2021-11-19, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
I Sverige hade han fällts, med 100% sannolikhet!
Du får gärna motivera det lite mer?
Om det varit lagligt att gå runt med en AR15 i en stad i Sverige ser jag inte varför han inte skulle frikännas även här.
2021-11-19, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DerRoteBaron
Förmodligen, men frågan är om det inte hade varit värt några år på kåken att få ha ihjäl ett par jude marxister.
Då hade jag hellre stått vid sidan om och skjutit ihjäl dig. Jag älskar rättvisa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Tydligen var så fallet.
Om du drar dig undan så återfår du rätten till självförsvar och han sprang mot polislinjen även om han blev attackerad på vägen och stannade inte för att skjuta, eller att skjuta i luften för att hota de omkring som Binger ville att han skulle göra men jag har vita huset på salu till dig som tror att Binger skulle inte ha försökt skicka honom till fängelse om han sköt upp i luften 30 gånger på vägen till polislinjen för att hålla mobben borta
Medlem
zkuurks avatar
Domen är så himla rättvis den kan vara.
Kan bara konstatera att Sverige borde ta efter denna dom det skulle bli så mycket lättare att
gå in i utanförskapsområdena och skjuta av dessa avskrap som smutsar ner vårat samhälle...
Medlem
Citat:
Om det stämmer hade väl Kyle inte skjutit dem? Då hade väl inte James Alex Fields Jr. kört över och dödat Heather Heyer?

Du har ju ingen koll på något, Kyle är en hjälte. Han blev inte provocerad han blev attackerad av bland annat en dömd pedofil. Heather blev heller aldrig överkörd. Hon dog av en hjärt attack för hon var så jävla fet. Kolla på videon oklippt och hela. Vet att du är sån som litar på "experter" så du har väl aldrig sett ett oredigerat klipp i sin helhet och dragit en egen slutsats.
Medlem
DerRoteBarons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Ja givetvis hade det med facit i hand varit bättre. Självklart. Har du någon poäng?
Att de döda bara har sig själva att skylla. Därutöver är världen en bättre plats utan pedofilen Rosenbaum och kvinnomisshandlaren Huber.
2021-11-19, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Om du anser att att skjuta ihjäl folk är att skydda allmänheten så förstår jag att vi är oense.

Ja? Självklart. Kyle skyddade allmänheten mot tre brottslingar och AFA-terrorister, varav en var pedofil, då de var ute för att terrorisera och begå brott mot allmänheten.

Kyle är en laglydig medborgare, till skillnad från packet du försvarar.
2021-11-19, 20:17
Medlem
Citat:
Han avfyrade sitt vapen långt innan han dödade demonstranterna.
Om någon skjuter åt ditt håll så är det inte provocerande?
Ska jag komma och skjuta lite utanför din bostad, du har inga problem med det?
Han sköt ju bara när Rosenbaum var så nära att han kunde röra vapnet, vad menar du med att han sköt utan att döda?
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yodawgimbad
Hoppas Kyle börjar stämma media m.m nu efter friande dom så han får en rejäl slant för denna politiska rättegång.

Att du är skyldig/oskyldig, är olika saker i USA och familjerna i USA kan fortfarande stämma Kyle för morden i privat domstol..

Medlem
Citat:
Han avfyrade sitt vapen långt innan han dödade demonstranterna.
Om någon skjuter åt ditt håll så är det inte provocerande?
Ska jag komma och skjuta lite utanför din bostad, du har inga problem med det?

Intressant att inte ens åklagarsidan nämnde att han sköt mot folk innan rosenbaumjagade honom, enligt dom satt Kyles första avfyrade skott den kvällen i höften på Joseph Rosenbaum.
2021-11-19, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Du får gärna motivera det lite mer?
Om det varit lagligt att gå runt med en AR15 i en stad i Sverige ser jag inte varför han inte skulle frikännas även här.
Jo, vi drabbas av den svenska rättvisan, i vilken man styr straffen efter genetiska förutsättningar. Kyle är ung och vit och redan på förhand vet man att han kommer att straffas hårt. Förmodligen är han också hetero, vilket han skall straffas för.
2021-11-19, 20:18
Medlem
Aristaeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Var ALLA han DÖDADE och sköt, beväpnade med massmordsvapen som Kyle var, när HAN dödade dessa?

Aj då. Det är tragiskt att organet du erhöll, varken var hjärtat eller hjärnan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in