2021-11-24, 08:53
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Varför har Björns sambo flyttat in hos Conrad?

Nu får du berätta mer!
Citera
2021-11-24, 13:55
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Varför har Björns sambo flyttat in hos Conrad?

Du skojar? Jonas tar Björns ex, Conrad tar Björns nuvarande? Berätta mer.
Citera
2021-11-24, 14:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Efter att ha sökt i ett par onlinetjänster så handlar det om att Björns sambo har lämnat villan på Skolgatan som hon flyttade in i under januari i år och istället flyttat in till Frändelöv och hans sambo. Detta ska ha skett för tre veckor sedan.

När jag drar mig till minnes så kommer jag ihåg att Björn för ett par veckor sedan bytte sitt Swishnummer och kommenterade att betalningsmottagaren var Björn själv och ”inte någon annan person som tidigare”, eller hur han uttryckte sig. Jag är inte helt säker på om det var i en Youtubefilm, en instagramfilm eller i nån Svegotpodd men jag noterade att han uttryckligen sa att han bytt telefonnummer och att det nya numret nu var det som gällde för donationer.

Det är väl inte snaskigare än som så att Björn och hans kvinna har gått isär. Iofs indikerar adressbytet att det varit en ful separation, annars hade det väl gått att bo under samma tak ytterligare en tid under det att hon letar ny bostad? Nu verkar hon ha flyttat ut under stor hast och då hamnat hos första bästa som ville ge henne en soffa under några veckor/månader. Det är ju en aning annorlunda.

Att det skulle handla om någon slags pervers menage a trois tror jag definitivt inte. Det har nog helt enkelt gått på röven med relationen och sedan har det bråkats och stökats och så har V. känt det bäst att försvinna omgående.

Nu lär Offervilja gå i taket av ilska för att vi ens spekulerar i den här situationen. Hon lär skriva en ilsken harang om att vi alla är judar och rödingar och AFAiter som försöker dra DFS i smutsen och flera av oss är säkert bögar också.
Senast redigerad av Arkhamist 2021-11-24 kl. 14:11.
Citera
2021-11-24, 17:15
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Efter att ha sökt i ett par onlinetjänster så handlar det om att Björns sambo har lämnat villan på Skolgatan som hon flyttade in i under januari i år och istället flyttat in till Frändelöv och hans sambo. Detta ska ha skett för tre veckor sedan.

När jag drar mig till minnes så kommer jag ihåg att Björn för ett par veckor sedan bytte sitt Swishnummer och kommenterade att betalningsmottagaren var Björn själv och ”inte någon annan person som tidigare”, eller hur han uttryckte sig. Jag är inte helt säker på om det var i en Youtubefilm, en instagramfilm eller i nån Svegotpodd men jag noterade att han uttryckligen sa att han bytt telefonnummer och att det nya numret nu var det som gällde för donationer.

Det är väl inte snaskigare än som så att Björn och hans kvinna har gått isär. Iofs indikerar adressbytet att det varit en ful separation, annars hade det väl gått att bo under samma tak ytterligare en tid under det att hon letar ny bostad? Nu verkar hon ha flyttat ut under stor hast och då hamnat hos första bästa som ville ge henne en soffa under några veckor/månader. Det är ju en aning annorlunda.

Att det skulle handla om någon slags pervers menage a trois tror jag definitivt inte. Det har nog helt enkelt gått på röven med relationen och sedan har det bråkats och stökats och så har V. känt det bäst att försvinna omgående.

Nu lär Offervilja gå i taket av ilska för att vi ens spekulerar i den här situationen. Hon lär skriva en ilsken harang om att vi alla är judar och rödingar och AFAiter som försöker dra DFS i smutsen och flera av oss är säkert bögar också.

Är inte Daniel i full färd med att flytta från sin adress i Älgarås då? Det är vad jag hört ryktesvägen och att han skulle flytta tillbaka till Göteborg med sin nya. Då kan det mycket väl vara så att Björn och hans nuvarande tar över Daniels gamla hus i Älgarås. Bra för Björn då huset bara ligger ett stenkast från Svenskarnas Hus.

