Citat:
Ursprungligen postat av
benstrackare
Men...
Nej ....Pinsamt Fredrik och Pontare
Men vad dum du är! Tycker det är befrisnde att se Roger Pontare ställa upp med sådan kraft och energi!. Tänk han är ju inte purung eller varit helt kry. Jämför den energin med några helt energilösa rappare som rappar om död, mord, skjutningar, hat, våld och ser allmänt degiga, kutryggiga, hotfulla och ser sad sad ut.
Men med tanke på hur du uttrycker förstår jag att det är den srnare nämnda kategorin du faller för!