Citat:
Ursprungligen postat av
BaronVonHelsing
Kanske den bästa sångaren av dem alla. Dock låg energi rent fysiskt i detta framträdande. Trist låt kan vara en förklaring. ”Vulkanutbrott” är ju rent skitsnack.
Det säger jag inget om.
Han är inte min favorit, men dom kan lika gärna redan nu slänga in Birkin och Jackie i Globen