2021-11-24, 17:49
Bannlyst
under tiden som sverige går under och rosahår/anknäbbspolisen får stryk av MENA folket så sitter XI, PUTIN och alla andra STORA LEDARE och skrattar åt sverige.

...haha.....vad gör dom där jävla amatörerna säger dom......ett jävla knapptryck så är vi bortsprängda i all evighet.

vilket skitland! vi har svikt dom som kom före oss, vi förtjänar allt som komma skall.
Citera
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalkerD
man kan ju inte tro att det är sant!

händer det på riktigt?!!!!

XI OCH PUTIN SKRATTAR!
Att Xi inte begriper sig på det där med att folk får välja att byta ut odugliga politiker är hans egna problem. Han är ju en gammal fastighetsskojare så han begriper inte bättre.

Jag trodde den genomsnittliga Flashbackaren var glad åt att det demokratiska systemet fungerar och att MP gjorde vad de lovade. Hade du föredragit om de myglat och stannat kvar i regeringen?
Citera
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Nej nu får nog S ringa in Steffe som får styra upp det här.
Det är ju den lirararen som har bäddat för det här oundvikliga kaoset
Haha, han ligger väl avsmullen på någon soffa någonstans 😃
Citera
2021-11-24, 17:50
Medlem
HURRA!!!

Årets bästa nyhet: MP lämnar regeringen. Hoppas att dom även lämnar riksdagen efter nästa val. Helst bör dom utplånas från jordens yta. Dessa klimatfascister håller på och förstör Sverige totalt med sin klimathysteri. MP är orsaken till den energikris vi befonner oss i. Vanligt folk som inte har råd att betala elräkningen, företag som inte kan expandera och anställa fler medarbetare p.g.a. energibrist. Jag ber till Gud att utbyggnaden av de tilltänkta havsbaserade vindsnurrorna nu inte blir av. Vindkraften går med miljardförlust redan och havsbaserade vindsnurror skulle ruinera landet. När det blåser har vi redan överskottsenergi som vi tvingas sälja till utlandet till underpris och när det inte blåser tvingas vi importera el till skyhöga kostnader från Polska kolkraftverk eller från olje- eller gaseldade kraftverk.
Citera
Medlem
drottninggatan22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
MA avgick innan hon tillträde så är hon eller är hon inte sveriges första kvinnliga statsminister nudå? Jag menar med tanke på vad som ska stå i historieböckerna.

ja bra fråga
Citera
Medlem
BalleAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
V+C+MP kommer släppa fram en S-ledd regering. Saken är redan klar.

Jag läste någonstans att Miljöpartiet har ett stämmobeslut om att alltid rösta nej till en regering där de inte själva ingår. Det kan i så fall bli svårt att komma runt.
Citera
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Vadå? Hon har ju avgått nu. Sen om hon blir statsminister i enSamregering är en annan sak.
Hur kan man avgå som statsminister, när man inte är det?
Hon var kandidat till statsministerposten din mupp!
Citera
Medlem
HRTs avatar
En stor dag, Att slippa Märta och Bolund gör mitt kalla hårda hjärta mjukt o varmt
Citera
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drottninggatan22
MP är lojala till sina väljare. Jag har fått mer respekt och förtroende för dem den senaste tiden. Att moderaterna gått samman med SD är sinnessjukt.

Förstår MP, har man varit regeringens lillabitch nu i 7 år så är det klart att man lackar ur när bensinskatten ska sänkas med några ören via en borglig budget.

Glädgens dag, nu kan salladskommunisterna sitta och skrika sig hesa i ett hörn utan inflytande tills dom åker ut nästa år ur riksdagen.
Citera
2021-11-24, 17:51
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Skall man vara pissnoga så var hon aldrig statsminister, hon har ej genomgått tillsättningen hos kungen så Steffe var statsminister även under de korta timmarna i morse.

Ännu bättre, kvinnor kan!!
Citera
Medlem
ShortEs avatar
Nåja, MP lämar regeringen tillfälligt. Det är skådespeleri, jag lovar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
lär hända till sommaren när det blir val igen

Dröm vidare. Det blir ingen borgerlig regering efter valet. Många är beredda att SLÅSS för demokratin hellre än att låta Sd få makt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in