Citat:
Ursprungligen postat av
jjujju
Tror att människor underskattar (eller inte vet) vilken sjuk effekt droger har, finns droger där man inte alls är sig själv och där man kan både se och höra saker som inte finns och få multipsykoser och bli tillfälligt schizofren m.m. Människor vill gärna säga ”psykopat” på allt dom inte förstår sig på.
Jag är mer typen som vill få reda på fakta, vad är det egentligen som har hänt och varför. Finns anledningar till att droger är förbjudet i samhället. Sedan kanske GM är en psykopat också det kan vi inte veta men motivet pekar mer på något annat hittills..men jag utesluter inte något av dom tre teorierna som vi tagit upp!
Behöver inte vara droger, kan lika gärna vara låg intelligens i kombination med D-vitaminbrist, något som negrer speciellt drabbas av i det här klimatet, de är inte skapta för att bo på dessa breddgrader, den otroligt massiva pigmenteringen släpper inte in tillräckligt med solljus för att skapa D-vitamin.
D-vitamin skapar bland annat depression i folk och depression är ibland en bidragande faktor i mord.
Speciellt mord där sedan mördaren tar självmord. Här har ju importmördaren tagit livet av ett barn och kanske lyckats ta livet av andra barnet och sen försökt ta livet av sig.
Att någon importneger som lever i betongen skulle käka extra d-vitamin tror jag inte, att sköta sin hälsa är inte högst prio i betongen.
Depressionen kom väl av att han instinktivt kände att ingen här gillar honom och att han är en inkräktare, sen tuggar det på ett tag och så brister det för importnegern.