nära den riktiga teorin.
N*sse la själv upp massa videos på snapchat när han åkte runt i Vårby med grabbar & showa med gun & skickade till Vårbynätverket efter själva kidnappningen..
Det finns mer bevis i låtarna än vad folk vägrar inse..