2021-11-21, 00:01
Avslutad
Svår fetma vet i sjutton, han väger 87 kg till sina 185 cm så jag skulle säga att han är smalare än någonsin.
Ytterligare något som bara konstateras och hävdas som sant som accepteras av resten utav flocken.

Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Tror du att Fredrik kommer leva längre än Alf?

Han lider av svår fetma, super hårt, använder annan tung narkotika och har dessutom diabetes, hans dagar är räknade.
Citera
2021-11-21, 00:08
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Jag trodde att jag var den billigaste utav alla som sålde denna parfym i sverige, justerade mitt pris därefter iaf, just för att erbjuda ett lite bättre pris.
Är det inte dags att du skaffar dig ett arbete? Din familj lever trångbott och din fru är skuldsatt till tusen.

När ska du börja ta ansvar för dig själv och börja försörja dina barn?

Fattar du inte hur patetisk du är?
Citera
2021-11-21, 00:11
Avslutad
Vad vill du att jag skall svara?
Oavsett vad jag svarar så kommer du att trycka tillbaka det där det kom ifrån.
Sedan är det ju även faktiskt så att precis allt det där som du skrev är ju saker som hör till någons privatliv, vilket jag inte alls har någon som helst skyldighet att stå till svars för.

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Är det inte dags att du skaffar dig ett arbete? Din familj lever trångbott och din fru är skuldsatt till tusen.

När ska du börja ta ansvar för dig själv och börja försörja dina barn?

Fattar du inte hur patetisk du är?
Citera
2021-11-21, 00:29
Medlem
Citat:
Har inte läst tråden sedan sist jag var här.
Jag har aldrig ens påstått att jag jobbat ihjäl mig?

Lögn.

Citat:
Jag trodde att jag var den billigaste utav alla som sålde denna parfym i sverige, justerade mitt pris därefter iaf, just för att erbjuda ett lite bättre pris.

Lögn.

Citat:
Vad vill du att jag skall svara?
Oavsett vad jag svarar så kommer du att trycka tillbaka det där det kom ifrån.
Sedan är det ju även faktiskt så att precis allt det där som du skrev är ju saker som hör till någons privatliv, vilket jag inte alls har någon som helst skyldighet att stå till svars för.

Nej. Du får tillbaka när du kommer med en bortförklaring. Hade du sagt att det ligger någonting i det du säger. Jag jobbar aktivt för att göra något åt det så hade du inte fått mothugg. Men din invändning är alltid att du inte kan för du har ångest och att du gör jättemycket genom att ”ta ansvar för ditt mående”. Saken är bara att ta ansvar för sitt mående inte sätter maten på bordet till dina barn, att ta ansvar för sitt mående betalar inte av din frus skulder, att ta ansvar för sitt mående tryggar inte pensionen.

Då kanske du tänker att min farfar hjälper mig så barnen aldrig måste gå hungriga. Vilket säkert stämmer. Poängen är bara att det är patetiskt att vara en man i sina bästa år, med ansvar som sträcker sig längre än sig sig själv, och förlita sig på andra människor för försörjningen. Det är också själviskt att prata om sitt eget mående när man har barn att ta hand om.

Det finns ingen som helst respekt för personer med din inställning. Det är inget hat mot dig, det är bara din inställning till livet som är osexig. Försök ta in det och sluta tyck synd om dig själv, det är inte klädsamt för en man i din ålder att skylla ifrån sig på omständigheter från barndomen. Släpp din offerkofta och gå vidare i livet.
Citera
2021-11-21, 00:34
Medlem
Citat:
Har inte läst tråden sedan sist jag var här.
Jag har aldrig ens påstått att jag jobbat ihjäl mig?

Aldrig? Komigen Alex!

Du har suttit i X-antal videos och X-antal lives och berättat vilka olika jobb du haft, hur du jobbat hårt från 15-16 års ålder och alltid gjort rätt för dig. Här har du din lista så du kan skåda dina siffror. Frågan är, räddar din föräldrapenning upp årets siffror så du snyggar till det lite i deklaration. För dig innebär snygga till en årsinkomst på runt 100k.

