2021-11-18, 08:42
Medlem
Man kan ju undra hur många av alla i tråden som klagar på kvinnor som legat med div utlänningar etc, som själva legat runt med både färgade afrikanska och tjejer från Mellanöstern Arabien etc….?
Citera
2021-11-18, 09:07
Medlem
Sverige idag är ett fitthål som i talande stund blir sönderknullat av negrer och diverse araber.

Du får bege dig utomlands, rekommenderar öststatsländer. Mesta dels vita och icke-feministiska kvinnor där. Dom går inte att öht jämföra med den (I dagens läge) "moderna" genomsnitts kvinnan vi har här i väst..
Citera
2021-11-18, 09:15
Medlem
Den syn på sex som genomsyrar denna och så många andra trådar.

Varför ska ni knulla? Ni skadar ju bara er själva med att smutsa ner er.

Främsta förslaget borde helt enkelt vara att bli och avstå från att ha sex.

Problem solved.

(men i övrigt, jag skulle inte heller vilja ha en tjej som knullat runt med invandrare)

Men det är mer en självbevarelsedrift då ett sådant beteende resulterar i att hon helt enkelt umgås och omger sig med människor som jag själv inte vill komma nära.
Citera
2021-11-18, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Den syn på sex som genomsyrar denna och så många andra trådar.

Varför ska ni knulla? Ni skadar ju bara er själva med att smutsa ner er.

Främsta förslaget borde helt enkelt vara att bli och avstå från att ha sex.

Problem solved.

(men i övrigt, jag skulle inte heller vilja ha en tjej som knullat runt med invandrare)

Men det är mer en självbevarelsedrift då ett sådant beteende resulterar i att hon helt enkelt umgås och omger sig med människor som jag själv inte vill komma nära.

Famous last word of a dying tribe.
Citera
2021-11-18, 10:22
Medlem
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Kristna och överklasstjejer. Negerknullandet överlag är dock absurt överdrivet här. Är man inte från orten så är det inget man direkt behöver oroa sig för.

Här ett exempel på en brud från eliten som fick svart balle, så din tes faller till marken.
https://www.aftonbladet.se/kungligt/a/OQglzq/prinsessan-martha-louise-och-shamanen-planerar-brollop
Citera
2021-11-18, 10:27
Medlem
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.basiliscus
Famous last word of a dying tribe.

Jag har en fundering kring detta, det kan man väl vara så, att man inte vill ha en kvinna som lekt med färgade, men vad om ens barn vill det? Jag hade själv en 100% rasist till pappa, och hans enda barnbarn blev en halvsvarting. Så kan det gå.
Citera
2021-11-18, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Jag har en fundering kring detta, det kan man väl vara så, att man inte vill ha en kvinna som lekt med färgade, men vad om ens barn vill det? Jag hade själv en 100% rasist till pappa, och hans enda barnbarn blev en halvsvarting. Så kan det gå.

Lif, du vilda
snart förspillda
falska fröjder ger du blott
Hän de rinna,
de försvinna,
dela skära liljors lott.
Jordetingen
skänka ingen
vinst, som varar, sann och god;
ned de sänka
djupt de dränka
själarna i afgrunds flod.
Citera
2021-11-18, 10:57
Medlem
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.basiliscus
Lif, du vilda
snart förspillda
falska fröjder ger du blott
Hän de rinna,
de försvinna,
dela skära liljors lott.
Jordetingen
skänka ingen
vinst, som varar, sann och god;
ned de sänka
djupt de dränka
själarna i afgrunds flod.
Lifvets dagar,
mänskors lagar --
allt är blott förgänglighet.
Allting kroppsligt
dör likt skuggan,
som af intet kroppsligt vet.
Citera
2021-11-18, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staynow
Hej
Är en Ljus man

Vill självklart inte ha en tjej, kvinna som legat med svarta eller babbar.

Var hittar man bra rena tjejer som är fria ifrån dessa ?

Jag blev kär i två kvinnor i år, men båda hade haft sex med svarta och liknande.
Det gick inte .

Jag tål inte det.

Är själv ljusblond svensk.
Vill ha en bra tjej som inte legat med kaos folket

Var hittar man en bra ren tjej som inte blivit smutsad av niggas eller babas ?

En invandrartjej som är oskuld.
Citera
2021-11-18, 11:40
Medlem
Citat:

Ja, så kan det gå och rasblandning är framtiden. Alla blir svarta kineser. Hahaha
Citera
2021-11-18, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingHiss
Hur känner man igen ett Whitetrash?

- kan inte stava till Volontär

Varför blir du provocerad av sammanhållning och viljan att överleva och frodas genetiskt och kulturellt som ett enat folk?

Det är evolutionärbiologiskt rationellt för att föra vidare gener och i människohjärtat upplyftande över att se sina egna starka, självsäkra och levnadsdugliga.

Tycker du att civilisationen i stort tilltar eller avtar i styrka med nuvarande trender?

Alla är egoister för imorgon är ingen landsman genetiskt närstående någon annan.

Ingen borde offra sig för något annat än kött och blod.
Citera
2021-11-18, 12:18
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Här ett exempel på en brud från eliten som fick svart balle, så din tes faller till marken.
https://www.aftonbladet.se/kungligt/a/OQglzq/prinsessan-martha-louise-och-shamanen-planerar-brollop

Jojo undantag finns ju alltid med fråga Lady Di hur det där med svart balle brukar sluta för vita sessor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in