2021-11-17, 11:21
Medlem
Stark-Senaps avatar
Som sagt: argumentet att en man aldrig skulle tillåtas göra detta faller på att ingen kvinna någonsin skulle gå upp och låta sig bli pissad på.

Men framförallt är det ju faktiskt så att det är just män som tillåts.
GG Allin räknas som rock n´roll. Det barnsliga svineri MC berättar om i sin bok Dirt är rock n´roll. Så mycket man t.o.m. gör en film av det. Snorta piss, hur hygien är det? Osv.
Men så fort en kvinna är utagerande på scen blir många män rädda. På samma vis som de bajar ner sig av skräck när starka feministiska kvinnor börjar kräva sin mänskliga rätt. Den rädslan som alla blåbruna pojkar ideligen ger uttryck för här på FB. Något som är underhållande och inte minst glädjande, då det enbart bevisar att utvecklingen går åt rätt håll.

Jag älskar söta flickor som vägrar vara våp! Såg konserter med Hole tidigt 90tal, då Courtney envisades med att alltid klä av sig på scen. (Men på hennes villkor! En skillnad viktig detalj många rädda små pojkar har svårt att se och därför börjar skrika hora. )
Såg konsert med Rockbitch. Också på denna tiden. Fantastiska kvinnor!
Med mera..
Starka kvinnor som både tar för sig och ger fingret är jävligt hett. Och jag föraktar de patetiska pojkar som skräms av det samma.
Så min första tanke när jag såg klippet var: fan, det vill jag se! Dessutom gör de jävligt bra musik. Fatta då min glädje när jag insåg att jag faktiskt redan har ståplatsbiljett. De turnerar nämligen som förband till Tool nästa år. OBS Den som ifrågasätter vad Maynard Keenans gör har därmed automatiskt utvisat sig själv från diskussionen. Alla diskussioner.

Nu har man än mer anledning att glädja sig till våren.
(Och nej, jag tänker inte gå upp om jag skulle få chansen! )
Citera
2021-11-17, 11:22
Avstängd
Gissar att detta är uppgjort o köpt - annars hade hon blivit ihjälslagen på plats
Citera
2021-11-17, 11:24
Medlem
JeffDaviss avatar
Vad är grejen med alla som skriker ”FEJK”? Det är en del av en scenshow. Vad spelar det för roll att det är fejk? Rammstein fejk-runkar på publiken, WASP och Alice Cooper fejk-dödar brudar på scenen, KISS gurglar fejk-blod och fejk-bränner gitarrer.

Fejk eller ej - jävla bra reklamtrick.
Citera
2021-11-17, 11:27
Medlem
TheKhurgans avatar
Fan också, de ska ju vara förband till Tool, som jag ska gå och se.
Har ingen lust att se pissande feminister om jag ska vara ärlig.
Citera
2021-11-17, 13:39
Medlem
grenyans avatar
Hur stor är sannolikheten att en person med kissfetisch kliver upp på scenen och accepterar det följande? .. Nästan obefintlig, det är givetvis ett fan (Allt annat är statistisk nästan omöjligt) som har hört av sig, skrivit - eller på annat sätt kommit i kontakt med tanten. Sen har någon föreslagit (som en crazy idé) att den personen skall få komma upp på scen och få sin dröm uppfylld. Uppmärksamhetshoran är mer än nöjd över förslaget så Uppmärksamhetahoran och pervot ser detta som en win-win situation.

Det är inte lätt att försörja sig på musik, det gör det inte lättare att hen och hens band gör covers och inte egna låtar.
P.S hon är inte snygg D.s
Citera
2021-11-17, 14:49
Medlem
Observerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Mongoloid-text

Att pissa någon i ansiktet är inte starkt gjort. Det har noll att göra med att hon är en stark kvinna. Likaså efterblivna personer som snortar piss eller mongoloiden GG Allin med sitt bajs. Om dessa beteenden är ens måttstock för en människas styrkor och svagheter är man helt jävla efterbliven.
Citera
2021-11-17, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Han såg nöjd ut iaf

Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Skitnöjd vette fan, men pissnöjd helt klart 😊

Fn sjukt
Gubben tyckte säkert han gjorde en god
gärning, ingen närbild på knäppgöken?
Citera
2021-11-17, 16:35
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Fan också, de ska ju vara förband till Tool, som jag ska gå och se.
Har ingen lust att se pissande feminister om jag ska vara ärlig.

Då kan du knalla bort och ta en öl i baren under förbandet, eller njuta av att ha god tid på dig till spelningen. Om detta nu skulle upprepas trotts löften.
Citera
2021-11-17, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salladsmix
Fn sjukt
Gubben tyckte säkert han gjorde en god
gärning, ingen närbild på knäppgöken?
Han var säkert inhyrd för detta stunt.
Citera
2021-11-17, 18:43
Medlem
LenaPauls avatar
Verkar som att mannen njöt av det så det är inget problem.
Citera
2021-11-17, 18:49
Medlem
XtraXs avatar
Är det ett coverband eller vad är de frågan om?

"Brass Against is a collective group of musicians who share the goal of creating music to inspire social and personal change. The band curates songs from a variety of influences from Tool, Rage Against the Machine, Soundgarden, Black Sabbath, Run the Jewels as well as their own compositions in a heavy brass filled symphony."

Vad det nu innebär.
Citera
2021-11-17, 19:14
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Han var säkert inhyrd för detta stunt.

Han hörde nog fel på sit (on you) and piss (on you).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in