2021-11-09, 21:33
Avstängd
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoxInBag
Det är män som ljuger och projicerar för att lugna ner sig själva, precis som i den här tråden. Det är en psykologisk försvarsmekanism.

Frågan är varför män är så bajsnödiga hela dagarna. Inte ett enda inlägg i den här tråden är skrivet av någon som inte verkar vara jävligt bajsnödig.
När du pratar om bajs på det sättet, så låter du som Zara. Har du också fingrarna på fel ställe? Är det vanligt att kvinnor ljuger om det?
Citera
2021-11-09, 21:56
Medlem
DontWantWars avatar
Hyckla och ljuga är allt de kan för att överleva rent biologiskt. Det är ett skrämmande mörkertal kvinnor som tagit DJUPA hemligheter med i graven. Ja 20-30% av barnen i alla förhållande tillhör inte mannen.
Citera
2021-11-09, 21:56
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
När du pratar om bajs på det sättet, så låter du som Zara. Har du också fingrarna på fel ställe? Är det vanligt att kvinnor ljuger om det?

Dom ljuger om allt '' så länge för att behålla lugnet '' och kommer aldrig erkänna något. Det är precis som att få en psykopat att erkänna något, det händer inte. Många kvinnor dras till psykopater/sociopater och andra utslagna människor av en anledning.
Citera
2021-11-09, 22:01
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Mycket bra input och det ligger mycket sanning i det ni skriver.

För att utveckla frågeställningen så undrar jag ifall det är möjligt att få en kvinna att inse och förstå sin egen sanna sexuella natur?

Jag tror de förstår den men dom vill inte berätta för män då det kan skapa konflikt. Får ni män någonsin barn med dagens kvinna, gör ett DNA test för ditt eget bästa.

Här är en artikel (på engelska) som avslöjar den mörka sanningen om kvinnans natur som de vägrar säga något om till männen:

https://immigrationdnatestonline.com/paternity-fraud-2/

låt mig citera - '' The results showed three out of every ten men tested were found not to be the biological father. There were about 300,000 DNA Paternity testing cases analyzed and roughly 100,000 men have deemed not the father ''

Dom vill att du ska ta hand om Chad/Tyrones ungar medans du är helt omedveten och tror att det är dina egna. Såpass djävulska är en stor andel av dessa sliddjur

Varje gång ni hör att en kvinna blivit mördad är det många gånger pga ^
Senast redigerad av DontWantWar 2021-11-09 kl. 22:11.
Citera
2021-11-09, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puckatvarre
Att kvinnor bryr sig om din personlighet över allt annat, att utseende inte spelar så stor roll, att hon inte ser ner på dig om du visar svaghet, att hon vill styra i förhållandet. Att hon aldrig skulle vara otrogen. Att feminism handlar om jämlikhet (och inte övertag för kvinnor över män). Det är många smågrejer. Det är inte en sak.

Många lever i förnekelse.

Nejdå, detta är en lögn som är bevisad med vetenskap. Kvinnor gifter generellt inte ner sig i någon omfattning.
Citera
2021-11-09, 22:39
Medlem
Nja det är snarare som i naturen. När det kommer till djur i kaptivitet, (som på zoo eller liknande), så utvecklar djuren dessa konstiga preferenser. Farligaste största alfavargen får alla tjejer etc. Men ute i det vilda funkar det inte så, i det vilda är djur väldigt harmoniska av sig och det handlar inte längre om beta eller alfa. I naturen handlar det om jämvikt (inte att förväxlas med jämlikhet). Equilibrium alltså, harmoni. Du har något som hon behöver hon har något du behöver, ni samarbetar helt enkelt.

Att kvinnor föredrar alfa-män idag, är ett tecken på att samhället har blivit ett zoo. Inte att kvinnor biologiskt söker efter alfa-män.
Citera
2021-11-09, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Nejdå, detta är en lögn som är bevisad med vetenskap. Kvinnor gifter generellt inte ner sig i någon omfattning.

