Citat:
Ingen har sagt att hon är en duvunge. Ingen har sagt att hon inte ska ta sitt straff. Kan vi åtminstone komma så långt???? Va???. Dock är Lydia ingen gnällröv som springer runt o skvallrar om en kille slår till henne, hon är nämligen så van att få skit
Ja det kanske stämmer men när man lyssnar på förhöret reflekterar jag på att hon hela tiden talar om vad Emil gjört Emil bröt handen på mig. Emil knuffade ner mig på golvet... Emil sa att jag var dum i huvudet... Osv... Osv.. Och jag har inte glort nånting. När hon blir påkommen och ljuga blir hon aggresiv istället för och skämmas. Visar ingen ånger alls
Det tycker jag tyder på att hon inte är sanningsenlig nånstans. Ljuger som en häst travar
Vill inte ta ansvar "alla andra är dumma och .jag har inte gjort nåt fel alls
Ett beteende som jag märkt är väldigt vanligt hos kriminella att skylla ifrån sig
Hon är verkligen ingen duvunge
Och hon är van och få sin vilja igenom genom hot och manipulation
Ruggig människa som bör låsas in länge
Ja det kanske stämmer men när man lyssnar på förhöret reflekterar jag på att hon hela tiden talar om vad Emil gjört Emil bröt handen på mig. Emil knuffade ner mig på golvet... Emil sa att jag var dum i huvudet... Osv... Osv.. Och jag har inte glort nånting. När hon blir påkommen och ljuga blir hon aggresiv istället för och skämmas. Visar ingen ånger alls
Det tycker jag tyder på att hon inte är sanningsenlig nånstans. Ljuger som en häst travar
Vill inte ta ansvar "alla andra är dumma och .jag har inte gjort nåt fel alls
Ett beteende som jag märkt är väldigt vanligt hos kriminella att skylla ifrån sig
Hon är verkligen ingen duvunge
Och hon är van och få sin vilja igenom genom hot och manipulation
Ruggig människa som bör låsas in länge
Lydia minns inte. Är det konstigt? Ljuger hon när hon inget minns? Eller endast får flashback?
Hur mkt minns ni om ni har tja, runt en 2,75 promille? Är psykiskt utmattad av noll sömn och lever i en fylla med annan fyllemänniska?
Hon pressas med frågor vilket är ett sätt man jobbar på, helt naturligt. Även naturligt att man till slut blir irriterad. Om man inte är en psykopat vill säga, då kan man klara av det längre.
Eller tycker du inte hon ska svara på vad som hände? Om han vred om hennes hand, ska hon då ljuga?
Du känner ju inte Lydia, men vet att hon ingen ånger visar. Jag hör ångern!!!