Helt sjukt upplägg. När Lana räknades upp, så stod det två personer kvar bakom, vem skulle tro att Lana skulle åka ut och de två bakom skulle gå vidare? Otroligt!
Erik Elias såg inte ut som en stjärna, mer som en nördig vänstermupp.
Jag reagerade mest på att hans missfärgade fula tänder. Hade jag varit i hans kläder hade gått till tandläkaren innan Idol för en tandblekning. Pinsamt att ställa upp i TV ju och visa upp fula grågula tänder.
Jag reagerade mest på att hans missfärgade fula tänder. Hade jag varit i hans kläder hade gått till tandläkaren innan Idol för en tandblekning. Pinsamt att ställa upp i TV ju och visa upp fula grågula tänder.
Haha, han kanske är snusare, men det är ju en annan också.
Gula tänder är riktigt avtändande faktiskt. Bland det värsta som finns om man ser till utseendet. Riktigt sneda och fula tänder är också big no.