2021-11-15, 19:41
Medlem
Dijahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dundersidan
Får passa på att tacka dig för informationen även i denna tråd!

För hans skrivna gatuadress i domen råkar vara: Nr 1, på gatuadress ”Frejgatan”…

Är du mer intresserad kan du alltid kika mer i denna tråd, eller varför inte i tråden ang. vad som hände på Nosh and Chow, där en viss person planterar in felaktig information för att vilseleda.

Skulle tippa på att det nu är cirka 95 procent säkert att VC Barre goade Einar.

Jag kan acceptera sammanträffanden, men inte på den här nivån. Här skrivs det fan in i sten.

Se bild från domen: https://m.imgur.com/a/hQrenld
Intressant.
Finns där någon tråd om denne VC Barre där hans domar finns uppladdade eller har du på egen hand fått tag på domen?
Jag hittade nämligen ingen tråd om honom. Hade vart intressant att få läsa mer om Barre.
Citera
2021-11-15, 19:47
Medlem
Sorry, såg att någon skrivit det redan.

L&A står antagligen för deras flickvänner L*sa och Alex*ndra och inte för något annat.

Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Låter högst osannolikt. Gissar att Leis och Adel var på Nisses sida i bråket på N&C.

Tveksamt att Nisse hade träffat Adel och Dumle annars.

Victor Leksell nämner även L&A i sin hyllning till Nisse på IG. Vilket jag gissar är Leis & Adel. Så de var antagligen hyfsat goda vänner - åtminstone trodde Nisse det fram till sin död.

https://www.instagram.com/p/CVT9Yb4IK9I/?utm_medium=copy_link
Senast redigerad av Smicker 2021-11-15 kl. 20:03.
Citera
2021-11-15, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dijah
Intressant.
Finns där någon tråd om denne VC Barre där hans domar finns uppladdade eller har du på egen hand fått tag på domen?
Jag hittade nämligen ingen tråd om honom. Hade vart intressant att få läsa mer om Barre.

Han heter Bar*n Cel*k. Tror det finns någon tråd om du googlar på artistnamnet plus Flashback.
Citera
2021-11-15, 21:00
Medlem
VCBarre ser ju inte dåligt mongolid ut, såna ska man passa sig för!
Citera
2021-11-15, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Så fall borde de ju även ligga ett pris på ADAAM, han är ju med i den låten han oxå.. Tror inte Haval är orsaken till Es död.

E blev klippt för det inte betaldes några pengar efter kidnappningen samt att hans mamma pratade med polisen. För Oavsett så fick dom ju inga pengar och kände sig då tvungna uppehålla sin image. (Betalar inte han behöver ingen betala)

Förövrigt: (ej svar till dig)

Vad grannar sett eller vittnen hört är i nuläget bara bs då en fjäder snabbt blir en höna. Har tex väldigt svårt att tro GM tog några bilder på E efter skjutningen. Är nån virrpanna som fått för sig annars hade dom bilderna läckt.

Troligtvis goade D (och möjligtvis A) E och två springisar kom till platsen och poppade E.

Tror E kände sig ”säker” i hammarbysjöstad så därav gick ner/valde träffa D Och A ”naken”

Tjusigt, du vet hur man skriver ADAAM.

Så det togs alltså inga bilder? 100% säker?

Tror inte Vårbynätverket blir så glada över vad du skriver.
Citera
2021-11-15, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonforhud
Ja blev han skjuten i ryggen så faller han bakåt med huvudet mot gärningsmannen.

Intressant. Vart har du lärt dig det här? Att det går att trotsa fysikens lagar?

Din trådvän Bronchovic håller så klart med dig.
Citera
2021-11-15, 21:25
Medlem
Ni är flera som har reagerat på bilden på Nisse. Hur nära porten han är.

Och att han troligen blivit skjuten framifrån.

Flera, till språket sett, yngre användare, började nu yra om att man trillar bakåt om man blir skjuten i ryggen, och framåt om man blir skjuten framifrån.

