2021-11-17, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Vaccinerade blir bara "snörvliga". Typ vanlig förkylning. Är "alla vaccinerade" är corona-skiten som en vanlig jävla förkylning.

Jämför med bra och dubbade vinterdäck: Bättre att ha dubbdäck vid halka än sommardäck?
-Visst, folk med världens bästa (NOKIAN) dubbade vinterdäck kommer ibland att köra ihjäl sig, speciellt om de kör för fort. Men sannolikheten är mycket mindre att de "kör ihjäl sig" med bra vinterdäck jämfört med sommardäck?

Hoppas du fattar liknelsen, fattar du den inte måste du ha otur när du tänker..
Vaccin=vinterdäck. Inte vaccin=blankslitna sommardäck.

Har absolut inga problem med "vaccinpass".
Drar igen det där med vinterdäck/sommardäck:
Vill man inte köra på vintern, så kan man ha kvar sommardäcken. Men då kör man inte. Samma som med vaccinpass "för att gå på match": Vill man inte vaccinera sig, så går man inte på "match".

Hoppas att kråksången går fram nu!

Nu förstår jag inte vad det är du svarar på, skriver du till rätt användare?

Men ok, då kör jag väl med "blankslitna sommardäck" då. Tack, då vet jag.
Citera
2021-11-17, 21:13
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av globalist-sossen
När portas folks husdjur som katter och hundar?, djuren sprider coronaviruset och smittar människor samt driver fram nya varianter. Läs i artikeln vad FHM "glömt" skriva om detta virus som smittar mellan djur och människor:

https://www.theintelligencer.com/news/article/Animals-are-also-able-to-be-infected-with-16595707.php

Hohohoho vaxxpass för hundar, katter och marsvin... ankor, duvor och älgar.. och myggor som sticker och suger blod borde vara rena masspridarna.. tänk malariamyggan... ska varenda myggjävel ha ett vaxxpass oxå??

Jag tror jag garvar mej harmynt... vaxx-talibanerna kommer väl att gå bananas nu
Citera
Avslutad
Citat:
Vaccinerade blir bara "snörvliga". Typ vanlig förkylning. Är "alla vaccinerade" är corona-skiten som en vanlig jävla förkylning.

Min syrra som ej är vaccinerad hade lite feber och kände svaghet. Medans min vaccinerade polare blev helt överkörd, hög feber, tappade smak och luktsinnet. Hans vaccinerade arbetskollega som han blev smittad av i 30-års åldern hamnade på IVA med syrgas..

Hoppas att kråksången går fram nu?
Citera
Medlem
Det är galet att kräva vaccination av folk som inte behöver det. Personer som redan haft Covid och upplevt det som en mild hängighet i ett par dagar har inte behov av vaccination, de har redan ett bättre skydd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saija
Vart kan man ta del av forskningen som visar att det är ovaccinerade som driver smittan inomhus i Sverige?
Från FHMs hemsida:
Citat:
Covid-19 sprids främst bland ovaccinerade personer.
Jag vill också ta del av de(n)peer-reviewed studien som visar det.

Statistik från verkliga världen som tex Gibraltar, Irland, Israel och Norge visar liten eller ingen sammanhang mellan smittspridning och vaccinationsgrad.
Citera
Medlem
Citat:

Jämför med bra och dubbade vinterdäck: Bättre att ha dubbdäck vid halka än sommardäck?
-Visst, folk med världens bästa (NOKIAN) dubbade vinterdäck kommer ibland att köra ihjäl sig, speciellt om de kör för fort. Men sannolikheten är mycket mindre att de "kör ihjäl sig" med bra vinterdäck jämfört med sommardäck?

Hoppas du fattar liknelsen, fattar du den inte måste du ha otur när du tänker..
Vaccin=vinterdäck. Inte vaccin=blankslitna sommardäck.

Har absolut inga problem med "vaccinpass".
Drar igen det där med vinterdäck/sommardäck:
Vill man inte köra på vintern, så kan man ha kvar sommardäcken. Men då kör man inte. Samma som med vaccinpass "för att gå på match": Vill man inte vaccinera sig, så går man inte på "match".

