2021-11-26, 14:27
Medlem
Ryssen följer dock mönstret av att ha varit bäst tidigare under sin karriär.
Citera
2021-11-26, 14:30
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
kommer det upp på YT?

Kanske men Nent lär dock vara betydligt mer strikt än NRK och SVT's sändningar gällande upphovsrätt.
Citera
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Haha hoppas Hagström aldrig mediatränar upp sig..
nää, hon gick rakt genom rutan
Citera
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Det är 2021 nu, ingen lyssnar på radio 😂✌️
Nej men nån ville höra norska kommentarerna till loppen och eftersom inte NRK har tv rättigheterna är det svårt att få in dom på Youtube då är väl NRK:s radiosändningar med Post och Björn ett bra alternativ.
Citera
2021-11-26, 14:31
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Kanske men Nent lär dock vara betydligt mer strikt än NRK och SVT's sändningar gällande upphovsrätt.
menade NRK alltså, nähä de har inte heller rättigheterna? Det är NENT som gäller i Norge också?
Citera
2021-11-26, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Haha hoppas Hagström aldrig mediatränar upp sig..

Haha den intervjun är dagens höjdpunkt. Härlig personlighet.
Citera
2021-11-26, 14:33
Medlem
Green-Spirits avatar
Lätt bisarr upplevelse att se Kläbo bli parkerad av Terentev i uppförsbacken, med Kläbos egen stil…
Citera
2021-11-26, 14:34
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
menade NRK alltså, nähä de har inte heller rättigheterna? Det är NENT som gäller i Norge också?

Japp det är detsamma som gäller för Norge.
Citera
2021-11-26, 14:34
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LennSvahn
Alltså, varför ens diskutera kvinnors kroppar i längdskidor??

Den här diskussionen hör man ALDRIG i friidrott, typ, "kolla den kvinnan som vann 10000m!!”

Att Frida var lite rundare några år efter puberteten är tonårshull, inget annat…

Vilken manlig skidåkare tycker du är för smal??

Det är helt klart nåt fel på dig. Jag har aldrig skrivit något av det du påstår. Jag reflekterade över hur mycket hon förändrats sedan 2016, det är du som skriver om det skulle vara bättre eller sämre nu eller då.
Om det hade varit ett inslag om en friidrottare som såg helt annorlunda ut för några år sedan när denne var tonåring så hade jag kunnat reflektera över det med. Men nu var det en skidåkare de hade ett inslag om så det blir det liiiiiiiiite konstigt att prata om friidrottare kan jag tycka. Även liiiiiiite märkligt om jag skulle reflekterat över Klaebos förändring eftersom jag inte sett ett inslag om honom som visade hans utveckling.
Du har gjort fel tolkning helt enkelt, hacka i dig det bara.
Citera
2021-11-26, 14:36
Medlem
gato12s avatar
Ingen Maja i distans alltså
Citera
2021-11-26, 14:40
Medlem
Ganska usel produktion av Viaplay.
Känns som att Jihde är väldigt ringrostig, och Ojala borde återgå till att svara på frågor som bisittare för där gjorde hon ett väldigt bra jobb på SVT.
Tyckte dock att Johan Olsson gjorde väldigt bra ifrån sig.

Får väl ge det några veckor på inkörning men tyckte att det var väldigt mkt småstrul för ett bolag som livesänder regelbundet och studion full av "proffs".
Citera
2021-11-26, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LennSvahn
Alltså, varför ens diskutera kvinnors kroppar i längdskidor??

Den här diskussionen hör man ALDRIG i friidrott, typ, "kolla den kvinnan som vann 10000m!!”

Att Frida var lite rundare några år efter puberteten är tonårshull, inget annat…

Vilken manlig skidåkare tycker du är för smal??

Khaddi Sagnias röv snackas det friskt om här på Flashback i varje tävling hon ställer upp i.

Citat:
Ingen Maja i distans alltså

Riktigt tråkigt att hon inte är med i morgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in