2021-11-05, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divastate
Det finns bildbevis på att hon har sålt sig för pengar och droger, Så hon horar för fullt

Om detta påstående stämmer: posta!
2021-11-05, 16:16
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Han är garanterat mer man än vad du är, eller vilket kön du nu identifierar dig som,
Men det är väldigt uppenbart att du runkar till hennes blogg mm,
Men det är okej! Ingen bryr sig om din åsikt, när sanningen redan ligger ute på bordet om att det är
hon i detta fallet som är förövaren. =)

Stackars lilla dig. Har hon snott din kille eller har DU kommit på att kille(om du någonsin haft en partner) runkat till henne
Eftersom du tjatar om det😂
2021-11-06, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Med tanke på hennes låga inkomst, och beroende av piller samt att hon flera flera ggr POÄNGTERAR att hon minsann ALDRIG sålt sex så gör ju det att man ändå undrar om det inte är just det hon gjort.

För många år sedan på snap försökte hon ju desperat köpa tramadol med inlägg som ”någon som har tram, sån värk i ryggen, gör vad som helst”

Citat:
Det finns bildbevis på att hon har sålt sig för pengar och droger, Så hon horar för fullt

Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Om detta påstående stämmer: posta!

Vi väntar! Bevis på detta tack!
2021-11-06, 10:11
Medlem
Hur lång tid innan hon ligger me killkompisen och blir tillsammans?

Citat:
Vi skojade jag min tjejkompis att jag borde bli ihop med honom då jag vet han va kär i mig förut, och han är stark psyket och gått igenom liknande som mig så vi förstår varandra precis. Han gör mig hel och jag honom. Och han är underbar honom kommer jag ha nära mitt hjärta för alltid. Så tacksam han finns där för mig. Snygg är han också. Pondus, karisma och skinn på näsan men med ödmjukhet.

Citat:
vi hänger så få vi se vad framtiden har att erbjuda. Ingen relation just nu. Jag måste bygga mig själv. Sen kan man ha en kk.

Och hennes prat om sitt företag… alltså.
Citat:
Så satt upp mig på mitt person nr då jag ha ju mitt företag och printa in mina inkomster osv

Och roligast av allt, börjar milslånga inlägget med
Citat:
Privata request gör jag egentligen inte just nu. Har ju paus i mitt bloggande tills jag kommit igång med kbt på tisdag
Och förmodligen så påverkad att hon glömmer bort vad hon skrivit i början så i slutet kommer
Citat:
Och btw jag kommer göra den privata video request jag fick idag har ju mina dildos och butplugs och massa smaskigt mina nya outfits osv. Kommer beställa mer imorgon
2021-11-06, 17:16
Medlem
Haha…

Citat:
Jag bestämt mig för stanna i Nybro
Jodå gumman de visste vi, du kommer ingen annanstans…

Citat:
Sen kommer jag bli sjukskriven och kommer kanske blogga lite jag vet inte. Kommer förmodligen inaktivera sinnergirls och scandalbeauties känner mig rätt klar med detta livet. Vill vända blad och gå framåt till något nytt. Och bilda familj osv
Jodå gumman visst ska du inaktivera bloggarna, det är klart du ska göra det. Vänta? Har du inte sagt det förr?
2021-11-06, 19:03
Medlem
Hennes killkompis: https://m.facebook.com/martin.olsson.144?tsid=0.4730797224290584&source=r esult
2021-11-06, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kung-kingp
Hennes killkompis: https://m.facebook.com/martin.olsson.144?tsid=0.4730797224290584&source=r esult

Haha ja dööör, han ser ju ut som urtypen av de badboys/idiots hon alltid blir tsm med
2021-11-09, 12:14
Medlem
Citat:

Vi väntar på det beviset?
2021-11-09, 15:43
Medlem
Kommer hon inaktivera sinnergirls och scandalbeauties? Vad tror ni?😂🤣
2021-11-09, 19:33
Medlem
Citat:
Haha Ne jag tror inte på de 😂
2021-11-10, 22:26
Medlem
Citat:

Lite som att fråga;
Tror ni hon kommer sluta knapra piller?

Eller,
Tror ni hon snart ännu en gång kommer träffa mannen i sitt liv?

😆
2021-11-11, 14:40
Medlem
JahLoves avatar
Boys... Jag kom precis på det!

Annie extraknegar som Pontus Rasmusson....! Jag viste det!
https://delafil.se/dccae809c38d58da/Screenshot_20211111-143758_Chrome.jpg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in