Själv så hittade jag bara svaret att fysikens lagar gäller. Blir du skjuten framifrån så trillar du bakåt, och hamnar då på rygg.

Jag misstänker nu att Nisse kanske blev skjuten framifrån, från någon i porten, av en person som inte bara befann sig i Märsta ”en timme innan”.

Och att han efter detta skott faller naturligt bakåt.

Några av dessa användare hävdar dessutom starkt att inga bilder kan ha tagits.

Vilket jag själv tycker är lite skumt att vara så 100% säker på.

Detta är en teori.
Senast redigerad av Dundersidan 2021-11-15 kl. 21:33.
Citera
2021-11-15, 21:39
Medlem
mastarns avatar
“Av barn, fyllon och dårar får man höra sanningen”

Så vad försöker 654a1sd1323 Eller Den Galne Gycklaren Säga Egentligen?

Ytterligare en sten att vända på nu när Märsta kommit på modet

Citat:
Einar Förnedrade De Döda

Finns det några som dött nyligen med koppling till Märsta där Einár har varit inblandad? Någon som han har bränt i text?

Eller är det Dara hen avser? kopplingar till Märsta?

Citat:
Som Ni Vet Är Märstas Äldre Gamla Vänner Med Vårbys Äldre.

Finns det mer kopplingar än familjen celik?

Citat:
Einar Var Lättlurad Trodde Märsta Barnen Kretsen Var Säker Bubbla Från Sina Fiender Lite Visste Han.

Citat:
Han Begick Sitt Livs Största Misstag Collab Med Märsta

Citat:
Polisen När De Förhör Barre Och Lyssnar Hans Teater

Hmm vcbarre...vän eller fiende?

Citat:
Från Nattsvart Till Kanske Ljusblå Jeans Rosa Hoodie Och Orange Mössa?

Signalement på skytten? Efter den bytt om? Eller från någon postad bild? någon det stämmer i på?

I know kanske ett lång shot men med tanke på senaste utveckling kan det vara värt att kolla på en gång till med nya ögon 👀
Senast redigerad av mastarn 2021-11-15 kl. 21:46.
Citera
2021-11-15, 21:43
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dundersidan
Ni är flera som har reagerat på bilden på Nisse. Hur nära porten han är.

Och att han troligen blivit skjuten framifrån.

Flera, till språket sett, yngre användare, började nu yra om att man trillar bakåt om man blir skjuten i ryggen, och framåt om man blir skjuten framifrån.

Själv så hittade jag bara svaret att fysikens lagar gäller. Blir du skjuten framifrån så trillar du bakåt, och hamnar då på rygg.

Jag misstänker nu att Nisse kanske blev skjuten framifrån, från någon i porten, av en person som inte bara befann sig i Märsta ”en timme innan”.

Och att han efter detta skott faller naturligt bakåt.

Några av dessa användare hävdar dessutom starkt att inga bilder kan ha tagits.

Vilket jag själv tycker är lite skumt att vara så 100% säker på.

Detta är en teori.
Har du lust att motivera varför du tror denna grabben från Märsta inte bara befann sig med Einar "en timma innan"? Alltid intressant att få höra någon annans perspektiv på det hela.

Personligen så tror jag också att han är inblandad, sen är jag kluven till om han befann sig på plats eller inte.

Ja, detta är också en teori från min sida.
Citera
2021-11-15, 21:50
Medlem
Inte varit aktiv i tråden på ett tag, kan någon sammanfatta varför Barre diskuteras nu?
Citera
2021-11-15, 21:52
Bannlyst
Så som det verkar nu, så kommer detta bli ett fullständigt o-löst mord.

När tror ni han begravs?
Citera
2021-11-15, 21:53
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Om jag själv skulle aktivt leta efter skyldiga så skulle nog Vcbarre åkt med på en tur i bilen får sån feeling på han när man ser bilder

fortsätter att sätta min peng på denna flur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in