Ser du att sen du ”sluta” jobba och satsade på YT karriären är dina siffror så dåliga att man skäms. Hoppas du tackar brorsan och farfar som stöttat dig genom åren. (Ekonomiskt)

Förvärvsinkomst:
2006- 0kr
2007- 0kr
2008- 0kr
2009- 6900kr
2010- 85700kr
2011- 18000kr
2012- 90700kr
2013- 215 100kr
2014- 139500k
2015- 100300kr
2016- 58700kr
2017- 52700kr
2018- 88700kr
2019- 250700kr
2020- 83900kr

Hårt arbetande man… tjena tjena!
Citera
2021-11-21, 00:53
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Aldrig? Komigen Alex!

Du har suttit i X-antal videos och X-antal lives och berättat vilka olika jobb du haft, hur du jobbat hårt från 15-16 års ålder och alltid gjort rätt för dig. Här har du din lista så du kan skåda dina siffror. Frågan är, räddar din föräldrapenning upp årets siffror så du snyggar till det lite i deklaration. För dig innebär snygga till en årsinkomst på runt 100k.

Ser du att sen du ”sluta” jobba och satsade på YT karriären är dina siffror så dåliga att man skäms. Hoppas du tackar brorsan och farfar som stöttat dig genom åren. (Ekonomiskt)

Förvärvsinkomst:
2006- 0kr
2007- 0kr
2008- 0kr
2009- 6900kr
2010- 85700kr
2011- 18000kr
2012- 90700kr
2013- 215 100kr
2014- 139500k
2015- 100300kr
2016- 58700kr
2017- 52700kr
2018- 88700kr
2019- 250700kr
2020- 83900kr

Så Företagaren Bajsbaronen har en medellön på 8k i månaden, hur fan går det runt, får han fortfarande veckopeng från morsan?
Citera
2021-11-21, 01:19
Avslutad
Oavsett om jag skyller ifrån mig, min inställning till livet eller hur många offerkoftornsom än hänger i min garderob eller hur jag väljer att styrs mitt liv, meningslöst som ej, så angår ju faktiskt ingen annan än mig och min familj, det är ju vårat privatliv, som vi har rätt att hålla just privat?
Återigen är mitt privatliv ingenting jag vill diskutera offentligt.

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Lögn.

Lögn.

Nej. Du får tillbaka när du kommer med en bortförklaring. Hade du sagt att det ligger någonting i det du säger. Jag jobbar aktivt för att göra något åt det så hade du inte fått mothugg. Men din invändning är alltid att du inte kan för du har ångest och att du gör jättemycket genom att ”ta ansvar för ditt mående”. Saken är bara att ta ansvar för sitt mående inte sätter maten på bordet till dina barn, att ta ansvar för sitt mående betalar inte av din frus skulder, att ta ansvar för sitt mående tryggar inte pensionen.

Då kanske du tänker att min farfar hjälper mig så barnen aldrig måste gå hungriga. Vilket säkert stämmer. Poängen är bara att det är patetiskt att vara en man i sina bästa år, med ansvar som sträcker sig längre än sig sig själv, och förlita sig på andra människor för försörjningen. Det är också själviskt att prata om sitt eget mående när man har barn att ta hand om.

Det finns ingen som helst respekt för personer med din inställning. Det är inget hat mot dig, det är bara din inställning till livet som är osexig. Försök ta in det och sluta tyck synd om dig själv, det är inte klädsamt för en man i din ålder att skylla ifrån sig på omständigheter från barndomen. Släpp din offerkofta och gå vidare i livet.
Citera
2021-11-21, 01:21
Avslutad
Absolut, men jag har aldrig sagt att jag jobbat ihjäl mig, att berätta om olika ströjobb, timvikariat, osv är inte likvärdigt med att hävda att
Man jobbar ihjäl sig.
Det där är något man överdriver för att jag skall framstå då illa det bara går, och det vet vi alla.

Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Aldrig? Komigen Alex!

