2021-11-14, 01:58
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FannyFruxo
Det är ju pinsamt att se hur de särbehandlar barnen. Dottern får all uppmärksamhet. All uppmärksamhet till den bortskämda lilla flickan: vill du ha det? Känns det bra? Hur är det i magen? Vill du ha rosa? VILL DU HA BLÅ?! Nämen gumman!

Lillebror får snällt vara kuliss.

Under senaste klippet (Familjen Lundell på semester #1) visar pojken tydligt att han vill bada. Tydligen finns inga badkläder till gossen (dem har J&J glöm att packa ner), så han FÅR inte bada. Detta samtidigt som de trugar dottern till att bada.

Är det här något psycho-boi gör för att få en reaktion? Är han så jävla elak, t.o.m. mot sin egen son?

Ärligt talat så bojkottar jag alla videos där barn används så alla deras senaste videos har jag totalt ignorerat men visst får han mer uppmärksamhet när han hänger ut barnen och mycket mer likes.. och han är väl insatt i att youtube stängde av kommentarsfält när pedofiler var inne och skrev timestamps för att ge runkvirke till andra pedofiler som gillar när barn visas upp på youtube.

Jocke har förlorat uppmärksamhet i varje drama där han har visat vilken bäbis han är mentalt och alltid kommer att vara.. så han satsar 100% på att skaffa barn och använda barnen för att fortsätta tjäna pengar genom att locka in barn och pedofiler som är målgruppen när man visar upp barn på youtube för att man själv är en så fjantig bäbis mentalt att ingen vuxen orkar se på tramset.

Klart han är elak mot sina barn annars kan han ju inte forma dom som Kardashians eller vad familjen heter. Bakom stängda dörrar pågår väl en grov hjärntvätt och man får inte lydiga "reklambarn" genom att vara snälla mot dom. Det handlar om att trycka ner dom och mentalt misshandla dom tills barnen förstår att dom ska vara reklamförsäljare åt familjen i resten av sina liv.. för att göra mamma och pappa nöjda.

Barnen är väl odugliga om dom inte vill sälja reklam på youtube.

Föräldra-rätten står över barns rättigheter att inte bli använda för vinstsyften av föräldrar.
Iaf i Sverige som har fått mycket kritik för bristande heder för mänskliga rättigheter.
I Sverige ska alla vara lika och så länge dom tjänar pengar och betalar skatt så spelar det ingen roll om skatteverket får 40% av Jocke när han använder sina barn för att sälja reklam på youtube.

Pengar är guden i Sverige.. och skatter såklart. Oavsett om skattepengarna kommer från barnslaveri på youtube så har livets mening uppfyllts av Jocke enligt sekten Sverige där Skatteverket får sin del av barnslaveriet som fortfarande är lagligt i sekten men absolut inte i gudarnas ögon.. för dom vet vad det gäller och vad som kommer hända med dom som använder barn för vinstsyften för att lagarna och barns rättigheter inte har sprungit ikapp Juckiboy och skatteverket än för att stoppa deras användning av barn för reklamförsäljning.
Citera
2021-11-15, 16:11
Medlem
Haha olof k:s senaste klipp på twitter nu tar det väl hus i helvete säkert
Citera
2021-11-15, 17:23
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Haha olof k:s senaste klipp på twitter nu tar det väl hus i helvete säkert
Varför länkar du inte? Kom igen var lite schysst..
Citera
2021-11-15, 19:59
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
https://mobile.twitter.com/olof_gustafsson/status/1460245799984672773?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcam p%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet
Citera
2021-11-15, 20:07
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
https://mobile.twitter.com/olof_gustafsson/status/1460245799984672773?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcam p%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet
Ojojoj, hur ska sektledaren reagera nu? Kanske han kallar in förtals hunden Rask så han får skälla lite på Olof igen.
Citera
2021-11-16, 07:50
Bannlyst
Citat:

