Som sagt: argumentet att en man aldrig skulle tillåtas göra detta faller på att ingen kvinna någonsin skulle gå upp och låta sig bli pissad på.
Men framförallt är det ju faktiskt så att det är just män som tillåts.
GG Allin räknas som rock n´roll. Det barnsliga svineri MC berättar om i sin bok Dirt är rock n´roll. Så mycket man t.o.m. gör en film av det. Snorta piss, hur hygien är det?
Osv.
Men så fort en kvinna är utagerande på scen blir många män rädda. På samma vis som de bajar ner sig av skräck när starka feministiska kvinnor börjar kräva sin mänskliga rätt. Den rädslan som alla blåbruna pojkar ideligen ger uttryck för här på FB. Något som är underhållande och inte minst glädjande, då det enbart bevisar att utvecklingen går åt rätt håll.
Jag älskar söta flickor som vägrar vara våp! Såg konserter med Hole tidigt 90tal, då Courtney envisades med att alltid klä av sig på scen. (Men på hennes villkor! En skillnad viktig detalj många rädda små pojkar har svårt att se och därför börjar skrika hora.
)
Såg konsert med Rockbitch. Också på denna tiden. Fantastiska kvinnor!
Med mera..
Starka kvinnor som både tar för sig och ger fingret är jävligt hett.
Och jag föraktar de patetiska pojkar som skräms av det samma.
Så min första tanke när jag såg klippet var: fan, det vill jag se! Dessutom gör de jävligt bra musik. Fatta då min glädje när jag insåg att jag faktiskt redan har ståplatsbiljett. De turnerar nämligen som förband till Tool nästa år. OBS Den som ifrågasätter vad Maynard Keenans gör har därmed automatiskt utvisat sig själv från diskussionen. Alla diskussioner.
Nu har man än mer anledning att glädja sig till våren.
(Och nej, jag tänker inte gå upp om jag skulle få chansen!
)
Men framförallt är det ju faktiskt så att det är just män som tillåts.
GG Allin räknas som rock n´roll. Det barnsliga svineri MC berättar om i sin bok Dirt är rock n´roll. Så mycket man t.o.m. gör en film av det. Snorta piss, hur hygien är det?
Osv.Men så fort en kvinna är utagerande på scen blir många män rädda. På samma vis som de bajar ner sig av skräck när starka feministiska kvinnor börjar kräva sin mänskliga rätt. Den rädslan som alla blåbruna pojkar ideligen ger uttryck för här på FB. Något som är underhållande och inte minst glädjande, då det enbart bevisar att utvecklingen går åt rätt håll.
Jag älskar söta flickor som vägrar vara våp! Såg konserter med Hole tidigt 90tal, då Courtney envisades med att alltid klä av sig på scen. (Men på hennes villkor! En skillnad viktig detalj många rädda små pojkar har svårt att se och därför börjar skrika hora.
)Såg konsert med Rockbitch. Också på denna tiden. Fantastiska kvinnor!
Med mera..
Starka kvinnor som både tar för sig och ger fingret är jävligt hett.
Och jag föraktar de patetiska pojkar som skräms av det samma.Så min första tanke när jag såg klippet var: fan, det vill jag se! Dessutom gör de jävligt bra musik. Fatta då min glädje när jag insåg att jag faktiskt redan har ståplatsbiljett. De turnerar nämligen som förband till Tool nästa år. OBS Den som ifrågasätter vad Maynard Keenans gör har därmed automatiskt utvisat sig själv från diskussionen. Alla diskussioner.
Nu har man än mer anledning att glädja sig till våren.

(Och nej, jag tänker inte gå upp om jag skulle få chansen!
)