Citat:
Ursprungligen postat av
alicia66
Hur fan ska socialtjänsten kunna ange någon som är anonym. herre gud. ha ha. Dom hade ju fått anmälningar. sluta hitta på.
Off topic men svar till dig:
Du miss uppfattade nog mig nu, socialtjänsten kan så klart inte ange någon anonym men det jag pekade på var att en person hade ringt socialtjänsten och presenterat sig med namn det hade sen socialtjänsten sagt till dem personerna det handlade om vilket är under al kritik.
Mina egna erfarenheter:
Jag har växt upp med missär , missbrukande föräldrar, i förorten och inte en enda gång dök soc upp i vårat hem fast det var uppenbart att det fanns problem hemma och fleratalet anmälningar från skola och omgivning gjordes....och då jag fick sno mat till mig och mina syskon redan när jag var 9-10år för vi skulle kunna äta... så berätta om din erfarenhet då du försvarar socialtjänsten och tycker som gör sitt jobb? Jag bor i en av större städerna i Sverige, från en väl känd förort. Den historien ovan är inte jätte ovanlig men nu till din erfarent? Berätta..
Hela landet är åt helvete pga av den handlingslama regeringen som styrt länge nog dags att ge ett nytt parti en chans jag är absolut inte rasist och har själv en utländsk bakgrund men jag tror på sverigedemokraterna tillsammans med KD, M det är dax att dom får chansen att städa upp det stefan löfven ställt till med, folk dör där ute i förorterna och nuvarande regeringen tror 10tusen mer poliser ska lösa detta, det är en helt skev tanke. Jag hade inte slutat begå brott för det fanns mer poliser jag behövde få mat i magen på mina syskon och mig själv. Idag lever jag utan kriminalitet som vem som helst. Men de krävdes hjälp att få ändrig på mig inte fler poliser...
Någon som kan göra en kort sammanfattning vad vi vet nu om brottet som hänt?