Citat:
Ursprungligen postat av
AlexxHooker
Oavsett om jag skyller ifrån mig, min inställning till livet eller hur många offerkoftornsom än hänger i min garderob eller hur jag väljer att styrs mitt liv, meningslöst som ej, så angår ju faktiskt ingen annan än mig och min familj, det är ju vårat privatliv, som vi har rätt att hålla just privat?
Återigen är mitt privatliv ingenting jag vill diskutera offentligt.
Men dina utredningar hos psykiatrin, det är inte privat? Din övervakning hos frivården, det är inte privat? Listan kan göras längre. Sanningen är förstås att du älskar att prata om ditt privatliv, när det passar dig. Men delar där du kan ifrågasättas, det är aldrig uppe för diskussion.
Jag förstår dig. Jag själv skulle aldrig starta en youtubekanal där jag pratar om mig själv och om allt som händer i mitt liv. I synnerhet inte sitta och ljuga och överdriva saker så folk kan ha saker att nysta i. Det har faktiskt du gjort. Du får vara konsekvent i det, du har gjort dig till en kändis med allt vad det innebär, där du öppnat upp för att en jävla massa främlingar vet vem du är och har åsikter om livet du lever.
Till saken hör också att du verkligen är helt sjukt otrevlig. Det måste du förstå. Du är en skrävlare som uppenbarligen ser dig som lite bättre än alla andra och som ljuger på rutin, därför är det bara kul att folk drar upp dina uppgifter om inkomster efter att du sagt att jag har minsann alltid jobbat stenhårt och aldrig gått på bidrag. Hade du varit trevlig och ödmjuk så hade ingen haft ett nöje i att dra upp dina inkomster och gjort narr av det, oavsett hur låga de var. Det hänger samman med din person.