2021-11-15, 15:04
Medlem
Harmandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastkork
Jag vet inte om man är så säker på det, i vilket fall kan ju även mamman ha gjort sig skyldig till brott. Vi får se om åklagaren begär att båda häktas.
Man har som förälder rätt långtgående skyldigheter att se till så att ens barn inte blir skadade eller dödade. Det måste utredas vem som gjort vad och om den föräldern som inte aktivt skadat barnen kunnat gjort mer för att skydda barnen.
Citera
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag har märkt att en del invandrare har för vana att fejka ångestattack - och falla till marken - när de konfronteras med det oundvikliga, att de är busted och skall haffas. Jag kan tänka mig att det är så han gjort, eller så är han skjuten med taser.
Nu finns det ju ingenting som heter kultur, annars hade man ju gissat på det.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Riktigt sjukt beteende!Ser ut som han ska på fest och snicksnackar med festpolarna!
Äh, inte det minsta: man gör sitt jobb samtidigt som man passar på att vara lite extra trevlig mot sin kvinnliga kollega Jag är tämligen säker på att hans ansiktsuttryck varit annorlunda om de rullat iväg ett av barnen...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Om ens barn är döende och ens man försökt ta livet av sig, så kan det nog i sig motivera vård.
Sant. Men även hon var fysiskt skadad om jag förstod rätt.
Citera
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Kan nån sammanfatta? Är det nån neger som fått spelet igen eller?

Korrekt. Neger från Senegal. Namn och bild där man tydligt ser att GM är kolsvart finns i tråden.
Citera
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Vad är det med Sverige som får en flykting att vilja döda sina egna barn efter tio år som medborgare? Är vi så dåliga på att ta hand om våra nya svenskar? Ett underbetyg till svensk flyktingpolitik, socialtjänst och hela det svenska samhället.
Du skojar va?
Citera
2021-11-15, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rref
Kan motivet ha varit att barnen skulle omhändertas och att pappan i det desperata försök försöker ta sitt och barnens liv?
Inte otänkbart, men jag gissar på att de trodde att barnen var besatta av häxor och onda andar, därav blev barnen torterade och kastade från balkonen. Det låter helt orimligt för oss svenskar, men i deras kultur är det helt normalt att tro på sånt.
Citera
2021-11-15, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Riktigt sjukt beteende!Ser ut som han ska på fest och snicksnackar med festpolarna!
Den mörka killen som går först verkar vara på gott humör. Lite märkligt med tanke på vad som har hänt.
Citera
2021-11-15, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
"Den barnfamilj det handlar om kommer från Fatickregionen i Senegal. Pappan invandrade till Sverige 2006 och är svensk medborgare sedan 2011. Han gifte sig två veckor efter att han fått svenskt medborgarskap med en senegalesisk kvinna som året därpå kom till Sverige. Tillsammans har paret fått två barn, flickan född 2014 och den nu avlidne pojken född 2018."

Från Samnytt
Ja,det stämmer,flyttad i H-by 2020 och familje import av kvinna han gift sig med i Senigal båda sen till Sverige hon ock nigger som båda har socbidrag,barnbidrag,gratis bostad,vet inte vem som gjort vad,men barn var knivskuren/a..Namnen kan jag inte stava...Ja sånt har sverige blivit,massimport o medborgaskap hit o dit utan kontroll..FY FAN
Citera
2021-11-15, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rref
VIDEO: Här förs misstänkte pappan iväg efter brutala barnamordet i Hässelby

https://samnytt.se/har-fors-misstankte-pappan-ivag-efter-brutala-barnamordet-i-hasselby/

Djävligt osmakligt av personalen att skratta...två små barn svårt skadade (varav ett avlider) av mannen som ligger på båren. Och dom småskrattar...visa respekt förfan!!
Citera
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag har märkt att en del invandrare har för vana att fejka ångestattack - och falla till marken - när de konfronteras med det oundvikliga, att de är busted och skall haffas. Jag kan tänka mig att det är så han gjort, eller så är han skjuten med taser.

Så kallad kulturell svimning. Dock totalt förbjudet för blåljuspersonal att använda termen. En av många sätt att dra rasistkortet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Men om de nu är så säkra på att pappan gjort det så borde väl mamman släppts vid det här laget?
Men det står ju att 2 personer , en kvinna och pappan är anhållna på sannolika skäl till mord och mordförsök? Kan någon förklara för en trög person🤣

Garantansvar för barnen. Spekulation från min sida dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in