Feminism är sista skittestet den moderna västerländska civilisationen går igenom innan allt faller.
Citera
2021-11-09, 23:42
Medlem
Citat:
Nästan alla kvinnor, även när de är helt anonym på t.ex. Flashback eller Familjeliv, ljuger om deras sanna sexuella natur. Varför är det så?
Det är nog sannolikt att många manljiga flashbackare också skarvar en del - bara att kolla på trådar om relationer, dejtingtips osv - säkert flera som svarar där som inte haft nåt på länge.
Man kanske inte ens gör det medvetet överhuvudtaget - utan man tänker lite annorlunda när man går igenom teoretiska scenarion i huvudet sittandes vid tangentbordet - jämfört med hur man agerar i verkligheten.
Citera
2021-11-10, 00:05
Medlem
Citat:
Nästan alla kvinnor, även när de är helt anonym på t.ex. Flashback eller Familjeliv, ljuger om deras sanna sexuella natur. Varför är det så? Oftast så svarar de med att de visst minsann säger sanningen och att eftersom de själva är kvinnor så känner dem sig själva bäst och vet därför bäst om sin egen sexuella natur. Men trots det så ser vi en stor skillnad på vad kvinnor påstår vilja ha och vad de faktiskt väljer.

Exempel på saker kvinnor ljuger om:
1: Mannens status är extremt viktigt för henne.
2: Att de bara vill "dejta upp" inom alla aspekter. Tjänar kvinnan 20tkr så måste mannen tjäna mer, kan kvinnan lyfta 20kg så måste mannen lyfta mer etc.
3: Att de vill ha en man som är (eller kan vara vid behov) dominant mot henne eller sin omgivning.
4: Att svaghet och osäkerhet hos en man avtändande.
5: Att mannens resurser (eller potential att skaffa resuser) är viktigt för henne.
6: Att muskler eller vältränad kropp är attraherande.

Listan kan försättas, ni fattar.
Män är inte likadan, alla vet exakt vad män vill ha och männen är tydliga med vad de vill ha.

Nu kanske jag tillhör dom där som inte är "alla", då du faktiskt skrivit "nästan alla kvinnor", men jag svarar ändå.

1, För mig är mannens status rätt så oviktigt, det är för mig viktigare att han har en skön humor och står ut med mig och mitt sätt att vara och hur han får mig att känna mig tillsammans med honom.
2, Har någon enstaka gång dejtat uppåt, men det har jag inte vetat förrän vi träffats några gånger, då jag aldrig frågar en man vad han jobbar med, då det inte är intressant för mig. Så vet inte riktigt om det gills, för om jag inte vet vad han jobbar med så är det svårt att söka sig till någon med högre status vad gäller arbete och inkomst...
3, Jag vill inte ha en man som är dominant mot mig, men däremot är det attraktivt med människor som står upp för sig själva.
4, Beror på vad du menar med svaghet? Jag gillar varken män eller kvinnor som är svaga och osäkra i min mening, det känns lite veligt. Men att då och då visa sig svag är för mig att vara stark och modig, då man törs visa sina svagheter emellanåt.
5, Mannens resurser är inte viktigt på det sättet för mig, jag har försörjt en man jag levde med, då han för en period inte hade något jobb, så det är inget problem för mig. Dock vill jag inte vara den enda av oss som jobbar, han får dra sitt strå till stacken han också, vi ska ha det bättre tillsammans än var för sig.
6, Såklart behöver man muskler, hur skulle vi annars kunna stå upprätt? Men muskelbyggare göre sig icke besvär hos mig, men inte heller soffpotatisar av orimligt stor storlek. Lagom är bäst och det har jag hållit mig till hittills i livet.