Gör man som dig och slår lite på Daniel i onlinetjänster så hittar man en företagsmobil som är registrerad på honom i närheten av Göteborg. Varför jag tror ovan rykten stämmer att Daniel flyttat "hem" igen och kanske till och med har ett jobb. Grattis!

PS. Den psykiskt sjuka Offervilja får gå i taket bäst hon vill. Jag väntar bara på att hon ska gå tillbaka till sina dagliga haranger om Ingrid Sionistqvist och Zlatan-Maria
Senast redigerad av -Hengpung- 2021-11-24 kl. 17:17.
Citera
2021-11-24, 18:29
Bannlyst
Björns fru flyttar in hos Daniel. Daniel har ett nytt nummer reggat i Göteborg. Björn har ett Swish-nummer som byter mottagare...

Ränderna går aldrig ur DfS-gänget
Citera
2021-11-24, 18:38
Medlem
okok1s avatar
Har Conrad lämnat alternativmedia bakom sig och blivit en normie?
Citera
2021-11-24, 19:54
Avslutad
På tal om det, har Magnus kvinna också sjappat? Han står skriven som ensam i huset numera. Tidigare stod en kvinna skriven på samma adress. Han hade en kvinna under ett antal år, bland annat när han bodde i Tyskland.
Citera
2021-11-24, 20:53
Medlem
Kvillebacken1s avatar
TRSE Media AB (Logik förlag) ägs av Dan och Magnus men hyr in sig gratis hos Svenskarna hus/DFS Svegot?

Det verkar vara rätt oklar gränsdragning mellan vad som är Dan och Magnus olika företag och vad som är medlemmarnas. Även Riktig läsglädje handelsbolag och Europa Terra Nostra står på samma adress.
Citera
2021-11-25, 08:47
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-

Är Frändelöv ihop med bajstransan fortfarande eller ville han bara ha en ny tredje part i sina lekar? Det sexuella umgänget i Älgarås upplevs som ganska dekadent. Går tjejerna & transan runt bland gänget? Typ "Älgarås eller Sodoms 120 dagar", liksom.

Swingers all the way.
Citera
2021-11-25, 16:40
Medlem
Offerviljas avatar
Ordförande Dan Erikssons tal på lördagens fyraårsfest i Svenskarnas hus kommer att direktsändas:
Citat:
Den 27 november firar Det fria Sverige fyra år med en stor fest i Svenskarnas hus i Älgarås. Föreningens ordförande är en av många talare, och här har du möjlighet att se hans tal i direktsändning.
https://www.youtube.com/watch?v=_tV8-Wqff74
Citera
2021-11-25, 17:04
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Ordförande Dan Erikssons tal på lördagens fyraårsfest i Svenskarnas hus kommer att direktsändas:

https://www.youtube.com/watch?v=_tV8-Wqff74

Hej, offervilja. 💗 Kul att du tittade förbi. Har saknat dig. Vad säger du om att Björn & Frändelöv lånar varandras fruar, wifeswap deluxe liksom. Tror du bajstransan är med på ett hörn.

Å hur påverkar det trovärdigheten hos DFS?

Stämmer det verkligen att Magnus kvinna oxå har lämnat båten? Handlar det om fria självständiga kvinnor som hoppar med livboj eller om fega råttor? Vad tror du? Jag trodde Magnus var en sympatisk snubbe. Har han oxå varit otrogen med bajstransa. Hoppas inte.

Jag efterlyser din synpunkt på det hela, vän.

Btw, skulle du kunna tänka dig ett kyrkobröllop eller är det borgelig vigsel som gäller inom DFS, kanske vikingabröllop? Å vad säger du om den omoral som toppen inom DFS visar? Inte okej, eller.

Nice to have you back.
Citera
2021-11-25, 18:05
Medlem
McMakrills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Hej, offervilja. 💗 Kul att du tittade förbi. Har saknat dig. Vad säger du om att Björn & Frändelöv lånar varandras fruar, wifeswap deluxe liksom. Tror du bajstransan är med på ett hörn.
Svenskarnas swingersklubb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in