2021-11-16, 19:51
Medlem
FFL88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YoloSwag420
Opixlade bilden på GM: https://m.facebook.com/photo.php?fbid=110979184458891&id=100066404303906& set=a.110876334469176&source=44
När nyheten kom om detta vidriga dåd så undrade man varför polisen och media var mer förtegna än vanligt men efter att det var klart att det återigen handlade om en negroid GM så trillade ju slanten ner.
Citera
2021-11-16, 19:51
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiggeO
Lite info om kvinnan som tagit hit mannen -verkar ha satt i system att "ge bort" svenskt medborgarskap till afrikanska män

https://samnytt.se/hon-ar-57-ariga-svenska-kvinnan-som-tog-barnamordaren-i-hasselby-till-sverige/

Klassisk "batik häxa" och det finns många av dessa som har satt i system att frakta in Afrikanska män till Sverige.. Finns nog en tråd här på Flashback om just detta fenomen.En del har plockat in 4-5 olika män så nog tycks det vara satt i system..

Det gnälls på män som gifter sig med Asiat tjejer. Men de tjejerna är oftast välordnade och kommer i arbete anmärkningsvärt fort med eller utan sina män..De Afrikanska männen som tas in blir bidragsparasiter av stora mått och inte allt för ofta också våldsverkare.
Citera
2021-11-16, 19:58
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Kvinnan var inte skadad va? Bara mannen med lite skärsår.
Jag ifrågasätter dom här 15 minuterna då barnen låg på marken?
Visste hon inte om att han kastat ut dom?
Det måste hon ju ha gjort.
Höll han fast henne så hon inte kunde springa ut? En kvart är lång tid.
Tycker det är konstigt att inte kvinnan sprang ut.
Citera
2021-11-16, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapengalning8
Ska du eller någon annan bestämma vad jag ska göra med MINA barn?!

Dumfitta.

Barn är inga ägodelar man kan kasta runt och behandla som man vill. Tror jag du är fullt medveten om. Och nä jag bestämmer inte vad du gör med dina barn. Är du dum eller är det bara som du vill framstå?
Med tanke på ordval så framstår du som rätt korkad. Det räcker så för mig.
Citera
2021-11-16, 20:02
Medlem
Hur vet man med säkerhet att det länkas till rätt facebook-profil? Det finns massor med samma namn. Det finns ju dessutom en (annan) med samma namn som faktiskt säger sig bo i Stockholm. Varför är han utesluten?
På ett foto av Assane i röd klänning kommenterar någon "ge mig ditt nummer för jag kommer snart till Senegal" och han svarar och ger ett senegalesiskt nummer. Detta 26 veckor sen. Antingen var han på semester där i somras eller så är det helt enkelt fel person som det sprids bilder på.
Citera
2021-11-16, 20:03
Medlem
likabarnlekaballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flammarion
Ja visa statistik på att ”svennar” kastar ut barn från balkongen.
Afrikaner är primitiva människor även om flertalet är ofarliga.
Men detta fall är primitivt. Visa gärna med fakta hur jag har fel och blanda inte in känslor.

Nej, det är inte 50/50 ifråga om gärningsman.
Det är sannolikt en afrikansk man som är gärningsman.
Visa annars med fakta var jag har fel.
Tack.

Det intressanta i ditt påstående är att FAKTA och STATISKTIK bevisar att främst afrikanska kulturer håller familjen mer som prioritet än vad andra kulturer gör. Varför väljer du att hyckla? Jo för att du driver en propagandistisk agenda, vad annars skulle vi tolka ifrån din avtar?

Slutsumma: Det hade varit mer sannolikt att det rörde sig om en svensk man som gärningsman, och för att kontra det hela, VISA mig fakta var jag har fel?!

Nej, juste...
Citera
2021-11-16, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chillwill
Halmgubbar.

Det var teoretiskt menat och inte om föräldrarna i fallet.

