Citat:
Ursprungligen postat av
-Hengpung-
Du skojar? Jonas tar Björns ex, Conrad tar Björns nuvarande? Berätta mer.
Efter att ha sökt i ett par onlinetjänster så handlar det om att Björns sambo har lämnat villan på Skolgatan som hon flyttade in i under januari i år och istället flyttat in till Frändelöv och hans sambo. Detta ska ha skett för tre veckor sedan.
När jag drar mig till minnes så kommer jag ihåg att Björn för ett par veckor sedan bytte sitt Swishnummer och kommenterade att betalningsmottagaren var Björn själv och ”inte någon annan person som tidigare”, eller hur han uttryckte sig. Jag är inte helt säker på om det var i en Youtubefilm, en instagramfilm eller i nån Svegotpodd men jag noterade att han uttryckligen sa att han bytt telefonnummer och att det nya numret nu var det som gällde för donationer.
Det är väl inte snaskigare än som så att Björn och hans kvinna har gått isär. Iofs indikerar adressbytet att det varit en ful separation, annars hade det väl gått att bo under samma tak ytterligare en tid under det att hon letar ny bostad? Nu verkar hon ha flyttat ut under stor hast och då hamnat hos första bästa som ville ge henne en soffa under några veckor/månader. Det är ju en aning annorlunda.
Att det skulle handla om någon slags pervers menage a trois tror jag definitivt inte. Det har nog helt enkelt gått på röven med relationen och sedan har det bråkats och stökats och så har V. känt det bäst att försvinna omgående.
Nu lär Offervilja gå i taket av ilska för att vi ens spekulerar i den här situationen. Hon lär skriva en ilsken harang om att vi alla är judar och rödingar och AFAiter som försöker dra DFS i smutsen och flera av oss är säkert bögar också.