Vad yrar du om? Har du missat hur avtagande immuniteten är? Noll hjälp mot smittspridning, mängder med sk genombrottsinfektioner, mängder med döda. Det håller inte vetenskapligt, etiskt eller empiriskt.
Citera
2021-11-17, 21:14
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av globalist-sossen
Det blir tyvärr så när vi har en regering som är helt köpta av globalisterna. En nationalistisk regering hade skrattat åt EU, WHO, FN, World economic forum och Bilderberg och deras blåsningar. Tyvärr styrs Sverige av köpta sosse politiker som gör allt eliten säger åt dem.
Svenska befolkningen gör det inte bättre. Världsmästare i Konformism. Så konformistiska att vi gjorde landet till ett halvt om halvt demografiskt U-land på 30 år... Det enda som håller Sverige levande än är vår traditionellt starka industri och våra naturtillgångar.
Citera
2021-11-17, 21:15
Avslutad
Tråkigt nog är det alla antivaxares fel Att det blir pass och ett splittrar samhälle

Om de bara kunde gått och vaccinerat sig hade vi sluppit detta
Citera
2021-11-17, 21:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arcsin
Ska man vara så onödigt ifrågasättande, kan man ju börja med att ifrågasätta dem som säger att vaccinen dödar.

Jag fick tydligen också en fejkdos eftersom jag fortfarande lever (och mår bättre än någonsin). Jag är inte jude.

Men skärp dig. Det finns olika nivåer av massdöd. Är vaccinet det farligaste någonsin i historien? Ja. Mörkas det av massmedia just nu? Ja. Dör alla av det? Nej.

Du menar väl inte på allvar att bara för att massmedia inte rapporterar om detta så är det inte sant? Dags kanske att slänga ut tv:n nu.

Ingen vet långsiktiga biverkningar av det. Tyvärr är det något riktigt allvarligt som krävs för att ni hjärntvättade får ska vakna upp.
Citera
2021-11-17, 21:17
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Skönt då slipper man blattarna för de är antivaxare. Men det är klart, man hade inte velat bevistat samma evenemang som dem ändå. Metallicakonserter och Sweden rock. Blattefritt från början. Men kanske unga flickor slipper bli runkade och tafsade på på festivaler? En vinst.
Citera
2021-11-17, 21:17
Medlem
Keith-Richardss avatar
Man inser att vi blivit ett jävla betafolk när människor jublar över att få sina friheter begränsade. Vi behöver inte ha några despoter till ledare då det värsta straffet för svensken är att bli socialt utstött varför han hellre accepterar något som känns fel än att stå på sig och stå upp för sin åsikt. Jävla fårskock som stolt kavlar upp, tar på sig dubbla munblöjor, testar sig vid minsta förkylning, tar så många vaccindoser som Tegnell ber dem om eftersom covid-19 är potentiellt livsfarligt enligt Aftonbladet samtidigt som de pliktskyldigt håller sig till markeringarna i golvet i kön på ICA. Unnar dem ett covidbevis som ett tecken på deras solidariska insats gentemot oss övriga som inte fattat något...
Citera
2021-11-17, 21:18
Medlem
arcsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Men skärp dig. Det finns olika nivåer av massdöd. Är vaccinet det farligaste någonsin i historien? Ja. Mörkas det av massmedia just nu? Ja. Dör alla av det? Nej.

Du menar väl inte på allvar att bara för att massmedia inte rapporterar om detta så är det inte sant? Dags kanske att slänga ut tv:n nu.

Ingen vet långsiktiga biverkningar av det. Tyvärr är det något riktigt allvarligt som krävs för att ni hjärntvättade får ska vakna upp.
Massdöd är svårt att dölja, särskilt i ett land som Sverige, där vi har helt offentliga register som var och en kan ta del av. Media är givetvis politiskt vinklade, men gällande vaccinens dödlighet är de ärliga.

Långsiktiga biverkningar kan ingen veta, men jag känner i vart fall inte till något vaccin vars bieffekter märks av först efter över ett år. Gör du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in