2021-11-09, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Gällande mordet som skedde för bara några dar sen så finns ju givetvis ingen FUP, men hur är det med Einars tidigare brott? Gangsterbarnet är ju ändå dömd ett antal gånger innan. Är det någon sitter på handlingar rörande dessa brott?

På Crime Prime-appen finns ljudupptagningar från rättegången. Nästan ingen vågade vittna (”vet inget”, ”kommer inte ihåg”, ”pratar inte om andra”, ”aldrig hört det namnet” etc. etc) Einars mamma vittnade dock fullt ut och det var hon som gjorde anmälan. Jag funderade redan då på repressalierna 😒
2021-11-09, 11:16
Medlem
airbuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosered
Vet du möjligtvis om fup finns nu?

Yes, här har du den! Dom ska falla den 18 november.

https://docdro.id/LzpnkaV
2021-11-09, 20:01
Medlem
någon som vet en dom om penningtvätt, en person som heter s*ndra w*lther
2021-11-09, 21:31
Medlem
Bukow123s avatar
Hej,

Har letat med lykta och schäfer efter fup:ar över upploppen som utspelade sig i Hjällbo under sommaren, finns det någon som möjligtvis sitter på den?

Vänligen,
Bukow
2021-11-10, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bukow123
Hej,

Har letat med lykta och schäfer efter fup:ar över upploppen som utspelade sig i Hjällbo under sommaren, finns det någon som möjligtvis sitter på den?

Vänligen,
Bukow

Kan inte hjälpa dig med FUP men det finns ljudinspelningar från rättegången kring klankriget i Hjällbo på Prime Crime kanalen på youtube.
2021-11-10, 12:41
Medlem
Bukow123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Kan inte hjälpa dig med FUP men det finns ljudinspelningar från rättegången kring klankriget i Hjällbo på Prime Crime kanalen på youtube.

Just det, stort tack för ditt svar!
2021-11-11, 19:11
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedato
Hej. Tar gärna FUP gällande Emil Stömne. Tack på förhand.
Hallå.
Hade som du märker helt glömt bort detta...haha.
Men bättre sent än aldrig.
Här kommer Dom. Har inte Fup.

https://docdro.id/9xkoKfL
2021-11-12, 11:29
Medlem
Journalistkopians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HowLongIsNow
Om du vet målnumret och domstolen (som i detta fall) så kan du via domstolens hemsida begära en kopia av domen, oftast kostnadsfritt.
Prova på:
https://www.domstol.se/hovratten-over-skane-och-blekinge/om-hovratten/formular---bestall-allman-handling/

Nej, så gamla domar skickas inte ut kostnadsfritt då de måste scannas in. Det var därför jag frågade här.
2021-11-12, 16:23
Medlem
Zzzzorrros avatar
Försökt läsa 10-20 sidor bak i tråden utan att hitta så ställer frågan:

Finns det några fupar med encromaterial om "gängrättegången i Malmö (15 åtalade)" som nu är uppe på prime crime?

Om det redan finns vore jag otroligt tacksam om någon av er kan skriva det åter i tråden eller alternativt pma mig. Då skulle du göra dagens goda gärning.

Tack på förhand!
2021-11-12, 20:53
Medlem
Hej! Jag söker FUP och dom för åtalet mot de tre pastorerna i Knutbys Filadelfiaförsamling 2019-2020, Åtal -Uppsala B 6654-17.

Jag har kollat gamla länkar (docdroid) men ingen fungerar längre. Tack på förhand!
2021-11-12, 22:24
Medlem
aYaLLas avatar
Tips på spännande fall med tillhörande ljudinspelningar från förhör? Gärna hemska/dramatiska fall. Mvh kan inte sova. Tack!
2021-11-13, 01:34
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NKB
Länkarna verkar dessvärre inte fungera, är det bara hos mig eller är de döda?

Verkar funka, ibland buggar den sidan känns det som.

Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Försökt läsa 10-20 sidor bak i tråden utan att hitta så ställer frågan:

Finns det några fupar med encromaterial om "gängrättegången i Malmö (15 åtalade)" som nu är uppe på prime crime?

Om det redan finns vore jag otroligt tacksam om någon av er kan skriva det åter i tråden eller alternativt pma mig. Då skulle du göra dagens goda gärning.

Tack på förhand!

Finns i denna tråden: (FB) Nyckelperson i Malmös gängkrig anhållen för mordförberedelser, 2020-08-15

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in