2021-11-13, 01:27
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Polisen uppger enligt expressen att båda de skjutna männen finns i belastningsregistret.

Och redigeringskriget på https://sv.wikipedia.org/wiki/Adel_(artist) fortsätter för fullt...

Yup, Expressen skrev tidigare att ena dömts för grovt vapenbrott och misshandel, men de tog bort texten då jag gissar att snuten bett dem minska på informationen p.g.a. ryktesspridning
Citera
2021-11-13, 01:28
Medlem
Fortfarande inte en kotte med regnumret på bilen?
Citera
2021-11-13, 01:28
Medlem
Hade det varit Adel så hade pressen gått ut med att en svensk rapartist återigen skjutits till döds. Hade dock inte blivit lika tunga rubriker som med Einár.
Citera
2021-11-13, 01:29
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Polisen uppger enligt expressen att båda de skjutna männen finns i belastningsregistret.

Och redigeringskriget på https://sv.wikipedia.org/wiki/Adel_(artist) fortsätter för fullt...
Ja det var som fan vad det hålls på

"Adel, vars fullständiga namn är Adel Dostani Heidari, född 13 juli 1993 i Akalla, död 12 november 2021 i Stockholm, är en svensk rappare. Sluta lägga till falsk info jävla svenne fittor !!!!!!!!!!!!!!"

Haha wtf?!

Nåja. Tids nog får vi veta vem det var och inte var som sköts.
Citera
2021-11-13, 01:33
Medlem
All den här tystnaden måste betyda att det handlar om någon eller några höjdare i rang
När Einar hände dröjde det inte många minuter tills det bekräftades 100%..som en jämförelse
Det är alltid hysch hysch om det kretsar kring:
Stora ledare
Kändisar
Eller både och
Citera
2021-11-13, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
All den här tystnaden måste betyda att det handlar om någon eller några höjdare i rang
När Einar hände dröjde det inte många minuter tills det bekräftades 100%..som en jämförelse
Stora ledare
Kändisar
Eller både och

Einar dog dels mitt i Hammarby Sjöstad. Känt ansikte. Folk visste direkt vem det var. Många vittnen såg Polisen arbeta etc.

Detta var i ett annat typ av bostadsområde. Inte lika kända personer. Eller ens i närheten egentligen.
Citera
2021-11-13, 01:35
Medlem
Citat:
Stora ledare
Kändisar
Eller både och

Du säger ju emot dig själv, det var ju inget hysch om Einár och han var väl ganska så känd.
Tveksam om det är Adel, då hade vinklingen på nyheten varit helt annorlunda.
Citera
2021-11-13, 01:36
Medlem
Citat:
Stora ledare
Kändisar
Eller både och

Eh va? tystanden måste snarare betyda att det INTE handlar om någon större höjdare i rang, När Einar dog, kom det fram på nolltid
Citera
Medlem
Citat:
Stora ledare
Kändisar
Eller både och

Jo, eller så är det några springisar som ingen j-vel känner till.
Fast vi kan ju hoppas på att det är en big fish.
Citera
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Stora ledare
Kändisar
Eller både och

Einar dog på ett ställe där det var känt att han var det badguy, mitt i ett finare bostadsområden det var bara han som var stökig där så det va rätt uppenbart.

Nu är det dock något som hänt ute i ett tillsynes svenskt område, så jag gissar på knarkträff eller något fast någon beställt mord.
Citera
2021-11-13, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olofsfru
Du säger ju emot dig själv, det var ju inget hysch om Einár och han var väl ganska så känd.
Tveksam om det är Adel, då hade vinklingen på nyheten varit helt annorlunda.

Jag sa just det, att det här är av en helt annan sorts vinkling, medialt, än just Einar -caset
Citera
2021-11-13, 01:38
Medlem
Åqnor som inte vet att deras updates spåras till IP 😂

Horööönge den skriver mer här
han lever mina bröder, han ska flytta från Europa till tahiöand imorgkn

det är fejk News jalla yeeeeeeeeeeeepppppppppp bror

Nevin sköt honom smuts nevin

Free min broder Ozzy gbg häktet inshalla han sitter ett tag till

sotneger

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Adel_(artist)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in