Citat:
Ursprungligen postat av
bpontus
Hon är typ den som drar in mest pengar i media-världen i Sverige samt har inte överdrivet mkt kostnader. Va tror ni egentligen att hon bränner, 10-20 miljoner på skit varje år eller ?
Det tror jag säkerligen inte hon gör, köper man dock en lägenhet inne i stan för 60 miljoner, ja då har man i mina ögon svårt att placera pengar i något värdefullt. Allt är givetvis en smaksak men det är för mig ofattbart att köpa en lägenhet som dessutom ska renoveras för den summan….hetsen att bo i nerkissade gränder, avgaser som kommer in genom fönstrena och betala överpris för att ha en statusadress i hennes töntkretsar jaa då tror jag inte utgifterna kommer hålla henne stenrik livet ut.
Du får gärna komma med källa på att hon lyckas ha ”inte överdrivet mycket kostnader”. Jag anser att en väska för 30 000:- är en ganska hög kostnad…men vi alla har olika syn på pengar. Därför vissa sitter hos kronofogden.
Lyckas hon leva rik livet ut. Hatten av. Fortfarne sjukt nyfiken på vad hon ska göra i 50 år till om hon då inte alls behöver jobba….enkel psykologi visar att människan behöver ett syfte i livet för att hålla balansen. Vad ska hennes syfte vara? Ingen vet.