2021-11-19, 23:35
Medlem
Grejen me kopojken är flera, förutom sitt arroganta sätt och skådespeleri så är han Norrbottens största mytoman. I varje artikel som publiceras om honom så motsäger han sig själv, men gissar att det är svårt att hålla reda på sina egna lögner efter ett tag. Hygienen går nog att diskutera också, är han lika ofräsch som han ser ut så är det illa. Ang sången så tror jag har har potential att kunna va bra, men han vet inte vem han är och måste därför hela tiden imitera andra. Han lär inte bli mer än en hyfsat välbetald after ski/finlandsfärja-trubadur.

Synd att sunny åkte ut, hon förtjäna platsen mer än Lana enl mig
Citera
2021-11-19, 23:38
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Ja ok, när det bara är tre kvar så. Tänkte när alla står uppradade, då ”måste” de dra ut på det lite.

Det hade gått att göra så ikväll också, de är inte många kvar nu. Förra året var det ett annat upplägg vill jag minnas.
Citera
2021-11-19, 23:56
Medlem
En femåring hade förmodligen kunnat lista ut att de tre följande som ropades upp efter att Erik Elias åkt ut skulle gå vidare. Hursom, Jacqline var grymt bra tillsammans med Petra Marklund i en bra cover av hennes gamla hit Cry For You.

Sen undrar man, är det som så att alla får sjunga nästa vecka eller är det tillbaka till som det varit innan.
Citera
2021-11-20, 00:37
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
En femåring hade förmodligen kunnat lista ut att de tre följande som ropades upp efter att Erik Elias åkt ut skulle gå vidare. Hursom, Jacqline var grymt bra tillsammans med Petra Marklund i en bra cover av hennes gamla hit Cry For You.

Sen undrar man, är det som så att alla får sjunga nästa vecka eller är det tillbaka till som det varit innan.

Det blir inte mycket till spänning precis.

Samma sak med de två som ropas upp först, de sitter alltid säkert. Nummer tre brukar få lämna, sedan två efter det som är säkra o.s.v.

Proportionerna ändras ju givetvis lite ju färre deltagare det blir, men principen är densamma.
Citera
2021-11-20, 00:52
Medlem
WhereIsRussias avatar
kommer två åka ut igen eller blir finalen med 3 stycken?
Citera
2021-11-20, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Gula tänder är ett tydligt tecken på att man missköter sin (tand)hygien. Det värsta är när man ser en del som förutom gula tänder också har beläggningar av plack på tänderna. Att hålla sina tänder fräscha och rena är inte så svårt och det minsta man kan göra för att se bra ut.

Det behöver det faktiskt inte vara. Dels har människor olika färg på tänderna naturligt och vissa har helt enkelt gulare tänder än andra. Och dels så blir tänderna gulare med tiden då emaljen minskar och dentinet under blir mer framträdande vilket får tänderna att se gula ut. Hur snabbt detta sker beror på genetik och vilka vanor man har. Så möjligheten finns faktiskt att väldigt mycket tandborstning får emaljen att försvinna fortare och därmed får tänderna att se gulare ut!

Så gula tänder kan bero på dålig tandhygien, men behöver inte göra det. Men kan hålla med om att det ser ofräscht ut.
Senast redigerad av Menlonson 2021-11-20 kl. 01:16.
Citera
2021-11-20, 01:52
Medlem
Det gäller att ha råd med fina tänder.
Det är en klassfråga. 😬
Citera
2021-11-20, 02:25
Medlem
facerapeforfriendss avatar
Gud så skönt att den vid groteska e.e.öntligen lämnade. Herregud så jag stört mig på denna vidriga skapelse i borde livet tack gode Jesus för du stannade där. Mer än så förtjänar du inte.
Citera
2021-11-20, 03:28
Medlem
Svenska folket fortsätter leverera den här säsongen. De två som presterade sämst förra veckan fick lämna!
Citera
2021-11-20, 09:21
Medlem
Jaha. Alla fick sjunga den här fredagen. Förmodligen för att det var gästartister inblandade. Det hade ju sett lite roligt ut om t.ex Peter Jöback hade fått lämna utan att få sjunga. Och två idoler åkte ut. Nya regler. Säkert nya regler nästa fredag också. Det viktigaste är att vi tv-tittare inte ska veta vad som gäller. Och det har de ju lyckats med. Jag tror att de som gör Idol försöker ta inspiration av sån där amerikansk wrestling eller nåt.
Citera
2021-11-20, 13:40
Medlem
Jävla hög nivå på Idol i år, ska bli skönt att slippa Erik Elias dock. Fan vad bra Lana var i gårdagens program och Jacqline saknar jag ord för, hon blir nog internationell.
Citera
2021-11-20, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
ut med homofilen

Han är inte öppet gay. Det är flytande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto