2021-11-15, 13:49
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rref
Du menar att han försökte både döda sina barn med flygturen på 15 meters höjd och sedan användning av kniv mot sig själv?

Händelsen är helt klart brutalt.

Så tror jag det är.
Citera
2021-11-15, 13:50
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoevrull
Därför att det inte är några svenska grannar. Det är blattar och så länge bidragen rullar in bryr de sig inte. Fast å andra sidan var det inte många som reagerade när kurd- klanen i Uddevalla dunsade ner med likdelar efter stackars wilma hela natten

Vad pratar du om? I det aktuella huset är minst 70-80% helt svenska namn. Dessutom finns det väl ingen information som pekar på att GM inte också skulle vara helsvensk?

Allt är är bara spekulationer om vildar, afrikaner och woodo....
Citera
2021-11-15, 13:51
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cellfort
Grannarna kunde LÄTT ha ringt polisen eller socialen.
Hör man barn skrika och gråta efter hjälp i månadwe, så fan knackar man på OCH ringer polisen.

Är du en feg svenne eller vad är det för fel på DIG?
Det är BARN det handlar om!

Det är tyvärr skitsack, hälften av alla som stått och pratat med journalisterna idag bor inte ens i huset, flera som är från området dock. Dom vill väl få sin stund i rampljuset.

Boende har hört smällar och dunsar, och dom flesta I huset är med i en Facebook grupp där dom under månader har försökt lista ut Varifrån dunsarna kommer ifrån. Hyresvärden har jobbat hårt dom också. Ingen har riktigt förstått var det var ifrån det tog tid, och sista månaderna har det varit tyst. Det som påverkade alla. Möjligt att närmsta grannen kanske hört något men det är definitivt inte så att "grannar hört gråt i månader".

Det som har hörts har alla försökt få bukt med, dvs höga dunsar. Resten är skitsnack. Journalisterna ville prata med alla som gick förbi, flera som verkar tycka det var kul. Det har inte hörts gråt i månader som du beskriver..

Börjat gå massa rykten idag, flera som skrivit om det som inte har en aning.. Bullshit folk. Uppväxt på den där gården och har släkt i porten. Var där på frukost idag. Känner hela huset och gården..
Senast redigerad av Sleepyoh22 2021-11-15 kl. 13:53.
Citera
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Hör man barn skrika och gråta efter hjälp i månadwe, så fan knackar man på OCH ringer polisen.

Grannarna hade väl ingen lust bli ned stucken med kniv av en arg invandrare från Senegal, dom är ju galna.
Citera
Medlem
Citat:
[b]Jävla ynkryggar till grannar. Fan ta grannarna som hört familjen bråka under en längre tidr.
Att knacka på hos alla kaosande blattefamiljer är 24/7/365 jobb. Till nada nytta. Pucko.
Citera
2021-11-15, 13:52
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
När tror vi föräldrarna är ute igen?

Karsudden ( for life )
Citera
2021-11-15, 13:52
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Grannen Mattias berättar om det som skett:

https://tv.aftonbladet.se/video/335137/grannen-mattias-om-misstankta-mordet-i-hasselby-undrade-vad-hander-har
Citera
2021-11-15, 13:53
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:

Feg vet jag inte. Men jag skiter fullständigt i afrikaner på samma sätt som afrikaner i Sverige skiter i mig.
Ringa polisen ja. I Sverige orkar de inte ens utreda våldtäkter och du tror att de skall komma på ett samtal om att afrikaner beter sig som afrikaner? Wow.
Citat:
Det gör man visst.

Jävla svenne är du som inte vågar knacka på hos en granne. Är du sån som håller knytnäven i fickan? Jävla fitta är du.
Om min granne var en afrikan som lever och beter sig som en afrikan (som den här pappan) nej, då skulle jag inte våga knacka på.
Kan denna juvel i den svenska genskatten bete sig så här mot sina egna barn, kan jag gissa hur han skulle bete sig mot mig (eller dig för den delen).

Om det gör mig till en "jävla fitta", ja då är jag det. Hellre det än upphackad och nedkastad från en balkong, som ett litet afrikanskt barn. 🤷‍♂️
Citera
2021-11-15, 13:53
Medlem
Citat:
Det gör man visst.

Jävla svenne är du som inte vågar knacka på hos en granne. Är du sån som håller knytnäven i fickan? Jävla fitta är du.

Ja vad bra! Det känns verkligen tryggt att öppna dörren för folk nuförtiden. Du är väl en av de vidriga som man kan mötas av som du uttrycker dig! https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/34VgVP/martin-bjork-och-hans-familj-pistolranade-i-hemmet-hotat-oss-till-li
Citera
2021-11-15, 13:54
Medlem
Citat:
Det gör man visst.

Svenne? I berörda fastighet är det tydligen inte en enda granne som har gjort det du hävdar att du skulle göra. Och antalet "svennar" där är extremt lätträknade. Det har inget med att våga eller inte. Ett skithål förblir ett skithål då det bebos av skit.
Citera
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Karsudden ( for life )

Nej, de kan mycket väl komma ut under utredningen.
Citera
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Vad pratar du om? I det aktuella huset är minst 70-80% helt svenska namn. Dessutom finns det väl ingen information som pekar på att GM inte också skulle vara helsvensk?

Allt är är bara spekulationer om vildar, afrikaner och woodo....

Du har inte sett bilden där han på bår transporteras bort ?
Såg mannen på bilden svensk ut ?

Grannarna vet vem det är, så klart. Släpp det där även om det gör ont och är ditt sista lilla
halmstrå du håller dej fast vid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in