2021-11-26, 00:53
  #14533
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Aha! Vad är din teori?

Min teori? Einar har inte huggit någon.
Svaret ligger i alla problem som finns i västerort där ingen litar på någon nu och som gör att att alla som kan åker utomlands. Einar blev en bricka i spelet mellan olika gäng. Där en mixad konstellation har tagit det här vilket gjort att det blivit kaos nu.

Finns pris på fleras huvuden och unga hungriga grabbar bara att vistas i orten i Västerort så märker man av det.
Citera
2021-11-26, 01:26
  #14534
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodicio
Min teori? Einar har inte huggit någon.
Svaret ligger i alla problem som finns i västerort där ingen litar på någon nu och som gör att att alla som kan åker utomlands. Einar blev en bricka i spelet mellan olika gäng. Där en mixad konstellation har tagit det här vilket gjort att det blivit kaos nu.
Finns pris på fleras huvuden och unga hungriga grabbar bara att vistas i orten i Västerort så märker man av det.
Du och andra skriver att det blivit kaos nu, men om man skiljer på vad folk skriver och det som händer (ord och handling) så händer det ingenting nu.
Tystnaden började två veckor innan mordet på Einar. Folk säger att det är mer krig än förut, men det verkar som om det är fred?
Vissa menar att det beror, som du skriver, på att folk mer eller mindre gömmer sig. Men det är ju mer lugnt än kaos nu eller hur?
__________________
Senast redigerad av becko 2021-11-26 kl. 01:29.
Citera
2021-11-26, 01:42
  #14535
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Du och andra skriver att det blivit kaos nu, men om man skiljer på vad folk skriver och det som händer (ord och handling) så händer det ingenting nu.
Tystnaden började två veckor innan mordet på Einar. Folk säger att det är mer krig än förut, men det verkar som om det är fred?
Vissa menar att det beror, som du skriver, på att folk mer eller mindre gömmer sig. Men det är ju mer lugnt än kaos nu eller hur?

Som du kanske har hört så har de flesta organisationerna problem just nu. Många har sina positioner hotade och tycks inte vara lika kaxiga längre. Detta kommer vi märka av mer med tiden.
Citera
2021-11-26, 01:51
  #14536
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Ja, om inte Yasin flyr utomlands blir han klippt inom en vecka efter han kommer ut. Garanterat. Lägre odds än på Dumle, faktiskt.

Japp. Hoppas han blir klippt, så ful kille som goade einar,
Citera
2021-11-26, 01:58
  #14537
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YoungMajor
Som du kanske har hört så har de flesta organisationerna problem just nu. Många har sina positioner hotade och tycks inte vara lika kaxiga längre. Detta kommer vi märka av mer med tiden.

Kan oxå bero på att fler faktiskt har åkt in, och att polisen antagligen höjt närvaron efter mordet på Einar.
Citera
2021-11-26, 02:30
  #14538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Ja, om inte Yasin flyr utomlands blir han klippt inom en vecka efter han kommer ut. Garanterat. Lägre odds än på Dumle, faktiskt.


Yasin är alltid utomlands typ de svårt att få tag på han killen har haft 1 mille på sig länge men han har lyckats klara sig
Citera
2021-11-26, 02:36
  #14539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Ja, om inte Yasin flyr utomlands blir han klippt inom en vecka efter han kommer ut. Garanterat. Lägre odds än på Dumle, faktiskt.


Yasin klippt inom en vecka? Du vet inte vad du pratar om.
Citera
2021-11-26, 02:40
  #14540
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Yasin är alltid utomlands typ de svårt att få tag på han killen har haft 1 mille på sig länge men han har lyckats klara sig

Jo, jag vet. Fast det skulle ju vara kul om han spatserade runt en sväng i orten när han kommer ut. De kan väl släppa ut honom till påsk så vi får lite extra fyrverkerier.
Citera
2021-11-26, 03:47
  #14541
Medlem
Osäker om Eli*s borde släppas helt och hållit ur konversationen vad jag har sett på hans ig profil så umgås han med den där momoo en hel del finns även bild när han står och poserar med en av märstas äldre som går under namnet Dylan. Han syns också i dalen med en kille som heter J*mal. den sist nämnda verkar vara värre än Eli*s har tydliga kontakter till dalen nätverket och äldre från rinkeby som JB och YB. Både J*mal och Eli*s har extremt limiterade och dyra kläder, j*mal verkar iaf smartare än eli*s då han har privat ig profil utan profilbild. För ett tag sen följde både JB och YB j*mal på ig men har nu tagit bort honom, anledningen är oklar men skulle gissa på att JB och YB fått reda på något om J*mal som han önskar inte hade kommit fram, möjligtvis en goare?
Sist nämna är enbart spekulationer!



Länk till bild med Dylan: https://www.instagram.com/p/CWl41rwshrn/
Länk till bild med momoo II: https://www.instagram.com/p/CWtm2DSsCjR/
Länk till J*mals ig: https://www.instagram.com/j.ama_l121/
Citera
2021-11-26, 03:54
  #14542
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Yasin är alltid utomlands typ de svårt att få tag på han killen har haft 1 mille på sig länge men han har lyckats klara sig

Skitsnack att killen haft en mille på sitt huve. Okej, grabben har haft beef såklart, han tillhör ju shottaz, men när shottaz började förlora kriget mot dp, då valde han att göra tjänster åt vårbynätverket som en springis, nu när han kommer ut så är ju shottaz nästan utrotade, samt hela vårbynätverket bakom lås o bom, han lär inte ha många vänner kvar😉 så det är hasta luego 🔫🔫, han lever nog inte mer än 3månader från och med att han släppts fri.
Citera
2021-11-26, 04:32
  #14543
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flarre89
Skitsnack att killen haft en mille på sitt huve. Okej, grabben har haft beef såklart, han tillhör ju shottaz, men när shottaz började förlora kriget mot dp, då valde han att göra tjänster åt vårbynätverket som en springis, nu när han kommer ut så är ju shottaz nästan utrotade, samt hela vårbynätverket bakom lås o bom, han lär inte ha många vänner kvar😉 så det är hasta luego 🔫🔫, han lever nog inte mer än 3månader från och med att han släppts fri.


Va snackar du om både han och jaffar har pris på deras huvuden varför tror du att de alltid är utomlands Yasin var bra vän med ilja han var inte någon springish till Vårbynätverket han skulle ba hjälpa dem genom att goa Einar
Citera
2021-11-26, 06:26
  #14544
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Förstår inte vad du snackar om.

Haval tillhör Vårbynätverket och Dumlee tillhör DP.

Varför skulle Dumlee bry sig om att Dara blivit klippt? Haval och Dumlee har ingen relation överhuvudtaget.

Släpp blodpölen. Det är lika stor chans att hitta någon koppling som att spå framtiden i en kaffesump.

Haval hör INTE till Vårbynätverket. Han bara hjälpte till med goningen efter att första försökert med Yasin misslyckats. Du har ju hängt här så länge...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in