Han som är död är från järfälla. Hans farsa är en hetsig jävel. Spännis med mkt kort stubin. Sådan far sådan son. Sonen stämplade till grov misshandel av en järfällagrabb för några år sen. Grabben åkte på rejält med däng bakom viksjöskolan för att han pratat med den dödes syrra.
Han som är död är från järfälla. Hans farsa är en hetsig jävel. Spännis med mkt kort stubin. Sådan far sådan son. Sonen stämplade till grov misshandel av en järfällagrabb för några år sen. Grabben åkte på rejält med däng bakom viksjöskolan för att han pratat med den dödes syrra.
Beror på vad du skjuter med. Är det helmantlat får du troligen bättre verkan om kulans spets har blivit mosad av plåt eller glas.
OK jag tror på vad du säger. Jag såg bilden i SVT och skotten ser ut att ha gått genom rutan mot förarplatsen. Då är det säkert föraren som är död och passageraren kan klara sig kanske.
OK jag tror på vad du säger. Jag såg bilden i SVT och skotten ser ut att ha gått genom rutan mot förarplatsen. Då är det säkert föraren som är död och passageraren kan klara sig kanske.
Genom rutan och två genom dörren. Med lite flax klarar sig nr 2. Kanske hade väst men fick en eller två i låren eller midjan. Finns många artärer där
När dom sitter i en bil så kanske det blir en viss fördröjning på räddningsarbetet. Sitter man och blöder en kvart så hinner man kanske förblöda innan ambulans anländer.
Men dom kommer nog fortare än om min moster Agda skulle få en hjärtattack.
Folk ringer väl först till polisen som är först på plats.