Går ej att se den, trasig länk? Eller är den min webbläsare som är CP? Vill se va de nu är, följt den där jabbaThehutt ett tag nu 🦷
Citera
2021-11-16, 08:41
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emildasilva
Går ej att se den, trasig länk? Eller är den min webbläsare som är CP? Vill se va de nu är, följt den där jabbaThehutt ett tag nu 🦷
Den är nere nu, var en video där Jockiboooi låg på sängen och sög en dildo som varit inne i Jonnas röv.
Citera
2021-11-17, 00:19
Bannlyst
Citat:
Den är nere nu, var en video där Jockiboooi låg på sängen och sög en dildo som varit inne i Jonnas röv.

Jaha de gamla klippet 😂
Citera
2021-11-18, 20:51
Medlem
Dopys avatar
Stör mig så mycket på detta...

"Lundell vill flytta utomlands – för att skydda barnen"
"– I alla fall vill vi bo utomlands om vintrarna när barnen växer upp lite. Vi vet att våra barn kommer att få det väldigt intensivt när de börjar skolan. Alla kommer veta vilka de är. Det är något vi kommer behöva förbereda våra barn för i flera år."

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/XqRjBm/lundell-vill-flytta-utomlands--for-att-skydda-barnen

Barnen är 3 år och 1 år gamla. Har egna instagram konton och syns i varje youtube video, fler videos handlar ju om enbart barnen. J&J gör ju allt för att barnen ska synas exakt överallt.

Om man känner att ens familj är hotad gör man väl allt för att inte exponera barnen? om barnen får växa upp utan att deras ansikten syns på bilder/videor kommer inte omvärlden känna igen deras barn bland okända människor/andra barn.
Massor med riktiga kändisar som valt att inte exponera sina barn just för att skydda barnen och låta barnen bli gamla nog att välja själva om de vill vara offentliga eller ej.
Citera
2021-11-18, 23:05
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Stör mig så mycket på detta...

"Lundell vill flytta utomlands – för att skydda barnen"
"– I alla fall vill vi bo utomlands om vintrarna när barnen växer upp lite. Vi vet att våra barn kommer att få det väldigt intensivt när de börjar skolan. Alla kommer veta vilka de är. Det är något vi kommer behöva förbereda våra barn för i flera år."

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/XqRjBm/lundell-vill-flytta-utomlands--for-att-skydda-barnen

Barnen är 3 år och 1 år gamla. Har egna instagram konton och syns i varje youtube video, fler videos handlar ju om enbart barnen. J&J gör ju allt för att barnen ska synas exakt överallt.

Om man känner att ens familj är hotad gör man väl allt för att inte exponera barnen? om barnen får växa upp utan att deras ansikten syns på bilder/videor kommer inte omvärlden känna igen deras barn bland okända människor/andra barn.
Massor med riktiga kändisar som valt att inte exponera sina barn just för att skydda barnen och låta barnen bli gamla nog att välja själva om de vill vara offentliga eller ej.

Det blir väl så när man känner sig hatad och att folk är arga över allt skit som man har gjort på internet.. då kan man som fegis använda sina barn för att avstyra eventuellt hat genom att använda barnen som ett skydd.

Jocke är väl en sån typ av fegis som hade slitit tag i både fru och barn och använt dom som kulskydd om han blev beskjuten av nån skurk. Han är inte den som hade hoppat framför barn och fru för att fånga kulan i sin kropp så att dom han älskar slipper skadas.

Dom skapar reklamförsäljnings-slavar i form av barn. Skatteverket får sin del av barnslaveriet som j&j har gjort till sin grej.

Det handlar om att göra dom till offentliga reklamförsäljnings-slavar innan dom har blivit vuxna nog att ta såna beslut på egen hand.

