2021-11-17, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Okej, det var din syn på källan. Personligen är jag utav åsikten att dem källor som du anser är pålitliga är desinformation och lögn i största allmänhet.

Tänker inte konversera vidare med dig eftersom jag har noterat baserat på dina tidigare inlägg att du endast är intresserade utav att trolla genom att skriva samma sak hundratals gånger samt är konfliktsökande.

Nej, precis, så klart att du inte kommer konversera med någon som drar ner brallorna på dig för att du sprider dynga av en ökänd konspirationsteori-dåre och inte kommer undan med det.
2021-11-17, 00:21
Medlem
Citat:
Du kan lugna ner dig lite, som jag sa så är det inte den säkraste källan och att man ska ta den med en nypa salt. Det finns dock fler som ägnar sig åt konspirationsteorier (MSM), så man får bedöma sanningshalten själv.

Tweeten från Posobiec retweetas av seriösa juristkonton som Viva Frei och Rekieta Media.
2021-11-17, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Det är precis såhär alt-högern agerar, när saker och ting inte passar deras agenda så kommer dom på ett påhitt och anhängarna spinnar vidare på det och plötsligt blir det "sanning".

Finns det ens någon som tar dig på allvar längre? Du har i sida efter sida efter sida tagit upp saker som är helt irrelevanta för fallet eller rentutav ljugit. Kan du bara lägga ner, är du snäll?
2021-11-17, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoChiWin
Finns det ens någon som tar dig på allvar längre? Du har i sida efter sida efter sida tagit upp saker som är helt irrelevanta för fallet eller rentutav ljugit. Kan du bara lägga ner, är du snäll?

Är det irrelevant att jag belyser att en dåre i tråden citerar en "källa" som menar att folk i juryn är rädda för att fria, när inlägget är skrivet av en ökänd konspirationsdåre? Stackars er som inte kommer undan med er dynga á sprida konspirationsskit.
2021-11-17, 00:26
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Nej, precis, så klart att du inte kommer konversera med någon som drar ner brallorna på dig för att du sprider dynga av en ökänd konspirationsteori-dåre och inte kommer undan med det.

Du skrev för ett par dagar sedan att Rittenhouse skulle fällas för att ha begått vapenbrott när jag påstod att det var troligt att domaren skulle avslå det åtalet, vet inte vem som drog ner brallorna på vem. Men det verkar som att jag hade rätt och du hade fel. Det var alltså du som spred konspirationsteorier att det var olagligt att bära vapnet, vilket det inte var.

Gällande källan så sa jag att man ska ta det med en nypa salt, har inte sagt att det som presenterades var sant utan att det verkade som skvaller men om det skulle vara sant så visar det att Rittenhouse har en stor chans att frikännas.

Men släppt det där nu, är du snäll.
Senast redigerad av winningfeast 2021-11-17 kl. 00:30.
2021-11-17, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Tweeten från Posobiec retweetas av seriösa juristkonton som Viva Frei och Rekieta Media.

Det kan retweetas av påven med, gör dock ingen som helst skillnad när källan är en ökänd lögnare som blivit "debunked" så många gånger av alla möjliga, även federala myndigheter, för dennes konstanta lögner.
2021-11-17, 00:29
Medlem
Det verkar som det börjar hända något nu. Domaren är i alla fall på plats.

https://legalinsurrection.com/2021/11/rittenhouse-verdict-watch/#more-370455
2021-11-17, 00:30
Medlem
Citat:
Du skrev för ett par dagar sedan att Rittenhouse skulle fällas för att ha begått vapenbrott när jag påstod att det var troligt att domaren skulle avslå det åtalet, vet inte vem som drog ner brallorna på vem. Men det verkar som att jag hade rätt och du hade fel. Det var alltså du som spred konspirationsteorier att det var olagligt att bära vapnet, vilket det inte var.

Gällande källan så ska jag att man ska ta det med en nypa salt, har inte sagt att det som presenterades var sant utan att det verkade som skvaller men om det skulle vara sant så visar det att Rittenhouse har en stor chans att frikännas.

Men släppt det där nu, är du snäll.

Du drog inte ner brallorna på någon, om något så är Kyle anledningen till varför den diffusa lagen kommer att rättas till nu. Och lagen i fråga är extremt absurd och var aldrig avsedd för att minderåriga ska ta med sig vapen till demonstrationer, utan det är en 30 årig diffus lag som berör jakt och jaktvapen.

Nej, källan är skräp och lika uselt som om någon skulle påstå något så infantilt som att juryn är rädda att fälla Kyle på grund av alt-högern. Du vet om att källan är oseriös men du spred dyngan i alla fall.
2021-11-17, 00:31
Medlem
Citat:
Är det irrelevant att jag belyser att en dåre i tråden citerar en "källa" som menar att folk i juryn är rädda för att fria, när inlägget är skrivet av en ökänd konspirationsdåre? Stackars er som inte kommer undan med er dynga á sprida konspirationsskit.

Vid det här laget bryr jag mig inte ens om vad du skriver då du gång på gång på gång på gång på gång på gång blivit motbevisad eller bara ljugit.

Att du flyttar ämnet gång på gång på gång hjälper dig inte direkt heller. I början snackade du om att kyle åkt över delststdgräns , sen var det att han var minderårig eller smugglat med sig vapnet, sen var det att han inte fick bruka vapnet pga lag, sen var det att kyle skulle vara kvinnomisshandlare och så vidare och så vidare. Jag försöker bara snällt be dig om att sluta förstöra tråden.
2021-11-17, 00:32
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Du drog inte ner brallorna på någon, om något så är Kyle anledningen till varför den diffusa lagen kommer att rättas till nu. Och lagen i fråga är extremt absurd och var aldrig avsedd för att minderåriga ska ta med sig vapen till demonstrationer, utan det är en 30 årig diffus lag som berör jakt och jaktvapen.

Nej, källan är skräp och lika uselt som om någon skulle påstå något så infantilt som att juryn är rädda att fälla Kyle på grund av alt-högern. Du vet om att källan är oseriös men du spred dyngan i alla fall.

Det var lagen som var fel och inte du, okej. Men det låter vettigt!

Ojdå, vad hemskt att jag spred den källan då som hade med rättegången att göra. Men då kanske du ska sprida en källa från CNN så är vi jämnt?

Släpp det där nu.
2021-11-17, 00:34
Medlem
Det är igång!

Edit :
Eller domaren snackar iaf

Edit2: det var bara trivia ???
Senast redigerad av HoChiWin 2021-11-17 kl. 00:37.
2021-11-17, 00:37
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoChiWin
Det är igång!

Edit :
Eller domaren snackar iaf

Hahaha, det verkar som att domaren har frågesport med delar utav jurymedlemmarna som är reserver.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in