Förvärvsinkomst:
2006- 0kr
2007- 0kr
2008- 0kr
2009- 6900kr
2010- 85700kr
2011- 18000kr
2012- 90700kr
2013- 215 100kr
2014- 139500k
2015- 100300kr
2016- 58700kr
2017- 52700kr
2018- 88700kr
2019- 250700kr
2020- 83900kr

Citera
2021-11-21, 01:22
Avslutad
Även om så är fallet så är väl det mellan mig och morsan, och inte mig och hundratals främlingar?

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Så Företagaren Bajsbaronen har en medellön på 8k i månaden, hur fan går det runt, får han fortfarande veckopeng från morsan?
Citera
2021-11-21, 01:22
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vem vart utsatt för ett mordförsök?

Joz blev utsatt. Nån försökte prejja honom av vägen efter att Rask, Jockeboy och Anjo hade hängt ut honom.
Jag tror att just Rask hängde ut Joz som en våldtäktsman för att nån tomte fabricerade fejkade screenshots som skickades till Rask som såg det som bevis och att det var dags att hänga ut Joz som våldtäktsman.
Sen blev Rask exposad av Anjo när tomten skrev om experimentet till Anjo som fick veta att det var fejk alltihop och syftet var att testa baronens källkritiska förmåga.. men den förmågan fanns såklart inte när Rask var mitt uppe i bestraffning mot en syndare som lämnade sekten.
Citera
2021-11-21, 01:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Joz blev utsatt. Nån försökte prejja honom av vägen efter att Rask, Jockeboy och Anjo hade hängt ut honom.
Jag tror att just Rask hängde ut Joz som en våldtäktsman för att nån tomte fabricerade fejkade screenshots som skickades till Rask som såg det som bevis och att det var dags att hänga ut Joz som våldtäktsman.
Sen blev Rask exposad av Anjo när tomten skrev om experimentet till Anjo som fick veta att det var fejk alltihop och syftet var att testa baronens källkritiska förmåga.. men den förmågan fanns såklart inte när Rask var mitt uppe i bestraffning mot en syndare som lämnade sekten.

Kan du styrka en enda sak utav det du skrev och backa upp det med faktiska belägg och fakta?
För fram tills dess är din smörja lika mycket värt som bajsbaronens lögner💦
Citera
2021-11-21, 01:42
Medlem
Citat:
Oavsett om jag skyller ifrån mig, min inställning till livet eller hur många offerkoftornsom än hänger i min garderob eller hur jag väljer att styrs mitt liv, meningslöst som ej, så angår ju faktiskt ingen annan än mig och min familj, det är ju vårat privatliv, som vi har rätt att hålla just privat?
Återigen är mitt privatliv ingenting jag vill diskutera offentligt.

Men dina utredningar hos psykiatrin, det är inte privat? Din övervakning hos frivården, det är inte privat? Listan kan göras längre. Sanningen är förstås att du älskar att prata om ditt privatliv, när det passar dig. Men delar där du kan ifrågasättas, det är aldrig uppe för diskussion.

Jag förstår dig. Jag själv skulle aldrig starta en youtubekanal där jag pratar om mig själv och om allt som händer i mitt liv. I synnerhet inte sitta och ljuga och överdriva saker så folk kan ha saker att nysta i. Det har faktiskt du gjort. Du får vara konsekvent i det, du har gjort dig till en kändis med allt vad det innebär, där du öppnat upp för att en jävla massa främlingar vet vem du är och har åsikter om livet du lever.

Till saken hör också att du verkligen är helt sjukt otrevlig. Det måste du förstå. Du är en skrävlare som uppenbarligen ser dig som lite bättre än alla andra och som ljuger på rutin, därför är det bara kul att folk drar upp dina uppgifter om inkomster efter att du sagt att jag har minsann alltid jobbat stenhårt och aldrig gått på bidrag. Hade du varit trevlig och ödmjuk så hade ingen haft ett nöje i att dra upp dina inkomster och gjort narr av det, oavsett hur låga de var. Det hänger samman med din person.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2021-11-21 kl. 01:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in