Vad menas med gånger? Du verkar ju begripa medans jag inte begriper ett skvatt vart 3g Jimmie eller vad det nu stod betyder. Ska partiledarna klona sig?
Klantigt av mig att inte läsa länkad artikel. Är dock tveksam till om de ministrar som tillhör MP verkligen kommer avgå.
Sen anser jag att de borde avgå, liksom jag anser att sossarna borde överge maktkåtheten och lämna över till de partier som fått sin budget klubbad.
Kan inte begripa varför man så strikt ska ha regeringsmakten om man inte får driva sin egna politik. Jäkligt kontraproduktivt.
Ni som jublar för att ni ogillar Mp lär ångra er, de har tagit ett stort beslut som kommer gynna dom i framtiden. De visar sina väljare att de inte ställer upp på vad som helst och att de tar sina väljare på allvar.
Centern har nog grävt sin egen grav nu däremot. Jag är vänster så jag är nöjd. De få i min bekantskapskrets som röstat C har sedan tidigare sagt att de känner sig lurade och att V är det enda partiet man kan lita på.
Vänstern kommer få ett rejält uppsving nästa val är mitt tips. Sen att idioter tror att detta gynna SD är bara sorgligt.
Vänta nu. Det finns väl ingen normalt funtad människa som byter från C till V bara sådär. Då har man ju inte fattat deras politik alls...
Vad menas med gånger? Du verkar ju begripa medans jag inte begriper ett skvatt vart 3g Jimmie eller vad det nu stod betyder. Ska partiledarna klona sig?
Var hur många gånger per bolund skulla nämnra tex blåbrun,sd högerextrem under presskonferencen dem hade
Jag ger mig på en killgissning här med, och gissar på att det var antalet gånger respektive ord/fras nämndes när MP skulle förklara varför de inte ville sitta i en regering med en M+KD+SD budget.