Jocke är en statistik nörd som visste att han fick lov att skaffa barnslavar för att kunna fortsätta sälja reklam. En gång i tiden var det ju enormt viktigt för Jockeboy att få skaffa barn. Han ville ju tillåmed adoptera barnslavar för att det var så viktigt för honom att "ha en familj" som kan hängas ut och dra in pengar.
Citera
2021-11-20, 02:16
Medlem
KungPungPats avatar
Ni får väl rätta mig om jag sammanfattar det här fel utifrån min begränsade vetskap om aktier och bolag. Jag sökte på "jocke jonna aktie värde" för att få fram lite siffror på vad deras aktie är värd.. men jag fick bara fram två artiklar om nå skumrask affärer som pågår.

Så Jocke och hans två kumpaner fick 25 miljoner i böter av finansinspektionen för att Jocke och hans gäng inte fattar vad dom håller på med..
lösningen blev då att dom använde sina 23% eller 26% ägande av alla aktier i kameratillverkaren Newton Nordic för att kalla till möten där styrelsen genom röstning byttes ut mot Jocke och Jonna, samt att cirka 50 miljoner i nya aktier skapades och gavs till Jocke och hans kumpaner.
Newton Nordic är ett börsbolag så jag gissar på att Jocke och gänget just tattade cirka 50 miljoner från dom som ägde de andra 74% av alla aktier i Newton Nordic då deras aktier sjönk i värdet genom att nya aktier skapades.. som med inflasion i pengar.
Styrelsen i Newton Nordic ville inte gå med på förslaget men dom tvingades helt enkelt och byttes ut.
När man läser artiklarna så känns det ju som afrikanska fartygs kidnappare fast med börsföretag i Sverige.
Jag tippar på att det var en stöld på 50 miljoner och att det kan finnas nån lag som säger att man inte får plundra företag genom en rockad och en total artificiell krash av ett aktiebolags aktievärde.

Dessa två artiklar läste jag och tappade hakan:

https://www.avanza.se/placera/telegram/2021/11/11/newton-nordic-jocke-jonna-tar-plats-i-styrelsen-i-newton-nordic.html

https://www.di.se/digital/jockes-och-jonnas-influerarkupp-gick-igenom-aktien-rusar/

Jag hade då inte varit glad om jag var i styrelsen i Newton Nordic eller om jag ägde några av aktierna när Jockeboy helt pltsöligt sparkar in dörren och gör sig till styrelsen för att cäsha ut 50 miljoner till sig själv och några kompisar.

Kul att det är offentligt iaf men det känns ju lite riskabelt att bo på offentlig adress om man ska offentligt tatta 50 miljoner från eventuellt okända aktieägare som kanske inte gillar hur aktievärdet totalt raserades genom skapelse av aktier för ett värde av 50 miljoner som delades ut till Jocke och gänget..

Känns lite som att Jocke kanske inte riktigt vet vad han gör eller om det är rimligt att göra det som han gör.

Jag kollade upp aktievärdet på Newton Nordic och det ser ju inte ljust ut efter att Jocke tog ut 50 miljoner från alla som ägde aktier innan kapningen av bolaget.. Kapning är det enda ord som jag kan komma på för att beskriva det som jag kanske har uppfatta fel men rätta mig gärna isf.

Jocke vs finansinspektionen & börsen.
Finansinspektionen gav böter på 25 miljoner för att Danjal och Jocke inte kan alla regler.
Jocke slog tillbaka direkt genom att kapa ett bolag och i princip trycka upp pengar i form av aktier för att dela ut 50 miljoner till sig själv och sina kompanjoner.

Låter stabilt. Man kan ju tro att enbart banker har rätten att skapa pengar men så är inte fallet. Även jockeboy har makten att skapa pengar genom att skapa aktier och plundra ett aktievärde totalt.
Senast redigerad av KungPungPat 2021-11-20 kl. 02:25.
Citera
2021-11-20, 02:24
Medlem
Blåtås avatar
Vet inte om jag bryter mot några regler här men min tråd om Olof K och Jokie boy dramat blev precis bumpad https://www.flashback.org/t3336379
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in