Så, jag väljer samma typ av man som jag säger att jag vill ha, så jag är konsekvent vad gäller den biten. Hur andra gör är inte mitt bekymmer och inget jag kan styra över, så det får stå för dom
Citera
2021-11-10, 00:06
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Finns en helt hysteriskt rolig undersökning som ett amerikansk universitet gjorde där man lät straighta, bögar och flator kolla på diverse porr och annat och man fäste är det elektroder det heter till alla testpersoners kön och männen tände på exakt det männen sa sen om dom var straighta eller bögar spelade ingen roll alls men 4 av 5 kvinnor misslyckades brutalt oavsett läggning och det man påstod att man tände på var inte alls det man tände på utan heterosexuella kvinnor tände till som fan på djurporr och flator tände till på barbröstade män på stranden... Det var så hysteriskt jävla roligt och det sa ju allt om hur extremt förvirrade dom små liven är nu för tiden, kvinnor har ingen aning om vad dom ens tänder på längre. Det skall låta bra bara men lilla fittan glöms helt av.

Sitter dock långt inne för västerländska kvinnor att erkänna att det inte finns något osexigare än jämställdhet.
Citera
2021-11-10, 00:35
Medlem
Citat:
Nästan alla kvinnor, även när de är helt anonym på t.ex. Flashback eller Familjeliv, ljuger om deras sanna sexuella natur. Varför är det så? Oftast så svarar de med att de visst minsann säger sanningen och att eftersom de själva är kvinnor så känner dem sig själva bäst och vet därför bäst om sin egen sexuella natur. Men trots det så ser vi en stor skillnad på vad kvinnor påstår vilja ha och vad de faktiskt väljer.

Exempel på saker kvinnor ljuger om:
1: Mannens status är extremt viktigt för henne.
2: Att de bara vill "dejta upp" inom alla aspekter. Tjänar kvinnan 20tkr så måste mannen tjäna mer, kan kvinnan lyfta 20kg så måste mannen lyfta mer etc.
3: Att de vill ha en man som är (eller kan vara vid behov) dominant mot henne eller sin omgivning.
4: Att svaghet och osäkerhet hos en man avtändande.
5: Att mannens resurser (eller potential att skaffa resuser) är viktigt för henne.
6: Att muskler eller vältränad kropp är attraherande.

Listan kan försättas, ni fattar.
Finns mängder med böcker om precis detta, ifall du är seriös med att förstå livet ur kvinnors synvinkel. Det mest nerkokade kortaste svaret (och därför inte är särskilt hjälpsamt ur det stora perspektivet), är i princip att om en flicka/kvinna öppet hävdar det mesta ur din lista, så blir hon väldigt illa ansedd - av såväl män som kvinnor. Och på ett sätt som folk inte glömmer. Hon faller tydligt i status och aktning, även bland sina närmaste.

Kom ihåg att "sexuellt frigjorda" kvinnor blir både ansedda som- och öppet kallade horor, luder, lösaktiga och billiga. Författaren Kerstin Thorvall sa öppet att hon lever det liv som alla feminister menar att även kvinnor borde ha rätt till, och låg runt utav helskotta och visade sig öppet naken och osminkad och inte särskilt vårdad. Hon blev närmast skinnflådd av såväl feminister som konservativa.
Ingen nykter människa klarar av att ändå spela 'stark och stolt' särskilt länge, när man är utfrusen.
Senast redigerad av Robbinist 2021-11-10 kl. 01:01.
Citera
2021-11-10, 02:24
Avstängd
PK-befriads avatar
Tja, läser de i veckopressen att man ska vara på det ena eller andra sättet så är det så de kommer presentera sig själva, även om det inte stämmer med verkligheten. Mycket handlar om att passa in och vara trendig. De har inga problem med att visa en falsk bild av sig själva, titta bara på hur mycket de sminkar sig och förställer sitt utseende.

Men det är inte mycket att klaga på. De kommer aldrig förändra sig och rent biologiskt fungerar det att de är så här. Män finner dem trots allt attraktiva ändå.

Ett sådant beteende hör dock inte hemma inom politiken.
Senast redigerad av PK-befriad 2021-11-10 kl. 02:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in