Nu är det ju lite extra lyhört där jag bor, så här måste man ha lite överseende till någon grad i allafall. För att jag tänker att jag vill bli bemött med samma förstårelse och överseende om jag ibland för lite oväsen av den naturen, att det kanske normalt inte stör i mindre lyhörda lägenheter, men som hörs väldigt tydligt här, eftersom det är så förbaskat lyhört.
Men en sak som jag kan störa mig på med min granne ovanför mig, det är att hon har lite konstiga dunkanden/bankanden för sig med jämna mellan rum, som kan variera i grad och i sättet hon bankar på, eller att hon liksom tappar/slänger saker på golvet ganska hårt eller drar saker ganska snabbt och intensivt över golvet så att det hörs väldigt tydligt. Ibland kan hon i rätt långa perioder, men även andra grannar i någon mån, vara väldigt glada i borren eller hammaren för att det ska fixas med något.
Och det här är ju saker som jag kunde ha haft överseende med, om det hade skett någon gång då och då, men det här kan ske relativt ofta och hyfsat regelbundet, på alla möjliga konstiga tider på dynget. Sen ibland kan hon plötsligt bli relativt tyst och håller sig lite lugnare under en period, för att sedan påbörja dom här konstiga ljudena under en period.
Sen kan hon ha andra saker för sig, som typ när hon har manligt besök och det vankas sex, så stönar hon relativt högt och ljudligt, hon är också mycket för att ha fester med sina vänner. Men detta är saker som jag har kunnat ha överseende med på ett annat sätt och det stör jag mig inte på i samma grad, då det inte sker i samma utsträckning åtminstone.
Stönandet kan ju dock vara lite trevligt och underhållande att lyssna på ibland, som den perversa fan jag är, så det stör jag mig möjligen mindre på. Om det inte sker på någon dum tid på dynget, som typ mitt i natten, mitt i en arbetsvecka, när jag behöver min skönhetssömn.