2021-11-05, 14:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Vad är status nu?

Hi there, in order to provide a better service, your problem will be escalated to a relevant department and they will reply to you in the message within 24-48 hours. Please wait patiently and check later.

no no no no FUCK NO

I have heard this FIVE TIMES!!!!!

NO FUCKING WAYYYY'

Fucking scam site.. Give me my money

You're so fucking fake. You always say the same thing we hear from you in 24-48 hours. go to hell and give me my money

I am really sorry The revelant team will help you with this problem

Det är ALLTID så. Dom börjar kolla upp mitt ärende. Sen säger dom jag ska skickad detta till rätt avdelning. Vänta 24-48 timmar. Och när dom väl svarar så får jag upprepa allt och sen säger dom exakt samma sak. Ska skicka vidare dig till rätt avdelning tack för till tålamod. Detta har pågått sen 20 Oktober.
Citera
2021-11-05, 14:18
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
Hi there, in order to provide a better service, your problem will be escalated to a relevant department and they will reply to you in the message within 24-48 hours. Please wait patiently and check later.

no no no no FUCK NO

I have heard this FIVE TIMES!!!!!

NO FUCKING WAYYYY'

Fucking scam site.. Give me my money

You're so fucking fake. You always say the same thing we hear from you in 24-48 hours. go to hell and give me my money

I am really sorry The revelant team will help you with this problem

Det är ALLTID så. Dom börjar kolla upp mitt ärende. Sen säger dom jag ska skickad detta till rätt avdelning. Vänta 24-48 timmar. Och när dom väl svarar så får jag upprepa allt och sen säger dom exakt samma sak. Ska skicka vidare dig till rätt avdelning tack för till tålamod. Detta har pågått sen 20 Oktober.

Skriver du sådär så hamnar meddelandet automatiskt i papperskorgen.

Dessutom, vad vill du att dom ska göra? Pengarna är redan ivägskickade och du skrev in fel uppgifter eftersom banken inte har någon susning.

Darwin awards.
Citera
2021-11-05, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Skriver du sådär så hamnar meddelandet automatiskt i papperskorgen.

Dessutom, vad vill du att dom ska göra? Pengarna är redan ivägskickade och du skrev in fel uppgifter eftersom banken inte har någon susning.

Darwin awards.

Håller med, Darwin awards kan komma till tals.
Binance försöker inte scamma någon på några hundra tusen.

OP bör vara ödmjuk i diskussioner med bank och Binance för att se om det går att korrigera misstaget.
Citera
2021-11-05, 22:11
Medlem
friskXORsjuks avatar
Om banken inte godkänt överföringen kan den "försvinna" i månad/er innan den studsar tillbaka. Råkat ut för det själv.
Citera
2021-11-05, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av friskXORsjuk
Om banken inte godkänt överföringen kan den "försvinna" i månad/er innan den studsar tillbaka. Råkat ut för det själv.
Jag tror på detta.

Den stackare på supporten som TS får prata med, har antagligen inte någon insikt i vad som händer på "avdelningen för skumma transaktioner", där förmodligen allt kryptorelaterat hamnar om det rör belopp över 20k. Där blir ärenden säkert hängande i veckor och månader inte minst för att bankgubbarna "jobbar hemifrån" (bygger ny altan)
Citera
2021-11-09, 11:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Jag tror på detta.

Den stackare på supporten som TS får prata med, har antagligen inte någon insikt i vad som händer på "avdelningen för skumma transaktioner", där förmodligen allt kryptorelaterat hamnar om det rör belopp över 20k. Där blir ärenden säkert hängande i veckor och månader inte minst för att bankgubbarna "jobbar hemifrån" (bygger ny altan)

Har pratat med min bank. Dom har inte sätt någon transaktion. Och dom säger att binance kan se vart pengarna är just nu. Men dom fortsätter prata sitt skitsnack.
Citera
2021-11-09, 11:07
Medlem
friskXORsjuks avatar
Citat:
Har pratat med min bank. Dom har inte sätt någon transaktion. Och dom säger att binance kan se vart pengarna är just nu. Men dom fortsätter prata sitt skitsnack.
Vet att det är frustrerande men Binance är att lita på mer än banken. Det är en massa clearinghus emellan som transaktioner ska passera. Din transaktion har med säkerhet varit felaktig enligt bankens spärrlista och gått tillbaka till clearinghuset där den kan ligga ett tag. Allt annat vore osannolikt.
Citera
2021-11-09, 11:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av friskXORsjuk
Vet att det är frustrerande men Binance är att lita på mer än banken. Det är en massa clearinghus emellan som transaktioner ska passera. Din transaktion har med säkerhet varit felaktig enligt bankens spärrlista och gått tillbaka till clearinghuset där den kan ligga ett tag. Allt annat vore osannolikt.

Ja ni på flashback säger detta. Men ni har ofta tagit ut några 100 lappar. Inte konstigt det inte krånglar då.

Har tagit ut från Coinbase tidigare, har aldrig krånglat har haft pengarna på 24 timmar.

Någon av dom måste kunna se exakt vart pengarna ligger nu.
Citera
2021-11-09, 11:19
Avslutad
Citat:
Ja ni på flashback säger detta. Men ni har ofta tagit ut några 100 lappar. Inte konstigt det inte krånglar då.

Har tagit ut från Coinbase tidigare, har aldrig krånglat har haft pengarna på 24 timmar.

Någon av dom måste kunna se exakt vart pengarna ligger nu.

Skriv på reddit dom brukar kunna hjälpa bättre än här
Citera
2021-11-09, 11:22
Bannlyst
I have received information from our back end that we still have not received the funds back from the bank. I assure you we are following up on your case. We will not close this until this matter is settled.

Får endast detta svaret. Min bank sa att binance ska kunna spåra vart pengarna är. För pengarna har aldrig varit på min bank. Pengarna har inte ens varit påväg till min bank och blivit nekade.

Det är Marginalen jag har. Och dom har inte binance som svartlista.
Citera
2021-11-09, 12:31
Moderator
HelgeBuks avatar
Rubrik ändrad, tidigare: "Hur anmäla binance?"

/Mod
Citera
2021-11-12, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Du har skickat pengarna fel och nu är dom nån helt annanstans.

Tips, börja alltid med att skicka små summor och verifiera att det fungerar nästa gång.

Har själv skickat stora summor pengar via SEPA från Binance till min bank utan problem.

Binance är världens största exchange, tror du dom försöker scamma sina användare?

Gäller bara SEPA till Binance, inte UT från Binance. Läs artikeln själv.

"SEPA withdrawals are unaffected by this suspension"

Vilken bank använde du när du tog ut dem här ”stora summorna”? Verkar som att alla banker säger nej till krypto. Har blivit blockerad av Swedbank och ringt flera banker som icabanken, handelsbanken och SEB och alla har sagt nej när jag vill öppna ett konto för att ta ut pengar ifrån krypto….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in