2021-11-19, 21:10
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koule
De vita brottsoffrena var BLM-demonstranter. Trög much?
vi pratar om hudfärg här
2021-11-19, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Så du tycker att som Kyle gjorde, att mörda demonstranterna, var rätt?

Nu skriver du fel igen precis som du har gjort innan i tråden och som folk har rättat dig,

Vill du ha en vettig dialog så Var vänlig Håll dig till fakta dina personliga egna åsikter Kan du lämna den här.

Han mördade ingen. Han blev Frikänd på den punkten precis som alla de andra.

Det kallas självförsvar.

Och det var helt korrekt gjort. Jag är så otroligt stolt över denna unga mannen. Jag vill skaka hans hand Jag vill krama honom och berätta för hans familj Vilken fantastisk son de har.

Ta mig fan så länge sedan Jag såg en äkta hjälte!!! Kyle har fått mig att ha lite ny förhoppning om mänskligheten.
2021-11-19, 21:11
Avstängd
Citat:

Jag tycker det i alla fall, självförsvar eller ej.
2021-11-19, 21:12
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:

När man försöker lyncha en person så har man gått från demonstrant till lynchmobb.
Använd korrekta termer för de här knäppskallarna. Ett gäng misslyckade lynchare som fick vad de förtjänade, de trodde att de skulle kunna lyncha Rittenhouse och att han inte skulle våga använda sin bössa, de trodde fel och fick betala med sina liv, vi snackar Darwin Award kandidater här.
Det är inte Sverige där Polisen går ner på knän och tillber vilda demonstranter.

Dock så ville en av dessa verkligen bli skjuten:
"Shoot me nigga!"
https://www.youtube.com/watch?v=tS22w8HeEB8
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSmoker
Du får nog skriva om din mening , till svenska.

Problemet är att svarta dödar så långt mycket fler än vita. Har att göra med deras kultur och brist på diciplin från frånvarande farsor.
Svarade på en som själv skrev på engelska, klarar du inte läsa det så tycker jag verkligen synd om dig.

Nej frågan var om det var svarta som dödade vita, vilket inte stämmer. Återigen känner du inte till diskussionen, skapa dig en uppfattning först
Senast redigerad av kato85 2021-11-19 kl. 21:17.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Nej att varken Biden eller Main stream media skulle be om ursäkt för de lögner och falsarier de farit med det tror jag inte finns på kartan.

Nej Det ligger inte i deras natur.

Det kan vi bara läsa i den här tråden när det finns en viss herre som inte kan fortfarande acceptera att Kyle inte var mördare.

Vi kan även se det i svensk media när de skriver.

Det roliga är att vi vanliga människor kan genomskåda vänstermedia nu för tiden.

Det blåser nya härliga vindar både i Sverige och i USA.
Bannlyst
Citat:
Jupp då offren demonstrerade för svarta!

Dom demonstrerade inte. Dom sprang runt och hotade folk, o tände eld på allt.
2021-11-19, 21:16
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Kanske inte, kommer inte säga att jag vet svaret på den frågan. Men jag hade varit lika passionerad över att han skulle bli friad. Om du ville Kyle skulle bli dömd hade du velat hans svarta motsvarighet skulle bli dömd också? För om INTE gör du skillnad på folk och folk. Kan inte snacka för alla men ja det är säkert någon här som hade velat Kyle skulle bli dömd om han var svart.
Absolut! Gör inte skillnad på hudfärg vilket de flesta härinne gör.
Drar på munlädret varje gång jag hör de kriminella invandrarpacket i sverige får livstid för sina dåd.
En mördare är en mördare är en mördare, oavsett vem det är.
2021-11-19, 21:16
Medlem
Wakzlms avatar
President Biden on Rittenhouse verdict just now, arriving on the South Lawn: “I stand by what the jury has to say. The jury system works.”

2021-11-19, 21:18
Medlem
Kyle Rittenhouse found not guilty on all counts in Kenosha trial

Ett rätt beslut efter lång vånda.

Då får vi hoppas att nationalgardet och övriga myndigheter skyddar invånarna.
2021-11-19, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Ja, uppsåt att döda.

Det räcker inte. Då är det dråp. Mord är plannerat i förväg. Du skall i god tid innan själva händelsen ha plannerat att döda. Sådana här händelser där situationen uppkommer plötsligt utan plannering är aldrig mord. Det är alltid högst dråp.
2021-11-19, 21:19
Avstängd
Citat:
Och vad säger du?

Självförsvar. Sedan att han var kaxig och provocerande för att han hade vapnet med sej spelar ingen roll, han försvarade sej.
Att det sedan var en parasit han dödade är ju bara meriterande, lite som skyddsjakt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in