Citat:
Ursprungligen postat av minay
Undra om ni tyckt att döden är bättre än livet om det hade varit ert egns barn. Eller skulle ni ändrat er åsikt

Ja och nej.
Citera
2021-11-16, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Är lite obehagligt att "nyheter" blivit mentalt runkmaterial. Folk gör saker som är etiskt tvivelaktiga hela tiden och inte fan hängs de ut i media. Det spelar ingen roll vad tanten gjort eller inte. Men det är lite hippt nuförtiden att man skriver saker som bara är till för att dra politiska poäng och presentera det i nyhetsformat fast det egentligen inte är nyheter som Samlagsnytt gör.
Såklart är Batikhoran medskyldig som tog hit apan..hon ska tas ifrån sina bidrag och förtidspension och skickas ned till något utvecklingsland.
Citera
2021-11-16, 20:22
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikakahvi
Hur vet man med säkerhet att det länkas till rätt facebook-profil? Det finns massor med samma namn. Det finns ju dessutom en (annan) med samma namn som faktiskt säger sig bo i Stockholm. Varför är han utesluten?
På ett foto av Assane i röd klänning kommenterar någon "ge mig ditt nummer för jag kommer snart till Senegal" och han svarar och ger ett senegalesiskt nummer. Detta 26 veckor sen. Antingen var han på semester där i somras eller så är det helt enkelt fel person som det sprids bilder på.

Det är fel person.
Citera
2021-11-16, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Kvinnan var inte skadad va? Bara mannen med lite skärsår.
Jag ifrågasätter dom här 15 minuterna då barnen låg på marken?
Visste hon inte om att han kastat ut dom?
Det måste hon ju ha gjort.
Höll han fast henne så hon inte kunde springa ut? En kvart är lång tid.
Tycker det är konstigt att inte kvinnan sprang ut.

Samma här - osannolikt att man låter barnen ligga skadade
Citera
2021-11-16, 20:33
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flammarion
Ja visa statistik på att ”svennar” kastar ut barn från balkongen.
Afrikaner är primitiva människor även om flertalet är ofarliga.
Men detta fall är primitivt. Visa gärna med fakta hur jag har fel och blanda inte in känslor.

Nej, det är inte 50/50 ifråga om gärningsman.
Det är sannolikt en afrikansk man som är gärningsman.
Visa annars med fakta var jag har fel.
Tack.

Killen i Bispgården som kastade sitt barn från dammen vid kraftverket var väl helsvensk?
Citera
2021-11-16, 20:53
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Om man vill hävda att kvinnan som tog hit och gifte sig med gärningsmannen för över tio år sedan skulle ha ett ansvar i vad som nu hänt är man inte bara obegåvad. Då är man så korkad så man misstänka någon slags kromosom-brist ....... Däremot är det inte orimligt att misstänka henne för att ha medverkat i minst ett skengifte eller vad det nu kallas. Även om det är tillräckligt allvarligt kommer det ju inte ens i närheten av allvaret i den nu aktuella tragedin.

Personligen skiter jag fullständigt i gärningsmannens etnicitet, smuts är smuts oavsett härkomst liksom. Men nu när etniciteten är fastställd är det ju värt att precis som andra tidigare i tråden redan gjort nämna det faktum att häxkonster och hokus-pokus inte är helt ovanligt i delar av västafrika. Ska inte låtsas om att ha någon kunskap om hur utbrett det är men att det inte är helt ovanligt är lätt att konstatera. Sannolikhet att gärningsmannen praktiserat häxkonster i Sverige (eller i sitt hemland) har jag ingen aning om men det är väl inte helt orimligt att allvarliga psykiska problem skulle kunna locka fram minnen av en sedvänja som bevisligen finns i hemlandet. D.v.s. att psykisk sjukdom skulle kunna trigga ett agerande baserat på/influerat av en sedvänja/tradition han ev. har vuxit upp med.

Han lär väl i.a.f. bli omhändertagen för överskådlig framtid. Och så kan man väl hoppas att karman plockar honom på ett eller annat sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in