2021-11-17, 13:56
Medlem
Tarras57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orten4LifeBreee
https://www.expressen.se/nyheter/pappan-begard-haktad-nu-borjar-forhandlingen/

Att han inte skäms! Snälla gör oss en tjänst och ta ditt liv i häktet jävla äckel
Hej är inte värd att få ta livet av sig. Han ska plågas först. Åå sen brinna i helvetet 💥💯
Citera
2021-11-17, 13:58
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shikana
Kan upplysa dig om att räknat från hundra - hundrafemtio år tillbaka i tiden så har statistiken för barnamord förbättrats avsevärt i Sverige. JA .. du läste rätt.
För det va vanligt förekommande att framför allt barnamord va den mest vanliga morden som förekom och de skedde allt som oftast.
Då av modern själv framför allt, pga att en piga ellr vilken random kvinna som helst som va ogift framför allt som tog sina nyfödda barn av daga.
Så Sverige har inte varit ett land fritt från hemska barnamord om du/ni/någon trodde det.. tvärtom.
Det där är ju dock något helt annat. Kvinnor var i princip helt omyndiga och att få barn utanför äktenskapet (vilket hände av olika anledningar) sågs som ett enormt stigma. Barnen dräptes i ren desperation, och oftast så ”smärtfritt” som möjligt tex kvävning/dränkning. Detta är ett väldigt våldsamt dåd och knivhugg är en plågsam metod att döda någon. Sedan är ju brottet mord oavsett, men anledningen är en helt annan. I Sverige finns ett skyddsnät som ska se till att barn även till fattiga etc inte ska fara illa. Det fanns det inte för 150 år sedan.
Citera
2021-11-17, 13:59
Medlem
Citat:
Kan upplysa dig om att räknat från hundra - hundrafemtio år tillbaka i tiden så har statistiken för barnamord förbättrats avsevärt i Sverige. JA .. du läste rätt.
För det va vanligt förekommande att framför allt barnamord va den mest vanliga morden som förekom och de skedde allt som oftast.
Då av modern själv framför allt, pga att en piga ellr vilken random kvinna som helst som va ogift framför allt som tog sina nyfödda barn av daga.
Så Sverige har inte varit ett land fritt från hemska barnamord om du/ni/någon trodde det.. tvärtom.

Du får det att låta som att det inte är något som varenda människa som gått i skolan inte redan känner till.
Citera
2021-11-17, 14:03
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Nej.

Jo.
Men det funkar inte.
Citera
2021-11-17, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neurotypisk
Sluta snacka om saker du inte vet något om. Finns massor med tidigare friska och yrkesverksamma personer som insjuknar allvarligt senare i livet. Varit en aktiv diskussion inom psykiatrin kring att skötare har tvingats behandla sina egna tidigare kollegor (t om överläkare) pga att de är folkbokförda i samma region.
Jag jobbade en sommar på en psykklinik. På morgon sa sköterskan att vi hade fått en ny patient. Hon sa namnet och jag höll på att svimma för personen var en god vän till mig. Han hade fått en psykos. Polisen hittade honom på ett hotell i en garderob han gömde sig för strålning.
Han studerade på universitet och hade en flickvän som han inte kände igen.
Jag gick in till honom för att hälsa men nej han kände inte igen mig. Han var helt borta. Så tragiskt.
Citera
2021-11-17, 14:07
Medlem
T-Paxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SininneS
Kanske läge att lägga denna i första trådinlägget, eftersom folk inte verkar vilja läsa mer än sista sidan i tråden.

Kanske i kombination med länken till Facebook-profilen;
https://m.facebook.com/profile.php?id=100066404303906
Det här är väl inte rätt person? Det där är ju en imam i Senegal efter vad jag förstår!?
Citera
2021-11-17, 14:14
Medlem
Jag hoppas att negerjäveln kommer att försöka ta sitt liv, utan att lyckas och sedan lever ett långt liv i extremt hög ångest och misär!! Jag hoppas att han plågas SVÅRT för vad han gjort mot sina små oskyldiga barn och att om flickan överlever, fullständigt glömmer bort vem hennes "pappa" är.
Citera
2021-11-17, 14:15
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
Är det rätt uppfattat att det var en svensk h.ra/batikhäxa som importerade våldsafrikanen och hjälpte honom att stanna här? Han lämnade henne så snart han fått uppehållstillståndet och hämtade en kvinna/tjej fr hemlandet? Sen slutade det med tragedi. Tycker att batikhäxan ska ställas till svars för medhjälp...

Om du tar en titt på hennes CV så har batikhäxan snarare släpat hit en hel armé av negrer. Vem vet hur mycket elände hennes negersuktande har orsakat?

Om svenskar vill bli tillsammans med negrer så är det svensken som ska åka till Afrika med/till sin älskare och stanna där.
Citera
2021-11-17, 14:20
Medlem
Flammarions avatar
Citat:

Det är ingen som tror. Vad har det med saken att göra vad folk gjorde förr?
Förmildrar det omständigheterna för det som sker med vårt land nu? Det är väl bättre om vi slipper degenererade människor helt?
Abort är dessutom tillåtet så vill du flytta fokus från det bestialiska som inträffade i Hässelby så kan vi lika gärna vidga perspektivet och diskutera var gränsen egentligen går.
Att anklaga dottern för att vara häxa och tvinga henne att dricka rengöringsmedel och urin för att "rensas" (annat tidigare fall) tycker i alla fall jag är en sedvänja som gärna får stanna kvar i afrika där man bränner människor levande. Sedan spelar det ingen roll om du är röd eller gul eller något annat, att döda barn är alltid oförlåtligt.
Citera
2021-11-17, 14:20
Medlem
Smegmas avatar
Jag skiter i ungarna. Det som stör mig är att nu ska denna Kunta-Kinte ombesörjas med vård för att inte tala om SKATTEprislappen på rättegångskostnaderna.

Skicka tillbaka hottentotten till Humbug-landet han kommer ifrån!
Citera
2021-11-17, 14:23
Medlem
Erik Östs avatar
Man hinner inte med när det går så fort i sådana här strängar men pappan erkänner.

https://omni.se/hasselbypappan-erkanner-gar-med-pa-att-bli-haktad/a/1OrlXK

Fy fan vad beklämmande , det här gör ont!
Hur kan man må så j-la illa?
Senast redigerad av Erik Öst 2021-11-17 kl. 14:26.
Citera
2021-11-17, 14:24
Medlem
Orten4LifeBreees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarras57
Hej är inte värd att få ta livet av sig. Han ska plågas först. Åå sen brinna i helvetet 💥💯

Jo det är helt rätt men lär inte hända i Sverige här tycker folk synd om honom istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in